abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156684982
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:02 schreef Chanty het volgende:
Lijkt me naar om van dichtbij mee te maken met goede vrienden JM. Meer dan een luisterend oor en troost bieden kun je helaas niet.
En idd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156684998
Lastig hoor Chanty, ik denk dat je ook al duizent tips hebt gehad dus daar ga ik me maar ff niet aan wagen. Dikke knuffel voor nu en ik hoop heel hard dat hij ergens heel gauw de smaak van het beter slapen te pakken krijgt :*
  donderdag 8 oktober 2015 @ 10:33:47 #253
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156685008
Poeh Chanty, dat is wel erg pittig ja. Zou het niet helpen als papa een keer een fles geeft? Ik heb verder ook geen idee...

JM, wat rot zeg -O-.

Fazz, ik hou ook van de herfst!

Exode :D _O- .

Welkom Spees, met je dreumesje O+

Mijn dreumes is momenteel écht even een enorme dreumes aan het zijn :'). Ondeugend, overal opklimmen, 100x iets doen wat niet mag (vingers in het afgeschermde stopcontact proberen te stoppen, behang aftrekken enzo) en keihard stervende-zwanen als ze iets niet mag of als iets niet lukt. Wat is mijn peuter toch lief en makkelijk dan :D. Ik ken dit helemaal niet zo erg. Mijn man zei het vanochtend treffend toen hij de deur uitging; tegen S. zei hij: lief zijn en geen kindjes omduwen he vandaag! En tegen E. zei hij: veel plezier en laat je niet omduwen door andere kindjes he!

Zo leuk die verschillende karakters O+
pi_156685137
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
Poeh Chanty, dat is wel erg pittig ja. Zou het niet helpen als papa een keer een fles geeft? Ik heb verder ook geen idee...

JM, wat rot zeg -O-.

Fazz, ik hou ook van de herfst!

Exode :D _O- .

Welkom Spees, met je dreumesje O+

Mijn dreumes is momenteel écht even een enorme dreumes aan het zijn :'). Ondeugend, overal opklimmen, 100x iets doen wat niet mag (vingers in het afgeschermde stopcontact proberen te stoppen, behang aftrekken enzo) en keihard stervende-zwanen als ze iets niet mag of als iets niet lukt. Wat is mijn peuter toch lief en makkelijk dan :D. Ik ken dit helemaal niet zo erg. Mijn man zei het vanochtend treffend toen hij de deur uitging; tegen S. zei hij: lief zijn en geen kindjes omduwen he vandaag! En tegen E. zei hij: veel plezier en laat je niet omduwen door andere kindjes he!

Zo leuk die verschillende karakters O+
2 totaal verschillende meiden dus O+

Mijn.op en top dreumes;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 8 oktober 2015 @ 10:58:02 #255
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156685340
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:32 schreef JufMariska het volgende:
Lastig hoor Chanty, ik denk dat je ook al duizent tips hebt gehad dus daar ga ik me maar ff niet aan wagen. Dikke knuffel voor nu en ik hoop heel hard dat hij ergens heel gauw de smaak van het beter slapen te pakken krijgt :*
Tot nu toe ging ik er gewoon in mee. Komt hij 1 keer per nacht dan komt hij 1 keer en komt hij 10 keer dan is dat maar zo. Maar ik kom ook op een punt nu dat ik denk: hij is 15 maanden, waarom komt hij nog zo vaak voor een voeding?

Flesje zouden we kunnen proberen maar mijn man trekt de onderbrekingen heel erg slecht dus dat vind ik niet echt een optie. Daarbij, als hij nog komt voor een flesje dan slaapt hij dus nog niet langer. Ik zou gewoon graag iig 3 uur aan een stuk willen slapen, dat is dan echt prima te doen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:05:41 #256
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156685432
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:58 schreef Chanty het volgende:

[..]

Tot nu toe ging ik er gewoon in mee. Komt hij 1 keer per nacht dan komt hij 1 keer en komt hij 10 keer dan is dat maar zo. Maar ik kom ook op een punt nu dat ik denk: hij is 15 maanden, waarom komt hij nog zo vaak voor een voeding?

Flesje zouden we kunnen proberen maar mijn man trekt de onderbrekingen heel erg slecht dus dat vind ik niet echt een optie. Daarbij, als hij nog komt voor een flesje dan slaapt hij dus nog niet langer. Ik zou gewoon graag iig 3 uur aan een stuk willen slapen, dat is dan echt prima te doen.
Toen Suus nog bv kreeg kwam ze ook beduidend vaker 's nachts dan toen ze de fles kreeg. Oké, moeilijk vergelijken want ze werd ook gewoon ouder enzo maar wellicht drinkt 'ie aan de borst niet heel effectief maar ook vooral voor de gezelligheid? Ja, ik roep ook maar wat hoor... Het is in ieder geval wel zwaar zo lijkt mij.
pi_156685624
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:58 schreef Chanty het volgende:

[..]

Chanty, ik voed al tijden alleen vroeg & laat. Op alleen de voeding voor het slapen haalt F het ook niet de hele nacht. Wij geven bij het naar bed gaan nog een fles (200/4) soms gaat die op, soms niet helemaal maar hierdoor slaapt hij (over het algemeen) wel door tot de ochtendvoeding rond half 7. Heb je zoiets wel eens geprobeerd of overwogen?
pi_156685711
Chanty, ik gooi hem er gewoon in: weet je wel zeker dat het honger is? Is het geen gewoonte geworden, huilen=BV? Ik heb geen idee hoor, maar wie weet kan je er wat mee. Misschien wil hij gewoon bij je zijn. Ze hebben een slaapcyclus van 45 minuten begreep ik altijd, wellicht is dat voor hem steeds een trigger, wordt een beetje wakker, gaat huilen en krijgt BV.

Maar goed een oplossing heb ik ook niet, eigenlijk :@
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:28:42 #259
52229 Chanty
pi_156685879
Honderd procent zeker dat het niet is voor de gezelligheid of gewoonte weet ik niet natuurlijk, maar het wel de indruk dat het honger is omdat toen ik eerder een nacht weg was hij ook best veel dronk uit de fles. Heb ook een behoorlijke productie (getuige de stand van mijn borsten toen hij een tijdje terug ineens maar 1 keer kwam).

Fazz hebben nog niks geprobeerd met flesvoeding; ik heb het daar merk ik toch wat moeilijk mee omdat ik bang ben dat het dan ook meteen klaar is met de borstvoeding (immers werk ik overdag en is de nacht HET moment dat hij borstvoeding krijgt). Maar misschien moet ik dat ook maar loslaten gezien zijn leeftijd. Maar hoe plan je dat precies in? Ik kom rond 5 uur thuis dan krijgt eist hij de borst, dan eten we rond 18.30 uur en gaat hij hopelijk rond 20 uur naar bed. dan zou ik hem dus bv om 19.30 nog een fles geven en daarna nog de borst?? Of hoe doe jij dat? Borst is hier in de avond ook vaak de manier om hem in slaap te krijgen of iig slaperig te krijgen.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:34:06 #260
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156685972
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:28 schreef Chanty het volgende:
Honderd procent zeker dat het niet is voor de gezelligheid of gewoonte weet ik niet natuurlijk, maar het wel de indruk dat het honger is omdat toen ik eerder een nacht weg was hij ook best veel dronk uit de fles. Heb ook een behoorlijke productie (getuige de stand van mijn borsten toen hij een tijdje terug ineens maar 1 keer kwam).

Fazz hebben nog niks geprobeerd met flesvoeding; ik heb het daar merk ik toch wat moeilijk mee omdat ik bang ben dat het dan ook meteen klaar is met de borstvoeding (immers werk ik overdag en is de nacht HET moment dat hij borstvoeding krijgt). Maar misschien moet ik dat ook maar loslaten gezien zijn leeftijd. Maar hoe plan je dat precies in? Ik kom rond 5 uur thuis dan krijgt eist hij de borst, dan eten we rond 18.30 uur en gaat hij hopelijk rond 20 uur naar bed. dan zou ik hem dus bv om 19.30 nog een fles geven en daarna nog de borst?? Of hoe doe jij dat? Borst is hier in de avond ook vaak de manier om hem in slaap te krijgen of iig slaperig te krijgen.
Maar dat kan dan idd ook gewenning zijn, dat 'ie die nacht ook veel dronk. Lastig is het zeker wel ja. Ik heb ook verder geen tips voor je. Behalve dat het misschien kan helpen om bv = slapen los te gaan koppelen en hem leren zonder bv in slaap te vallen. Makkelijker gezegd dan gedaan, i know
pi_156685984
Jemig Cjanty dat jij überhaupt nog functioneert. :*
Ik dacht hetzelfde als Exode. Nu ben ik geen bv mama, dus misschien een slechte raadgever. ;)
Is het een idee om wel naar hem toe te gaan en hem te troosten maar zonder borst? Of accepteert hij dat echt niet.
pi_156686057
Chanty, bv door fles vervangen hebben wij in de nachten gedaan om zeker te weten dat het niet aan de bv lag toen hij een aantal weken (relatief) slecht sliep. Toen heb ik nog een poosje alleen ochtendvoedingen gegeven. SQ doet dat ook al een tijdje volgens mij. Of het gaat schelen moet je gaan merken natuurlijk, maar je kunt in elk geval nagaan of dat het probleem is.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:38:47 #263
52229 Chanty
pi_156686063
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:34 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jemig Cjanty dat jij überhaupt nog functioneert. :*
Ik dacht hetzelfde als Exode. Nu ben ik geen bv mama, dus misschien een slechte raadgever. ;)
Is het een idee om wel naar hem toe te gaan en hem te troosten maar zonder borst? Of accepteert hij dat echt niet.
Midden in de nacht? Dat kun je vergeten. Hij gilt alles bij elkaar tot hij aan de borst ligt :') Dan zouden we hem dus moeten laten huilen en dat zie ik niet zitten. Overdag gaat hij gewoon slapen zonder borst en 's avonds dan wisselt het. Ik geef hem altijd nog de borst, de ene keer valt hij in slaap en kan ik hem wegleggen. De andere keer is hij nog wakker en leg ik hem in bed en blijf in de buurt totdat hij slaapt. Dat gaat over het algemeen zonder drama.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:39:52 #264
52229 Chanty
pi_156686080
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:38 schreef JufMariska het volgende:
Chanty, bv door fles vervangen hebben wij in de nachten gedaan om zeker te weten dat het niet aan de bv lag toen hij een aantal weken (relatief) slecht sliep. Toen heb ik nog een poosje alleen ochtendvoedingen gegeven. SQ doet dat ook al een tijdje volgens mij. Of het gaat schelen moet je gaan merken natuurlijk, maar je kunt in elk geval nagaan of dat het probleem is.
Maar dat is dan dus wel einde borstvoeding waarschijnlijk ;( Zeker als ik straks vier dagen ga werken ipv drie.
pi_156686089
Chanty, ik zou inderdaad rond 19.30 een fles geven. Dan nog wat bv.

Je hoeft echt niet bang te zijn dat het zomaar gebeurd is met de bv. Hij is er duidelijk nog echt gehecht aan en zo te lezen heb je ook nog een goede productie. En al zou die productie wat minder worden, dan is er nog geen man over boord. Mijn productie stelt ook niet heel veel meer voor, en ik heb ook nooit meer volle borsten. Toch drinkt I nog met veel plezier bij me. Maar als ze echt veel dorst heeft, pakt ze gewoon haar waterbeker (soms echt letterlijk als ze net van de borst is. Dan drinkt ze nog even een halve beker water leeg. Nou, prima toch. Het doet niets af aan ons fijne intieme moment samen.)

