Ja, heel t eiland is Du Jure m'n bezit.quote:Op maandag 21 december 2015 20:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Beter dan dat je koning vroegtijdig infirm wordt door battlewoundsDan mag je rustig toekijken hoe je hele land naar de tyfus gaat en hoe verscheidene reagents het land over zich verdelen. Zelfs als ze honest en/of just zijn flikken ze me het nog.
[..]
Gewoon claimen (maar ik denk dat je al claim hebt?) en dan oorlog verklarenOf in ieder geval, als ik Ierland speelde dan was Engeland vrijwel altijd verschrikkelijk verdeeld tegen de tijd dat ik het land herenigd had. Even klein oorlogje om die provincie terug te pakken en daarna je macht naar Engeland brengen en van daaruit naar boven werken.
Of althans, ik weet natuurlijk niet hoe de game er nu bij je uitziet maar dat zou ik doen als Schotland relatief goed georganiseerd is.
Tsja. Nu gaan ze je pakkenquote:Op maandag 21 december 2015 20:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, heel t eiland is Du Jure m'n bezit.
Het wordt steeds leuker
[ afbeelding ]
Een kleuter aanvallen kunnen ze wel!quote:
Jij zou keihard hetzelfde doenquote:Op maandag 21 december 2015 20:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een kleuter aanvallen kunnen ze wel!
Resignen en met de nieuwe kennis opnieuw proberen?quote:Leger is verslagen en ik heb geen allies. Wat nu
Resignen? Het is maar 1 provincie.quote:Op maandag 21 december 2015 20:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Jij zou keihard hetzelfde doen
[..]
Resignen en met de nieuwe kennis opnieuw proberen?
Op de provincie in kwestie klikken en dan staat er zo'n rood icoontje op dezelfde lijn waar staat of een provincie rivieren etc heeft.quote:Op maandag 21 december 2015 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
Ben nu wel blut, en doordat ik geen geld meer had om de orde te handhave in mn provincies, is er nu een Thieves Guild ontstaan in 1 van mn steden. Wat houdt dat in?
Zit ik dan. Met mijn schamele 528 uur.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb intussen al 31 dagen (non-stop), 748 uur, besteed aan EUIII en EUIV samen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Marcus_Zaagius op 23-12-2015 07:25:38 ]
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zit ik dan. Met mijn schamele 528 uur.
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee. Zodra je buiten je de jure rijk aan het veroveren slaat. Moet je claimant ofwel van jouw dynastie zijn of een gelijkwaardige titel (in dit geval dus een dutchy) binnen jouw rijk bezitten. Anders komt hij niet onder je te staan.
Via Steam?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:05 schreef DeHovenier het volgende:
Heb Crusader Kings II: Early Western Clothing Pack, Crusader Kings II: Charlemagne, Crusader Kings II: Iberian Portraits en Crusader Kings II: Iberian Unit Pack gekocht. De eerste twee dlc's zijn met korting, de laatste 2 niet.
Idd. Wil geen doomstack van 40k soldaten op m'n eiland hebben. Engeland kan maar 20k soldaten opbrengen.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als ze daar eenmaal een brughoofd hebben krijg je ze daar van je langzaljeleven niet meer weg. Behalve als het HRE in burgeroorlog vervalt. Maar goed, zolang het Engelse Koningshuis er nog is om de meeste klappen op te vangen zal het wel geen al te groot probleem zijn behalve dat ze nu dus wat gebied van je ingepikt hebben.
quote:
In het diplo scherm, als je klikt op het man met het ballonetje zie je je trust en favors.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg na een oorlog die ik samen met een ally had gevochten dat ik 17 Favor op hen heb nu, maar wat kan ik er mee en waar kan ik zien hoeveel favor ik op iedereen heb.
Joden je land uit getrapt?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:34 schreef DeHovenier het volgende:
En er verdwijnen soms leden van m'n Council zonder dat ik weet waarom
Ik krijg alleen maar een berichtje dat er een plek is vrijgekomen in de Council.
Geen ideequote:Op donderdag 24 december 2015 19:04 schreef DeHovenier het volgende:
En ik krijg de optie om 'Into hinding' te gaan. Hoe kan ik ontdekken wie er een plot tegen mij heeft?
Je kan idd beter met je spymaster schemen in je hoofdstad. Werkt vaak wel goed.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:21 schreef ems. het volgende:
Tenzij je echt een genius/strong/quick ruler met potentie moet beschermen (en zelfs dan, eigenlijk) zou ik sowieso niet in hiding gaan.
Je hebt geloof ik gewoon random kans om het plot te ontdekken, eventueel versterkt door je spymaster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |