abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6862593
Elke dag komen zo ongeveer de zelfde platen langs.
Verzamel ze hier.
*aftrapt*
  • Queen - Bohemian Rhapody
  • Marco Borsato - Dromen zijn bedrog
  • Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
    What a day for a daydream.
    pi_6863362
    en ik noteer:
  • marco borsato - binnen
  • alles van crowded house
  • Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
    pi_6875009
    Nirvana - Smells like Teen Spirit
      maandag 18 november 2002 @ 22:09:45 #5
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_6875129
    quote:
    Op maandag 18 november 2002 22:03 schreef CaptainCab het volgende:
    Nirvana - Smells like Teen Spirit

* Jojogirl heeft 3FM toch vrij vaak aanstaan, maar kan zich de laatste keer dat ze die daar heeft gehoord niet herinneren. En ik neem niet aan dat ie op Radio 2 wel vaak langskomt

En verder nomineer ik alles van U2. Die komen ongeveer dagelijks voorbij in de Arbeidsvitaminen.

maandag 18 november 2002 @ 22:44:05 #6
    1611 evert
    Happiness is the Road!
    pi_6875884
    quote:
    Op maandag 18 november 2002 10:18 schreef julekes het volgende:
    Elke dag komen zo ongeveer de zelfde platen langs.
    Verzamel ze hier.
    *aftrapt*
  • Queen - Bohemian Rhapody
  • Marco Borsato - Dromen zijn bedrog

• volgens mij luister je niet naar deze zenders. ben je niet in de war met yorin, sky of 538, waar altijd dezelfde platen gedraaid worden?
    wat moet ik hier nu neerzetten?
      maandag 18 november 2002 @ 23:06:34 #7
    15132 SigmundFreud
    ...vertelt u wie u bent
    pi_6876367
    Moet dit niet naar [Muziek] ?

Anouk komt zo nu en dan voorbij, en elke keer is er 1 te veel. Wat een walgelijk slechte 'zangeres'.

Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
    pi_6878739
    Radio 2: Gé Rijnders - Bloasmuziek
    Boudewijn de Groot - Eigenlijk alleen een paar slechte recente nummers die tot in den treure herhaald worden. Draai dan liedjes van toen ze nog super waren.
    Herman van Veen - een paar vaste k*t nummers van z'n laatste album 'Andere namen'.

En van Radio 3 weet ik het niet, ik luister eigenlijk alleen naar Giel Beelen en Het Lek. Maar als ik is een ander programma hoor, dan hoor ik vaak een irritant nummer van Anouk dat ze akoestisch heeft gespeeld bij Stenders Vroeg. En als er live nummers worden gedraaid dan is het een eeuwige herhaling van PinkPop materiaal zoals Pearl Jam en Lenny Kravitz. In de live week hoor je nummers af en toe na 2 uur wéér voorbij komen

Moderator dinsdag 19 november 2002 @ 10:13:07 #9
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_6880562
    Ondanks dat er radio in de titel voorkomt, is dit toch duidelijk een Muziek-topic.

Een schopje dus.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
    pi_6888053
    Hotel California komt toch meestal ook wel twee keer per week langs bij de Arbeidsvitaminen.
    Like a steam locomotive, rollin' down the track
    He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
    pi_6888128
    quote:
    Op dinsdag 19 november 2002 17:13 schreef Zander het volgende:
    Hotel California komt toch meestal ook wel twee keer per week langs bij de Arbeidsvitaminen.
    Dat vind ik eigenlijk wel een erg mooie plaat, maar je moet hem inderdaad niet te vaak horen.
    Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')