Vanaf dat I 15 maanden is, geef ik geen nachtvoedingen meer (dat is vanzelf gestopt, ze slaapt sindsdien uit zichzelf door) en ook dat was niet het einde van de bv en ik werk vier dagen in de week. ;) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 8 oktober 2015 @ 11:57:09 #266
52229 Chanty
pi_156686358
Dat klinkt hoopvol Franny.

Totale noobvraag.... maar welk nummer melk moet ik hebben dan? Had iets gehoord dat die opvolgmelk 2 onzin is of zo?
pi_156686626
Wij houden ons wel aan die nummers Chanty, maar dat is luiheid (lees niet verder kijken dan onze neus lang is).

Wat betreft huilen, wij hebben dat wel gedaan, maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze! Als jij je er niet goed bij voelt, niet doen! Wat we wel deden was bij hem gaan zitten, zo van 'we laten je niet alleen, we zijn er. Maar eten krijg je niet'. Dat was na 3 nachten klaar, maar toen was hij 8 maanden....en hij kreeg toen al FV.
pi_156686973
Waarom niet gewone melk Chanty? Je zou op zich ook Goede nacht poeder kunnen gebruiken. Dat vult net iets meer en het is ook een kleinere verpakking, dus dan gooi je minder weg als het niks is :)

Stip krijgt bij het naar bed gaan nog een fles warme melk, maar 9 van de 10 keer wordt hij nog wel wakker s nachts. Wat hier wel hielp was een kussentje en dekbedje ipv een slaapzak. Hij slaapt heel onrustig, dus hij wikkelde zichzelf steeds in z'n slaapzak en dan zaten z'n benen vast.

Laten huilen doe ik ook niet echt, maar soms ben ik zo moe dat ik echt niet op kan staan dus dan duurt het gewoon langer voor ik er ben. En ik wil hem ook niet altijd bij ons pakken, want dat kan over een tijdje niet meer en ik word soms ook heel kriegelig van zijn geaai.
pi_156687004
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 11:57 schreef Chanty het volgende:
Dat klinkt hoopvol Franny.

Totale noobvraag.... maar welk nummer melk moet ik hebben dan? Had iets gehoord dat die opvolgmelk 2 onzin is of zo?
2 is prima, de daar op volgende nrs maken niet uit dacht ik
  donderdag 8 oktober 2015 @ 12:34:13 #270
52229 Chanty
pi_156687083
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:11 schreef exode het volgende:
Wij houden ons wel aan die nummers Chanty, maar dat is luiheid (lees niet verder kijken dan onze neus lang is).

Wat betreft huilen, wij hebben dat wel gedaan, maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze! Als jij je er niet goed bij voelt, niet doen! Wat we wel deden was bij hem gaan zitten, zo van 'we laten je niet alleen, we zijn er. Maar eten krijg je niet'. Dat was na 3 nachten klaar, maar toen was hij 8 maanden....en hij kreeg toen al FV.
Hem eten ontzeggen vind ik ook lastig omdat hij al zo klein en dun is. En echt geweldig eten doet hij ook nog steeds niet. Op dit moment weer iets beter gelukkig, maar ben nog altijd blij met alles wat erin gaat. Maar ik denk dat als hij echt honger heeft, hij met flesvoeding ook nog wel komt. Als die fles net het verschil maakt tussen elke twee uur een voeding of elke drie uur dan zou ik al blij zijn.
pi_156687117
Sorry Chanty, dan gaan mijn tips inderdaad niet op. Wij hebben een vreetzak. Lijkt me echt zwaar zeg....je bent voor mij een held dat je overdag uberhaupt nog wakker kan blijven!
pi_156687522
Lastig Chanty. Meer tips dan wat er hierboven zijn gegeven heb ik niet.
Respect dat je nog op je benen kan staan.

PiemolB, wat een heerlijk kind is het toch O+

Leuke foto's coco

Die taart ziet er verrukkelijk uit GotC :9

Sterkte JM, lijkt me lastig als het zo dichtbij komt

Net bij CB geweest. S is glansrijk geslaagd voor de testjes en weegt nu 9790 en is 77.6cm
Over een ½ jaar zal ze toch eindelijk wel eens boven de 10 kilo zitten :')

SPOILER
  donderdag 8 oktober 2015 @ 12:58:40 #273
52229 Chanty
pi_156687579
Echte melk kan ik idd ook proberen, niet eens aan gedacht! Zit daar evenveel voedingsstof in als in die opvolgmelk? Vanavond maar eens proberen.

Dekentje gaat hier niet werken, Lucas draait ook aardig wat maar dan ligt hij dus dekenloos. Maar volgens mij is de slaapzak het probleem niet, vind hem nooit verstrikt terug iig.

Kleine kindjesboks BF :7
  donderdag 8 oktober 2015 @ 13:10:10 #274
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156687792
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:58 schreef Chanty het volgende:
Echte melk kan ik idd ook proberen, niet eens aan gedacht! Zit daar evenveel voedingsstof in als in die opvolgmelk? Vanavond maar eens proberen.

Dekentje gaat hier niet werken, Lucas draait ook aardig wat maar dan ligt hij dus dekenloos. Maar volgens mij is de slaapzak het probleem niet, vind hem nooit verstrikt terug iig.

Kleine kindjesboks BF :7
Zou het niet ook zo kunnen zijn Chanty, dat Lucas 's avonds minder eet omdat 'ie een uurtje daarvoor nog flink uit de borst drinkt? Is het misschien dan handiger om hem meteen eten te geven bij thuiskomst? Suus is ook megahongerig rond 17:00 uur en als ik haar dan wat te snaaien geef eet ze beduidend minder rond 18. En dan dus voor het slapen gaan nog de borst. Zo gaat het hier (behalve dan de borst, dat is een fles) en daar redt ze het goed op. Ze komt nog een enkele keer voor een nachtfles maar vaker niet dan wel tegenwoordig. Ze is trouwens ook geen grote eter verder en die nachtfles krijgt ze met liefde als ze 'm nodig heeft :)
  donderdag 8 oktober 2015 @ 13:18:55 #275
52229 Chanty
pi_156687951
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 13:10 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Zou het niet ook zo kunnen zijn Chanty, dat Lucas 's avonds minder eet omdat 'ie een uurtje daarvoor nog flink uit de borst drinkt? Is het misschien dan handiger om hem meteen eten te geven bij thuiskomst? Suus is ook megahongerig rond 17:00 uur en als ik haar dan wat te snaaien geef eet ze beduidend minder rond 18. En dan dus voor het slapen gaan nog de borst. Zo gaat het hier (behalve dan de borst, dat is een fles) en daar redt ze het goed op. Ze komt nog een enkele keer voor een nachtfles maar vaker niet dan wel tegenwoordig. Ze is trouwens ook geen grote eter verder en die nachtfles krijgt ze met liefde als ze 'm nodig heeft :)
Nee want de borst krijgt hij alleen op de drie dagen dat ik werk redelijk kort voor het eten, de andere vier dagen niet en dan eet hij ook niet beter. Daarbij is weigeren echt onmogelijk :') Ik laat hem tegenwoordig in de maxi cosi zitten zodat ik nog rustig mijn jas en schoenen uit kan doen. Zodra ik hem uit de autostoel haal, moet ik namelijk niet wagen hem op de grond te zetten. Dan wordt hij echt boos, gaat heel hard huilen en klampt zich aan mijn been vast totdat ik hem naar de bank draag voor melk :') :D O+ Nog even los van dat het geen optie is omdat ik op ontploffen sta :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')