quote:Op woensdag 30 september 2015 23:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als ik dat doe met een chick naast me, dan lig ik meer te ketsen dan dat ik slaap als ik telkens die tieten tegen m'n lijf aan voel.
quote:
Jouw toekomstquote:
....quote:Op woensdag 30 september 2015 23:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als ik dat doe met een chick naast me, dan lig ik meer te ketsen dan dat ik slaap als ik telkens die tieten tegen m'n lijf aan voel.
kan je het niet aan oude manquote:Op woensdag 30 september 2015 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou jaaaa zeg...
Ga je eens HEEL rap je mond met zeep spoelen, jongeman...
KOM DAN, of beter nog, ik KOM NU NAAR TILBURG, snotjong!quote:
scheer je kop kaalquote:Op woensdag 30 september 2015 23:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
was ik maar net zo´n seksbeest als niels
Ik word ook geil van m'n tietenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, maar dan zonder chick. Voel ik m'n eigen tietjes tegen me aan kletsen. Boh, word ik zo geil van.
Alleen de bovenkantquote:
en dan, met je 1m55quote:Op woensdag 30 september 2015 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KOM DAN, of beter nog, ik KOM NU NAAR TILBURG, snotjong!
jij bent een vent joh halve gekquote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik word ook geil van m'n tieten
Wat voor cupmaat heb je? Ben egt nieuwsgierig nuquote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik word ook geil van m'n tieten
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Moest lachen en zelfs een beetje binnensmonds overgevenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
etto is harde kern helmond zou oppassen voor die man
Ik heb het sws een paar keer per jaar, meestal kan ik er wel mee omgaan omdat ervaring, maar soms kan het zo intensief zijn.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:34 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Maar twee keer bewust gehad. Echt niet fijn hoor,
Ik zag gewoon een of andere gedaante waarvan ik zeker wist dat hij me wilde doden.
niet gestikt?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moest lachen en zelfs een beetje binnensmonds overgeven
Denk hetzelfde als haar broerquote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat voor cupmaat heb je? Ben egt nieuwsgierig nu
Als hij bij mij zou willen komen moet hij eerst door de wildernis, alsof hij dat doet.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
etto is harde kern helmond zou oppassen voor die man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |