abonnement Unibet Coolblue
pi_157040597
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:29 schreef studentje7 het volgende:

Maar als je het zo gaat stellen is alles maar een Mod. Battlefield 4 is een mod van Battlefield 3. AC zijn allemaal Mods, Halo is een mod van de vorige Halo enz.

Wat is dan geen Mod? Een nieuwe IP?
New Vegas was dezelfde engine, zelfde graphics, 99% dezelfde gameplay, minder vrijheid. Voor de rest geen schokken wijzigingen.

Assassin's Creed 1 is de enige game die ik gespeeld heb, en na Battlefield 2 hield het bij mij ook wel op. Dus in die zin heb je wel gelijk over hoe ik tegen opvolgers aankijk. Er moet wel wat extra's in zijn gestoken dan slechts hier en daar wat gadgets en wat betere textures.
  Redactie Games vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:00:36 #202
181272 crew  Noppie2000
pi_157040812
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:33 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Bethesda heeft zich inmiddels toch wel bewezen met Fallout 3 en de The Elder Scrolls games.
Ja, maar een bewezen record wilt niet zeggen dat alle games meteen 10/10 zijn. Juist bewezen ontwikkelaars moeten zich blijven bewijzen, niet te gemakkelijk worden.
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, juist niet. Net als bij films is bij mij de stelregel dat een lange trailer (meer dan anderhalf minuut) verdacht is. Dus een spel die al trailers laat zien van alles wat ze hebben doet mij vermoeden dat ze niet zo veel daadwerkelijk hebben. Juist het mondjesmaat laten zien wat er aan komt en verder volledig te vertrouwen op de historisch terecht gebleven hypes doet mij door het plafond gaan en ik wéét nu al dat het een geweldig spel gaat worden.
Het verschil is dat een film ~anderhalf uur duurt en een Fallout honderden uren mee kan gaan. Dan kan je echt wel meer dan één pers-evenement organiseren (E3, Gamescom tel ik niet mee, zie Poehao's preview) en één of twee gameplay-trailers tonen.

Sterker nog, volgens mij is er na E3 helemaal geen nieuwe trailer meer getoond. Kan niets vinden in ieder geval. Dat is gewoon teleurstellend weinig.
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:50 schreef Vault111Survivor het volgende:
Wat is dit ineens ja. Ineens geen vertrouwen meer?
Jawel hoor, ga er vanuit dat het een prima game wordt. Ik hoop alleen dat het meer nieuws biedt dan aanpassingen in de gameplay, het bouwen van bases en een eigen power armour.

En ik snap dat het verhaal en de wereld ook geheim moeten blijven, zelf ervaren enzo. Maar gewoon, iets. Kom gewoon met iets. Haal dit nare gevoel uit mij weg! :P
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:08:37 #203
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157040989
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:00 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ja, maar een bewezen record wilt niet zeggen dat alle games meteen 10/10 zijn. Juist bewezen ontwikkelaars moeten zich blijven bewijzen, niet te gemakkelijk worden.
Volgens mij hebben ze toch voor het uitkomen van Skyrim ook extreem weinig laten zien en zaten ze iedereen te fucken tot de releasedatum.

quote:
[..]

Het verschil is dat een film ~anderhalf uur duurt en een Fallout honderden uren mee kan gaan. Dan kan je echt wel meer dan één pers-evenement organiseren (E3, Gamescom tel ik niet mee, zie Poehao's preview) en één of twee gameplay-trailers tonen.

Sterker nog, volgens mij is er na E3 helemaal geen nieuwe trailer meer getoond. Kan niets vinden in ieder geval. Dat is gewoon teleurstellend weinig.
Dan rest alleen nog te zeggen dat de tijd het je zal leren denk ik. Ik zit helemaal luchtdicht in de hypebubbel van Fallout dus de methode werkt bij mij (te) goed ( ;( ). Volgens mij kunnen ze een gesouffleerde drol opbakken en deze uitbrengen en dan nog duurt het een dag voordat ik door heb dat het een kutproduct is :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157041016
Todd Howard heeft zelf gezegd dat die eigenlijk zo min mogelijk wil laten zien (dit vindt die eigenlijk al iets teveel wat we nu gezien hebben), om de speler juist te laten verassen met dingen. Je hebt ook games die super veel laten zien in een trailer.

Ik heb echt het volste vertrouwen hoor dat dit weer een top titel gaat zijn.
  Redactie Games vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:12:31 #205
181272 crew  Noppie2000
pi_157041066
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze toch voor het uitkomen van Skyrim ook extreem weinig laten zien en zaten ze iedereen te fucken tot de releasedatum.

[..]

Dan rest alleen nog te zeggen dat de tijd het je zal leren denk ik. Ik zit helemaal luchtdicht in de hypebubbel van Fallout dus de methode werkt bij mij (te) goed ( ;( ). Volgens mij kunnen ze een gesouffleerde drol opbakken en deze uitbrengen en dan nog duurt het een dag voordat ik door heb dat het een kutproduct is :@.
True true :D Eigenlijk komt mijn geklaag ook gewoon neer op: geef me gewoon die game, ik wil spelen :D :@
pi_157041131
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:15 schreef ufopiloot het volgende:
Hebben jullie die hond wel zien lopen in de trailers? Veel houteriger ga je het niet krijgen in games tegenwoordig.
Idem voor andere bewegingen en animaties die gewoon regelrecht een gevolg zijn van het hergebruik van de bestaande engine.

Voor de rest inderdaad genoeg leuks en nieuws, maar het is maar afwachten hoe het in de praktijk gaat uitpakken. Op voorhand zeg ik in ieder geval niet dat het kut is of dat het top is.

New Vegas was natuurlijk ook een opgewaardeerde Fallout 3 mod trouwens. Wil niet zeggen dat het slecht was (heb er genoeg uren inzitten).
Nee, link naar de traler met de hond?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157041244
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:51 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

New Vegas was dezelfde engine, zelfde graphics, 99% dezelfde gameplay, minder vrijheid. Voor de rest geen schokken wijzigingen.

. Er moet wel wat extra's in zijn gestoken dan slechts hier en daar wat gadgets en wat betere textures.
Ik vind dat een spel van pak en beet 100 uur in een nieuw gebied (New Vegas) best gezien mag worden als iets waar extra in is gestoken.

Maar zeker Fallout 4 is toch wel een totaal andere game dan NV en 3. Dat kan je echt geen Mod van 3 noemen.
  Eindredactie Games vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:22:10 #208
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157041251
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:16 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee, link naar de traler met de hond?
Gewoon die bekende footage denk ik?
Ik vind die dogmeat-animaties wel dik in orde eigenlijk.


6:20 -> 7:38 bijv.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157041278
Zo houterig is dat toch niet. Kom op man je kan ook wel overdrijven hoor met super houterig en dat Fallout 4 als een mod aanvoelt.
pi_157041304
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:22 schreef 2dope het volgende:

[..]

Gewoon die bekende footage denk ik?
Ik vind die dogmeat-animaties wel dik in orde eigenlijk.


6:20 -> 7:38 bijv.
Ik kan me geen houterige animatie herinneren, daarom vroeg ik het. :+
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Redactie Games vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:24:53 #211
181272 crew  Noppie2000
pi_157041321
Dat het niet het mooiste van het mooiste is weten we toch wel? Daar is de schaal van de game ook veel te groot voor. Ziet er prima uit wat mijn betreft ^O^
pi_157041323
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]

Sterker nog, volgens mij is er na E3 helemaal geen nieuwe trailer meer getoond. Kan niets vinden in ieder geval. Dat is gewoon teleurstellend weinig.


Als ze zouden willen zouden ze best wat kunnen laten zien. Zelfs al zou het een kutgame worden.

Hun strategie is gewoon om heel weinig te tonen, kleine fragmentjes en te hype zo nog groter te maken. En ik vind het briljant.
pi_157041337
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:24 schreef Noppie2000 het volgende:
Dat het niet het mooiste van het mooiste is weten we toch wel? Daar is de schaal van de game ook veel te groot voor. Ziet er prima uit wat mijn betreft ^O^
Bethesda staat ook helemaal niet bekend om het mooiste van het mooiste, het is CD Projekt Red niet.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157041823
Als ik het me goed herinner hebben we van Skyrim nog minder gezien voor de launch dan nu bij FO4 het geval is.
En Bethesda games koop je uiteraard niet voor de graphics, dat moge duidelijk zijn.
Flesje bier
pi_157041842
Het is overigens 23 oktober vandaag ;)

Na al die hype rondom Back to the Future is het wel leuk om je te bedenken dat de gene die nu jonger dan 30 zijn een kans hebben om 23 oktober 2077 mee te gaan maken. En dan krijg je misschien een zelfde soort hype over 'die oude Fallout games'. Hoe briljant zou dat zijn? :D
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:47:28 #216
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157041846
Skyrim was toch wel een enorme teleurstelling, heb wat meer hoop voor Fallout. Hoop ook echt dat het hem wordt
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157041998
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:47 schreef leeell het volgende:
Skyrim was toch wel een enorme teleurstelling, heb wat meer hoop voor Fallout. Hoop ook echt dat het hem wordt
Waarom was Skyrim een teleurstelling?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:57:45 #218
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157042074
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Waarom was Skyrim een teleurstelling?
Vergeleken met Morrowind en zelfs oblivion was het enorm linear, facties waren ongeinspireerd en het verhaal had amper impact. Main quest was geen touw aan vast te knopen. De setting was eenheidsworst en ook de mate van character ontwikkeling was een tiende van wat het was in Morrowind.

Zit vol met balance issues, zeker als het gaat om het craften wat nergens op sloeg en enorm snel uit te buiten was. En de guilds, ach wat moet je daar over zeggen, zelden zulke slechte questlines gezien. vergeleken met oblivion waren die saaier dan saai en onuitdagend, zoals het hele spel wel onuitdagend is.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157042089
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Waarom was Skyrim een teleurstelling?
De wereld was best generiek, quests waren niet heel interessant.

Dan nog was het beter dan 95% van de games die uitkomen. Maar het was geen Fallout 3, Witcher, Mass Effect niveau.
pi_157042124
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:57 schreef leeell het volgende:

[..]

Vergeleken met Morrowind en zelfs oblivion was het enorm linear, facties waren ongeinspireerd en het verhaal had amper impact. Main quest was geen touw aan vast te knopen. De setting was eenheidsworst en ook de mate van character ontwikkeling was een tiende van wat het was in Morrowind.

Zit vol met balance issues, zeker als het gaat om het craften wat nergens op sloeg en enorm snel uit te buiten was. En de guilds, ach wat moet je daar over zeggen, zelden zulke slechte questlines gezien. vergeleken met oblivion waren die saaier dan saai en onuitdagend, zoals het hele spel wel onuitdagend is.
Alsnog beter dan de meedte games. Maar ja, als Morrowind nostalgie voor je is kan ik wel inzien waarom Skyrim jammer was.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157042126
Dat willen ze ook niet. Hebben ze zelf al vaak genoeg gezegd. Ze vinden de wereld en sfeer belangrijker dan super mooie graphics.
pi_157042145
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:58 schreef studentje7 het volgende:

[..]

De wereld was best generiek, quests waren niet heel interessant.

Dan nog was het beter dan 95% van de games die uitkomen. Maar het was geen Fallout 3, Witcher, Mass Effect niveau.
Vond je Fallout 3 zo geweldig dan? Vond NV veel beter qua gameplay en verhaal en zo.

Fallout 3 voelde echt heel erg als een mod voor Oblivion aan, ze hadden zelfs dezelfde opgeblazen hoofden en voice actors.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157042187
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:57 schreef leeell het volgende:

[..]

Vergeleken met Morrowind en zelfs oblivion was het enorm linear, facties waren ongeinspireerd en het verhaal had amper impact. Main quest was geen touw aan vast te knopen. De setting was eenheidsworst en ook de mate van character ontwikkeling was een tiende van wat het was in Morrowind.

Zit vol met balance issues, zeker als het gaat om het craften wat nergens op sloeg en enorm snel uit te buiten was. En de guilds, ach wat moet je daar over zeggen, zelden zulke slechte questlines gezien. vergeleken met oblivion waren die saaier dan saai en onuitdagend, zoals het hele spel wel onuitdagend is.
Ben ik deels met je eens maar desondanks toch 100+ uur plezier mee gehad. :Y
Flesje bier
pi_157042199
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:01 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ben ik deels met je eens maar desondanks toch 100+ uur plezier mee gehad. :Y
Ik 700+, thank god for mods. Maar ben nu wel echt toe aan iets nieuws. :9
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:03:21 #225
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157042240
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:01 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ben ik deels met je eens maar desondanks toch 100+ uur plezier mee gehad. :Y
Het is geen slecht spel, het is gewoon middelmaat. Veel te veel uitgehold, wat tegenwoordig veel gebeurt, denk aan Deus Ex <> Deus Ex HR , Mass Effect <> Mass Effect 3, Bioshock <> Bioshock Infinite .

Overal word je handje vastgehouden en geleid naar een vooringesteld pad.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')