Vraag je dit ook voor een vriend?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat voor cupmaat heb je? Ben egt nieuwsgierig nu
En dan? Dan zal ik jou eens flink de les lezen, wijsneus!quote:
ik haal guus erbijquote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dan? Dan zal ik jou eens flink de les lezen, wijsneus!
Nee voor mijn vriendin.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vraag je dit ook voor een vriend?
Wildernis? Woon je in Zeeland?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als hij bij mij zou willen komen moet hij eerst door de wildernis, alsof hij dat doet.
AAquote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat voor cupmaat heb je? Ben egt nieuwsgierig nu
Ik slaap liever los van elkaar en heb ook 2 aparte dekens op m'n bed, maar ik schijn nogal een kacheltje te zijn en dat vinden die meiden wel lekker, dus tja.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow jij bent zo romantisch dat je tegen elkaar aan slaapt?
Die blijft toch alleen maar in een hoekje staan... DOE MAAR.quote:
Haha, ik weet jouw voornaamquote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet wel je voornaam, nu voel ik me verheven boven de halve SC
guus is wel 2 METER lang jaquote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die blijft toch alleen maar in een hoekje staan... DOE MAAR.
Hmm die ken ik niet. Post er eens een foto van.quote:
ja heerlijk manquote:Op woensdag 30 september 2015 23:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
je hebt genoeg ervaring met kale mannen zeker
Wij zijn harde kern PSV fack hemquote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
etto is harde kern helmond zou oppassen voor die man
Een sauna bedoel je, met al dat vocht.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik slaap liever los van elkaar en heb ook 2 aparte dekens op m'n bed, maar ik schijn nogal een kacheltje te zijn en dat vinden die meiden wel lekker, dus tja.
Zo erg heb ik het nog nooit gehad, alleen een soort donkere schim die in mijn kamer staat. En niet kunnen bewegen natuurlijk. Maar toen was ik ook fucking moe. Lange tijd veel te weinig geslapen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb het sws een paar keer per jaar, meestal kan ik er wel mee omgaan omdat ervaring, maar soms kan het zo intensief zijn.
Bij de laatste keer stortte het plafond in en liepen er velociraptors door m'n kamer
Roderick.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet wel je voornaam, nu voel ik me verheven boven de halve SC
Gewoon raken op z'n zwakke plekquote:
jeetjequote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik slaap liever los van elkaar en heb ook 2 aparte dekens op m'n bed, maar ik schijn nogal een kacheltje te zijn en dat vinden die meiden wel lekker, dus tja.
Jij had gewoon niets moeten zeggenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja omdat je hem hier postte leon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |