abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156688116
Oei, met dat dwingende heb ik gelukkig geen ervaring... Ik voed F pas bij het naar bed gaan rond 1900. Eerder niet en alleen in bed. Als we bijv samen douchen vind hij de tepel wel interessant maar probeert dan niet te drinken ofzo :+

In het bv topic heb ik ook wel eens voorbij zien komen dat het drinken heel dwingend was, misschien heeft men daar nog tips voor je? Mits je het vervelend vind natuurlijk, dat bedenk ik nu wel maar misschien ervaar jij dat helemaal niet zo :@

Ik heb volgens mij nr 2 of 3, wisselt nog wel is want dan vergeet ik weer welke in nou moest hebben :')
  donderdag 8 oktober 2015 @ 13:33:26 #277
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156688239
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:18 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nee want de borst krijgt hij alleen op de drie dagen dat ik werk redelijk kort voor het eten, de andere vier dagen niet en dan eet hij ook niet beter. Daarbij is weigeren echt onmogelijk :') Ik laat hem tegenwoordig in de maxi cosi zitten zodat ik nog rustig mijn jas en schoenen uit kan doen. Zodra ik hem uit de autostoel haal, moet ik namelijk niet wagen hem op de grond te zetten. Dan wordt hij echt boos, gaat heel hard huilen en klampt zich aan mijn been vast totdat ik hem naar de bank draag voor melk :') :D O+ Nog even los van dat het geen optie is omdat ik op ontploffen sta :')
Oh, pff, dat dwingende herken ik niet (zie dat Fazz dat nu ook schrijft). Dat zou voor mij echt einde bv zijn :@ :X.

Tsja, lastig. Ik heb geen tips voor je. Misschien hebben ze in het bv topic idd nog tips voor je. Wat mij betreft is laten huilen ook geen optie maar zo verder gaan zou dat voor mij ook niet zijn...
  donderdag 8 oktober 2015 @ 13:37:02 #278
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156688311
Ik vind het niet vervelend zolang hij het buitenshuis niet doet :) Hij heeft bv ook de tik dat de andere borst waar hij niet aan drinkt ook bloot moet want hij wil aan die tepel friemelen, trekken, indrukken, draaiknop spelen etc :') Als ik dat niet toesta wordt hij ook boos. De ene keer zet ik door maar dan duurt het een tijd voor hij gewoon gaat drinken, de andere keer geef ik toe. Maar het scheelt dat hij buitenshuis dus niet eist dat ze allebei bloot gaan en een nee dan wel accepteert. Dat hij als ik na een dag werken thuis komt zoooo graag aan de borst wil, vind ik vooral schattig O+ Bij hem is het sowieso wel: borst zien = willen drinken. In bad drinkt hij dus ook. Ga ervan uit dat het wel over gaat en als ik het irritant ga vinden dan durf ik daar ook wel in door te zetten om dan nee te zeggen.

Sorry ben een beetje lastig he, maar vind het gewoon moeilijk wat ik nu moet doen. Meer voor mezelf kiezen of hem blijven volgen. En over het algemeen vind ik de borstvoeding nog zo fijn en heb ik daar echt wel die gebroken nachten voor over. Maar niet meer elke 2 uur :@

Ik ga vanavond iig eens een beker gewone melk proberen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156688430
Vervelend Chanty, heb geen tips voor je.
Hier is het iets dwingend als hij drinken wil.
Ik weet wel als hij 's nachts door papa getroost wordt met een aai of even knuffelen en dan weer een speen, hij meestal zo weer slapen gaat.
Mij niet zien (ook bij naar bed brengen) staat gelijk aan geen bv krijgen en is prima.
Als ik er wel ben is het borst en drinken/nabijheid van mama willen :')
Maar mijn heikneutertje drinkt ook al sinds 9mnd niet meer uit de fles, live of niks.
Ik merk wel als hij 's avonds niet goed aftankt voor het slapen gaan om 19u hij in deel nacht vaker komt.
Heb je nog niks aan aan mijn verhaal zie ik nu.
Kortom dikke :* voor jou en je dilemma
pi_156689064
Vergeet ik helemaal te vertellen: B zegt 'massage' en dat doet ie dan ook even voor om aan te geven wat ie zegt. Even kneden met zijn handjes. Hij masseert met name zijn Elmo knuffel. Helaas heeft hij zelf niet echt meer interesse in een massage ontvangen. 10 seconden en dan is het klaar. Staat mijn opvolger al klaar? ;)
  donderdag 8 oktober 2015 @ 14:16:33 #281
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156689107
KuikenGuppy
  donderdag 8 oktober 2015 @ 14:27:53 #282
52229 Chanty
pi_156689314
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:16 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahahaha ja dat is echt en waarheid als een koe! ):O Ik zeg ook vaak als ik thuiskom: daar is de melk weer! :')

Exode wat schattig O+ Elmo masseren. Knap trouwens dat hij dat woord al zegt. Ik heb echt heeeeel lang dat woord niet goed kunnen uitspreken :@ Volgens mij was ik echt een jaar of 10 toen dat pas goed ging :')
pi_156689370
Ik kan het nog steeds niet hoor Chanty ;) Ik geef toe: het is erin gedrillt bij B. 'als je geen massage zegt, krijg je geen eten' dat soort werk.

