abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156502106
Heb gisteren de fornuis ontvangen.
Het gaat om een SNL60MX9

Nu zit ik met een vraag betreft de oven..
Bij stand 'statisch' wordt het van boven en onderen verwarmd. De element boven in de oven zou dan in zijn geheel moeten gloeien maar alleen het buitenste spiraal gloeit en de binnenste spiralen worden dus niet rood.
Heb alle standen geprobeerd maar de binnenste spiralen gloeien niet.
Zie foto :

Is dit normaal bij deze fornuizen ?
Worden ze wel warm maar gloeien ze niet, of is het een defect en zou het eigenlijk in zijn geheel moeten gloeien?

Alvast bedankt.
pi_156502408
Normaal maakt het niets uit. Haalt de oven de aangegeven temperatuur binnen de tijd dat het zou moeten?
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_156502627
Ik weet niet hoelang het zou moeten duren.
Heb het zojuist weer aangezet 18:26 ging het van start , stand : boven en onder verwarming, 260 graden. Kijken hoelang het gaat duren voor het op temperatuur komt..
pi_156503074
Het heeft 22 minuten geduurd op 260 graden, geen probleem en is het dus normaal dat de binnenste spiralen niet gloeien ?
Dit vraag ik omdat als je bijvoorbeeld vlees erin doet, niet dat dan de buitenrandje zwart en de binnenkant gaar blijft want het buitenste spiraal lijkt het warmst te worden..leek mij vreemd.
  woensdag 30 september 2015 @ 18:56:40 #5
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_156503202
Is die binnenste niet voor de grillstand.
pi_156503391
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:51 schreef Fokker66 het volgende:
Het heeft 22 minuten geduurd op 260 graden, geen probleem en is het dus normaal dat de binnenste spiralen niet gloeien ?
Dit vraag ik omdat als je bijvoorbeeld vlees erin doet, niet dat dan de buitenrandje zwart en de binnenkant gaar blijft want het buitenste spiraal lijkt het warmst te worden..leek mij vreemd.
Lijkt in orde zo. Hier ook donker in het midden trouwens :P nooit last van gehad naar mijn weten.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_156503595
OK bedankt voor de opheldering! Thnks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')