quote:APEX en Steel Batallion! Interesseert me geen fuck wat dat ding gaat kosten maar hij komt er.
Op dinsdag 19 november 2002 22:39 schreef Chocobo het volgende:[..]
Cool wannabee's noem ik het, maar dat maakt me geen reet uit. Ik heb Splinter Cell weer gezien.
quote:En Cloud
Op dinsdag 19 november 2002 22:39 schreef Chocobo het volgende:[..]
Cool wannabee's noem ik het, maar dat maakt me geen reet uit. Ik heb Splinter Cell weer gezien.
quote:Ik kan me voorstellen dat mensen hem graag op de dag zelf zien dat hij uitkomt. Ik kan proberen te regelen dat mensen deze game kunnen pre-orderen. Als je nu bv bestelt en het bedrag voor de 26e op onze rekening staat kun je de game op de releasedate krijgen (de 28e dus). Zal even kijken wat ik kan doen, als er interesse is.
Op dinsdag 19 november 2002 23:06 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Hmm..
Levertijd?
Standaard is de levertijd 3 dagen (er staat 5 op de site, dit is om ons in te dekken. 99% van de gevallen is het veel sneller) met internetbankieren en als de game gewoon op voorraad is (of bij ons, of leverancier).
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 23:08 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
En Cloud
Cloud = Disney zuigt.
quote:Disney zuigt niet
Op dinsdag 19 november 2002 23:14 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
XBOX topic!!Cloud =
Disney zuigt.
Praten zul je, kreng
quote:
Op woensdag 20 november 2002 01:44 schreef X.T.C het volgende:
Hier nog een "paar" screens:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Praten zul je, kreng
[afbeelding]
quote:No way? Vanaf de release datum?
Op dinsdag 19 november 2002 21:50 schreef Passione het volgende:
En maar 50.50 bij gcshop straks
quote:Behalve als het je eerste bestelling is bij gcshop en de game moet natuurlijk wel op voorraad zijn dus geen exotische spellen bestellen zoals...uh...Halo bijvoorbeeld.
Op dinsdag 19 november 2002 23:11 schreef Passione het volgende:[..]
Ik kan me voorstellen dat mensen hem graag op de dag zelf zien dat hij uitkomt. Ik kan proberen te regelen dat mensen deze game kunnen pre-orderen. Als je nu bv bestelt en het bedrag voor de 26e op onze rekening staat kun je de game op de releasedate krijgen (de 28e dus). Zal even kijken wat ik kan doen, als er interesse is.
Standaard is de levertijd 3 dagen (er staat 5 op de site, dit is om ons in te dekken. 99% van de gevallen is het veel sneller) met internetbankieren en als de game gewoon op voorraad is (of bij ons, of leverancier).
Bij mij was het op donderdagnacht besteld. Vrijdag geld overgemaakt. Dinsdag was het geloof ik, stond er een melding op de site dat het geld binnen was. Vandaag was het aangekomen.
Allemaal binnen de gestelde tijd zoals op de site vermeld stond.
Maar dan moet je verder ook niet gaan overdrijven he
52,50 ipv 69 nog wat (wat het waarschijnelijk in de winkel gaat worden is toch wel wat geld moet ik zeggen)
quote:€ 59,95 bij de Bart Smit
Op woensdag 20 november 2002 03:10 schreef Skull het volgende:
52,50 ipv 69 nog wat (wat het waarschijnelijk in de winkel gaat worden is toch wel wat geld moet ik zeggen)
quote:Ja bedankt, maar dat is dus alleen als je hem nu online reserveert. Adviesprijs staat op 69,95.
Op woensdag 20 november 2002 03:13 schreef twi het volgende:[..]
€ 59,95 bij de Bart Smit
Ik denk dat ik hem dan bij gcshop bestel. Als dan tenminste wat hiervoor enigszins waargemaakt wordt. Voorlopig staat ie ook nog niet daar op de site, en een aantal recente releases staan ook voor 59,50. Dus ff afwachten. En dan hoop ik maar dat ie dan op de release dag binnen is. Hehe.
KUT KUT KUT KUT!!!
Tis toch een speelbare demo?
Ik zou blij zijn
Dat gijzelen lijkt me zoo ontiegelijk cool.
Maar eh, Smots, jij moet dus net als de mindere goden wachten tot de 28e?
quote:Ondankbare dog.
Op woensdag 20 november 2002 11:26 schreef Smots het volgende:
Godverdomme! Maak me eens effe blij met een dooie mus, zeg...
Krijg ik net een envelop op mijn bureau, en wat zit daarin?
Een mooie disc van Splinter Cell, met daarop allemaal electronic press kit-rotzooi. Ik helemaal blij: WHOOOPEE!
ik frutsel verder door die envelop, zie ik ineens dat er nog een disc in zit.. en het is! het is! Een speelbare versie van SPLINTER CELL!!
Net op het moment dat ik op het punt sta in mijn depend-slip te pissen van blijdschap, lees ik iets verder en zie in héle kleine lettertjes: Exclusive Playable Demo - Not For Resale - Work in ProgressKUT KUT KUT KUT!!!
quote:als 't aan mij ligt niet, want ik ga NU het persbureau van Ubisoft bellen.
Op woensdag 20 november 2002 11:42 schreef Chevalric het volgende:
Het leven van een games journo is soms best hardMaar eh, Smots, jij moet dus net als de mindere goden wachten tot de 28e?
Niks echt exclusiefs, maar toch wel geinig om het allemaal op één disc te hebben staan..
quote:Gamepro: 10
Op woensdag 20 november 2002 11:50 schreef Smots het volgende:
een goede gemiddelde score van Splinter Cell is hier te vinden: http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox/tomclancyssplintercell
En vervolgens komt Gamespot met een review die van geen kant klopt..Niets vernieuwends volgens hun..Een 8.6.
quote:Hehe je bent dus afgescheept met de belofte van een standaard promotie kit.
Op woensdag 20 november 2002 11:57 schreef Smots het volgende:
hmz hmz hmz, ik heb net effe gebeld...
Ze krijgen 'm waarschijnlijk net na de releasedatum, dus ik zal 'm de week daarna pas in huis hebben.
Oh well.
MAAR!! Ik heb in ieder geval WEL afgesproken dat we een coole wedstrijd met Splinter Cell gaan organiseren!
(prijzen worden nog bekend gemaakt)
quote:That's what you think....
Op woensdag 20 november 2002 13:19 schreef Skull het volgende:[..]
Hehe je bent dus afgescheept met de belofte van een standaard promotie kit.
quote:Had ik die demo maar..
Op woensdag 20 november 2002 13:19 schreef Skull het volgende:[..]
Hehe je bent dus afgescheept met de belofte van een standaard promotie kit.
quote:Sam voelt zich (aan de foto's te zien) wel cool hè
Op woensdag 20 november 2002 01:44 schreef X.T.C het volgende:
Hier nog een "paar" screens:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]