B zit in zijn grote woorden fase, kleine woorden verdomt ie maar woorden als paddestoel, kastanje, kabouter en dus massage rollen eruit. Net zoals dus piemol. Oh en hagol want dat moet overal op.
pi_156689612
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:58 schreef Chanty het volgende:

[..]

Tot nu toe ging ik er gewoon in mee. Komt hij 1 keer per nacht dan komt hij 1 keer en komt hij 10 keer dan is dat maar zo. Maar ik kom ook op een punt nu dat ik denk: hij is 15 maanden, waarom komt hij nog zo vaak voor een voeding?

Flesje zouden we kunnen proberen maar mijn man trekt de onderbrekingen heel erg slecht dus dat vind ik niet echt een optie. Daarbij, als hij nog komt voor een flesje dan slaapt hij dus nog niet langer. Ik zou gewoon graag iig 3 uur aan een stuk willen slapen, dat is dan echt prima te doen.
Bij ons is het ook heeeel lang zo geweest. maar nu (net 1 jaar) komt hij nog maar 1 x. De truc was hier dat ik 1 weekendje weg was en dat hij 's nacht dus niet kón drinken (hij pakt de fles niet, tuitbeker of open beker wel, maar alleen met water en dat wilde hij 's nachts niet). Weekendje drama (knuffelen met papa vond hij toch minder tof dan drinken) , maar daarna sliep hij veel beter. Hij kan nu zelf beter doorslapen. Echt honger was t dus ook niet, want nu ga ik weer direct als hij huilt, maar hij blijft wel gewoon goed slapen. De tijd dat ie nu wakker wordt wisselt wel erg. Soms is t ritme 19.30-1.00-7.30 en soms 19.30-4.30-7.30, daar is nog geen peil op te trekken (maar 19.30-21.30-23.30-1.30-3.30-5.30-7 wat t af en toe was is echt over)

[ Bericht 1% gewijzigd door watmoetikkiezen op 08-10-2015 14:55:43 ]
  donderdag 8 oktober 2015 @ 14:59:03 #285
52229 Chanty
pi_156689840
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:46 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]

Bij ons is het ook heeeel lang zo geweest. maar nu (net 1 jaar) komt hij nog maar 1 x. De truc was hier dat ik 1 weekendje weg was en dat hij 's nacht dus niet kón drinken (hij pakt de fles niet). Weekendje drama (knuffelen met papa vond hij toch minder tof dan drinken) , maar daarna sliep hij veel beter. Hij kan nu zelf beter doorslapen. Echt honger was t dus ook niet, want nu ga ik weer direct als hij huilt, maar hij blijft wel gewoon goed slapen. De tijd dat ie wakker wordt wisselt wel erg. Soms is t ritme 19.30-1.00-7.30 en soms 19.30-4.30-7.30, daar is nog geen peil op te trekken (maar 19.30-21.30-23.30-1.30-3.30-5.30-7 wat t af en toe was is echt over)
Mja, ik ben daar nog niet aan toe om dat te doen zo :@ dan maar gebroken nachten nog. Kwam laatst laat thuis (1.30 uur) en trof mijn man aan die al ruim een uur met een huilend jongetje zat. Bij mijn aan de borst was het meteen goed O+

Ik heb dat plaatje van Burdie op facebook gezet :D
pi_156689926
Het was ook dat ik een weekend écht weg moest. Anders had ik t ook niet gedaan hoor. Want inderdaad, bij ons huilde hij dan ook gerust een uur op maximale sterkte en bij mij was t altijd direct slokje, aai en slapen. Maar achteraf heeft manlief alleen de eerste nacht 1x2 uur en een keer een half uur met m gezeten en nacht 2 een half uurtje. Nacht 3 was ik weer thuis en is hij 1 x wakker geworden en heeft hij direct gedronken.. (en werd ik steeds wakker en lag ik te wachten tot hij zou komen, maar dat gebeurde steeds niet..)
Maar wens je veel succes, want het was wel echt heel erg slopend dat vele wakker worden.

Fles geven zou ik alleen doen als je echt denkt dat hij te weinig heeft gehad en dan niet vóór de bv, maar pas bij de 1e keer wakker worden en dan in plaats van de borst. Maar goed, het blijft toch proberen..

[ Bericht 4% gewijzigd door watmoetikkiezen op 08-10-2015 15:35:20 ]
  donderdag 8 oktober 2015 @ 15:23:40 #287
52229 Chanty
pi_156690356
Er is helaas nog geen vaststaande formule nee :') Nou ja... wie weet ga ik ooit eens een weekend weg. Ik heb net nog een uitnodiging voor een lang weekend skiën afgeslagen :P
pi_156690416
Oh en meteen even een vraag. L. is gisteren 1 geworden en heeft nu een paar dagen een heel klein puntje tand. Nou maakte ik me eigenlijk geen zorgen dat ie daar blijkbaar laat mee is. Maar zijn eerste tandje is dus een kiesje bovenin. Komt dat vaker voor dat het eerste tandje een kies is? moet ik me dan toch zorgen maken dat de rest van de tandjes nog niet echt aanstalte maakt tevoorschijn te komen?
Dacht namelijk dat de kiezen altijd pas ná de tanden kwamen. Niet dat hij de tanden gewoon overslaat ofzo (al verwacht ik dat niet hoor)
pi_156690703
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 15:26 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Oh en meteen even een vraag. L. is gisteren 1 geworden en heeft nu een paar dagen een heel klein puntje tand. Nou maakte ik me eigenlijk geen zorgen dat ie daar blijkbaar laat mee is. Maar zijn eerste tandje is dus een kiesje bovenin. Komt dat vaker voor dat het eerste tandje een kies is? moet ik me dan toch zorgen maken dat de rest van de tandjes nog niet echt aanstalte maakt tevoorschijn te komen?
Dacht namelijk dat de kiezen altijd pas ná de tanden kwamen. Niet dat hij de tanden gewoon overslaat ofzo (al verwacht ik dat niet hoor)
Bij onze dochter kwam ook als eerste een kies door (met 4/4.5 maand :X ) nu met 13 maanden zijn alle tanden incl hoektanden door en een handjevol kiezen (5 geloof ik).
Dus hier iig geen tanden overgeslagen ;)
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  donderdag 8 oktober 2015 @ 15:48:26 #290
52229 Chanty
pi_156690881
Dag is wel apart, maar volgens mij hoef je je geen zorgen te maken. Had je wel lekker een jaar een echte baby O+ Gefeliciteerd nog trouwens! *O*
pi_156690941
B heeft zich totaal niet aan de volgorde en de timing gehouden wat betreft tanden. Alles kwam in 2en en alles ging door elkaar. Het zijn maar gemiddelden wat je allemaal online vindt. Maar kan me voorstellen dat je denkt 'uh?'. Je kan waarschijnlijk al wel zien aan het tandvlees dat er tanden onder zitten en als je echt twijfelt kan een tandarts dat zeker zien/voelen.
pi_156690962
Dank je :)
Hij ziet er inderdaad nog wel écht baby uit, zo zonder tanden, maar mét babykrul(letjes).
(ook fijn met de bv, zo zonder tandjes)
Maar hij loopt evengoed wel langs de bank en stond gister ineens (per ongeluk) los :o

Ben nu trouwens bv een beetje aan t afbouwen (dag 1). ga niet meer kolven op t werk. Thuis mag hij zo vaak drinken als hij wil.. (nu kijken of ik dat zonder lekken ga redden)
pi_156691010
ja je ziet wel dat er tanden zitten, maar eigenlijk niets meer aan veranderd sinds hij een maand of 2 was (toen zag je ze ook al). Nou ja, ze komen waarschijnlijk vanzelf wel een keer.. (maar vind t wel een beetje raar).
  donderdag 8 oktober 2015 @ 20:06:35 #294
52229 Chanty
pi_156695688
Dachten jullie nou echt dat ik melk uit een fles of beker ga drinken? :D _O- tot zover Lucas die vrolijk rondsjouwt met zijn fles en beker maar meer dan een paar slokken gaan er niet in :') voeren werkt ook niet. Morgen weer een poging.
pi_156696471
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 20:06 schreef Chanty het volgende:
Dachten jullie nou echt dat ik melk uit een fles of beker ga drinken? :D _O- tot zover Lucas die vrolijk rondsjouwt met zijn fles en beker maar meer dan een paar slokken gaan er niet in :') voeren werkt ook niet. Morgen weer een poging.
Hij wil gewoon the real deal. :D En geef hem eens ongelijk. ;)

Nohhh T en S zijn samen zo schattig. Als ze 's avonds naar bed moeten dan wachten ze in de gang op elkaar voor ze naar boven klimmen. Ze gaan ook gewoon echt niet apart. :+ En ze geven elkaar een handje als ze over straat wandelen, veeg me op. O+ :'( O+ Natuurlijk is het niet altijd koek en ei, maar soit. ;)
pi_156703220
Oempf.. Drankje (lees: 3 gin-tonics) gedaan met 2 vriendinnen, nu op weg naar huis. Ik wil níet weten hoe ik me morgenochtend voel :X c_/ -O-

En awww Nikki, cuties!!

[ Bericht 4% gewijzigd door JufMariska op 09-10-2015 01:11:20 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 08:40:23 #297
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156705302
Wat lief Nikki O+

Ik kwam even SQ binnenhalen in dit topic met haar kersverse dreumes *O*.
KuikenGuppy
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 08:47:03 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_156705383
Ja hoi! Ik ben babyvrij!
disclaimer
pi_156705433
Jarig Mauwtje O+ *O*
pi_156705436
Gefeliciteerd SQ! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo