Oh, pff, dat dwingende herken ik niet (zie dat Fazz dat nu ook schrijft). Dat zou voor mij echt einde bv zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee want de borst krijgt hij alleen op de drie dagen dat ik werk redelijk kort voor het eten, de andere vier dagen niet en dan eet hij ook niet beter. Daarbij is weigeren echt onmogelijkIk laat hem tegenwoordig in de maxi cosi zitten zodat ik nog rustig mijn jas en schoenen uit kan doen. Zodra ik hem uit de autostoel haal, moet ik namelijk niet wagen hem op de grond te zetten. Dan wordt hij echt boos, gaat heel hard huilen en klampt zich aan mijn been vast totdat ik hem naar de bank draag voor melk
![]()
![]()
Nog even los van dat het geen optie is omdat ik op ontploffen sta
Hahahahahaha ja dat is echt en waarheid als een koe!quote:
Bij ons is het ook heeeel lang zo geweest. maar nu (net 1 jaar) komt hij nog maar 1 x. De truc was hier dat ik 1 weekendje weg was en dat hij 's nacht dus niet kón drinken (hij pakt de fles niet, tuitbeker of open beker wel, maar alleen met water en dat wilde hij 's nachts niet). Weekendje drama (knuffelen met papa vond hij toch minder tof dan drinken) , maar daarna sliep hij veel beter. Hij kan nu zelf beter doorslapen. Echt honger was t dus ook niet, want nu ga ik weer direct als hij huilt, maar hij blijft wel gewoon goed slapen. De tijd dat ie nu wakker wordt wisselt wel erg. Soms is t ritme 19.30-1.00-7.30 en soms 19.30-4.30-7.30, daar is nog geen peil op te trekken (maar 19.30-21.30-23.30-1.30-3.30-5.30-7 wat t af en toe was is echt over)quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tot nu toe ging ik er gewoon in mee. Komt hij 1 keer per nacht dan komt hij 1 keer en komt hij 10 keer dan is dat maar zo. Maar ik kom ook op een punt nu dat ik denk: hij is 15 maanden, waarom komt hij nog zo vaak voor een voeding?
Flesje zouden we kunnen proberen maar mijn man trekt de onderbrekingen heel erg slecht dus dat vind ik niet echt een optie. Daarbij, als hij nog komt voor een flesje dan slaapt hij dus nog niet langer. Ik zou gewoon graag iig 3 uur aan een stuk willen slapen, dat is dan echt prima te doen.
Mja, ik ben daar nog niet aan toe om dat te doen zoquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:46 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Bij ons is het ook heeeel lang zo geweest. maar nu (net 1 jaar) komt hij nog maar 1 x. De truc was hier dat ik 1 weekendje weg was en dat hij 's nacht dus niet kón drinken (hij pakt de fles niet). Weekendje drama (knuffelen met papa vond hij toch minder tof dan drinken) , maar daarna sliep hij veel beter. Hij kan nu zelf beter doorslapen. Echt honger was t dus ook niet, want nu ga ik weer direct als hij huilt, maar hij blijft wel gewoon goed slapen. De tijd dat ie wakker wordt wisselt wel erg. Soms is t ritme 19.30-1.00-7.30 en soms 19.30-4.30-7.30, daar is nog geen peil op te trekken (maar 19.30-21.30-23.30-1.30-3.30-5.30-7 wat t af en toe was is echt over)
Bij onze dochter kwam ook als eerste een kies door (met 4/4.5 maandquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:26 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Oh en meteen even een vraag. L. is gisteren 1 geworden en heeft nu een paar dagen een heel klein puntje tand. Nou maakte ik me eigenlijk geen zorgen dat ie daar blijkbaar laat mee is. Maar zijn eerste tandje is dus een kiesje bovenin. Komt dat vaker voor dat het eerste tandje een kies is? moet ik me dan toch zorgen maken dat de rest van de tandjes nog niet echt aanstalte maakt tevoorschijn te komen?
Dacht namelijk dat de kiezen altijd pas ná de tanden kwamen. Niet dat hij de tanden gewoon overslaat ofzo (al verwacht ik dat niet hoor)
Hij wil gewoon the real deal.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:06 schreef Chanty het volgende:
Dachten jullie nou echt dat ik melk uit een fles of beker ga drinken?![]()
tot zover Lucas die vrolijk rondsjouwt met zijn fles en beker maar meer dan een paar slokken gaan er niet in
voeren werkt ook niet. Morgen weer een poging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |