Zou je ook denken dat dat bij het Nederlands elftal zo is, maar Robben is er toch vaker te vroeg in gekomen..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom zou je je zorgen maken?
Het lijkt me dat De fysio en trainers bij psv echt wel zeker zijn van hun zaak als ze Andres het veld op sturen
Ook bij Bayern.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou je ook denken dat dat bij het Nederlands elftal zo is, maar Robben is er toch vaker te vroeg in gekomen..
Bij het nederlands elftal zie ik het toch vaak iets anders. Vaak zitten daat van die pipo's zoals Blind nu aan te hikken tegen hun laatste wedstrijd. Die denken dan "Robben kan er weleens voor zorgen dat ik niet ontslagen wordt, en anders is het toch mijn probleem niet meer"quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou je ook denken dat dat bij het Nederlands elftal zo is, maar Robben is er toch vaker te vroeg in gekomen..
Zondag in de basisquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:54 schreef tja77 het volgende:
Overigens duurt de blessure van Willems ondertussen alweer 11 weken, waar aanvankelijk 8-10 weken stond. Ik meen dat het bij zijn vorige blessure ook langer duurde dan gedacht. Zal hopelijk niet te lang meer duren.
https://instagram.com/p/8TSYPZtyOj/quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:54 schreef tja77 het volgende:
Overigens duurt de blessure van Willems ondertussen alweer 11 weken, waar aanvankelijk 8-10 weken stond. Ik meen dat het bij zijn vorige blessure ook langer duurde dan gedacht. Zal hopelijk niet te lang meer duren.
Mooie kerel is het.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://instagram.com/p/8TSYPZtyOj/
Buiten beeld gaat hij op zijn bek, weer 10 weken geblesseerdquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://instagram.com/p/8TSYPZtyOj/
Haha, goeie. Zo werkt het niet hé.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bij het nederlands elftal zie ik het toch vaak iets anders. Vaak zitten daat van die pipo's zoals Blind nu aan te hikken tegen hun laatste wedstrijd. Die denken dan "Robben kan er weleens voor zorgen dat ik niet ontslagen wordt, en anders is het toch mijn probleem niet meer"
Eind November weten we echt hoe het er voor staat en wie de titelkandidaten zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:41 schreef begaaierd het volgende:
Ik zag trouwens dat Ajax ook wat "zwaardere" tegenstanders gaat krijgen de komende periode.
4-10: PSV (t)
17-10: Heracles (u)
25-10: Vitesse (u)
8-11: Feyenoord (u)
Ik zeg 2-0. Heel klinisch.quote:
Strootmeister. Bij zijn laatste rentree. Gaat er gewoon vol doorheen waarna ze hem laten staan en hij er nog een keer doorheen gaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook bij Bayern.
Bayern - Dortmund in de beker, Robben komt erin, paar minuten later kan hij er weer af.
Dat was tergend om te zien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Strootmeister. Bij zijn laatste rentree. Gaat er gewoon vol doorheen waarna ze hem laten staan en hij er nog een keer doorheen gaat.
Ik verwacht een soort remake van afgelopen woensdag. Snel tegen een fikse achterstand aankijken, nog enigszins terugkomen in de wedstrijd en uiteindelijk met een dergelijke stand zoals jij noemt terug naar huis.quote:
Precies. 2 kampioenskandidaten die beide uit vorm zijn, al doet de winning streak van Ajax in de competitie anders vermoeden. Ajax weet in Nederland veel te scoren en weinig tegen te krijgen, maar ze zijn ook nog niet echt getest. Ja tegen Twente en toen lieten ze direct punten liggen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:48 schreef ShaoliN het volgende:
Moeilijk te zeggen het is allebei kut momenteel.
PSV heeft ook geluk want de Boer doet rare dingen en late wissels en Marc doet aan rentenieren met 100miljoen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:26 schreef Scarface88 het volgende:
PSV heeft ook wel pech, je treft een ADO en Heracles in bloedvorm, terwijl ze nu alweer beide ingekakt zijn. ADO waar de keeper een wereldgoal maakt. Heerenveen waar de scheids onterecht een pingel gaf (of PSV had er ook een moeten krijgen). Heracles in de vorm van hun leven. Ajax heeft er nog niet tegen gespeeld en Heracles zal tegen die tijd wel weer ziek zwak en misselijk zijn.
Het zit Ajax mee, PSV tegen, vooral qua blessures. Willems of Brenet scheelt aanzienlijk, Guardado was een groot gemist. Ajax is inderdaad nog amper getest en heeft een makkelijk programma gehad. Ook zij zullen nog wel punten laten liggen later in het seizoen maar tot nu toe heeft Ajax de wind mee.
Ik verwacht als Guardado mee doet een gelijkspel. Met een fitte selectie was PSV de favoriet geweest.
Het is wel ongelofelijk kut dat ku(ns)tgras.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:40 schreef BadderHaring het volgende:
Volgens Ruud Gullit heeft PSV van CSKA verloren vanwege het kunstgras in Moskou.
Ja. Alleen speelt CSKA niet op kunstgras.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is wel ongelofelijk kut dat ku(ns)tgras.
Kijk naar Heracles. Dit seizoen de eerste wedstrijd verloren, bij Roda, dat was ook op kunstgras maar dat is Roda ook gewend dus dat kan. Verder alleen nog maar op kunstgras gespeeld. Alles gewonnen. Eerste de beste wedstrijd op gewooon gras (bij AZ): Kansloos verloren.
Kleinigheidjes hou je altijdquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja. Alleen speelt CSKA niet op kunstgras.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |