abonnement Unibet Coolblue
pi_156552586
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:02 schreef MrsDuck het volgende:
Ik vond het wel spannend gisteren, maar ben het met peterkelder eens. Het had niet om Wiet moeten draaien en het had wel wat feestelijker en met meer flashbacks/reünie gekund. 25 jaar is bijzonder voor een Nederlandse serie.

Ze hadden de zomercliff en deze sprookjescliff beter kunnen omdraaien. Wiet had Zeger dan ergens in mei ontmoet bij een wandeling in het bos (rood mutsje) of zo en het verhaal iets rustiger opgebouwd ipv nu in een maandje. Wie valt er van de rots en overleeft Laura het, waren spannender als zomercliff als die Hangoverparty. Die party hadden ze dan juist op 1 oktober moeten doen. Groot feest voor Laura omdat ze het overleefd heeft of zo en dan zoveel mogelijk nog levende karakters als cameo of edelfigurant casten, inclusief de introductie van de vrijgelaten Sil (verrassing voor Laura). Laura, die denkt dat ze Arnie ziet (Reinout heeft vast wel een uurtje om dat te filmen) zou een manier zijn om Laura en Jeff na het feest een verhaal te geven omdat Laura dus doordraait en Jeff haar probeert te helpen. Tim die met Anna wakker wordt, het kind van Bing dat tussen de troep zit als een vondeling (dus niet dat gedoe met Lucas en Sacha), Ludo en Janine die zoenen, Linda die bij Anton wakker wordt ipv Maxime als plan om Anton te kraken etc. De verdovende middelen in de drankjes waren van Maxime maar het was niet de bedoeling dat iedereen dat dronk. Je hebt dan voer tot de kerst.
Dit klinkt echt _O_ _O_
  Miss 200.000.000! vrijdag 2 oktober 2015 @ 20:18:41 #177
367000 roos94
pi_156555839
Sjors is een dol stier geworden..


pi_156562604
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:02 schreef MrsDuck het volgende:
Ik vond het wel spannend gisteren, maar ben het met peterkelder eens. Het had niet om Wiet moeten draaien en het had wel wat feestelijker en met meer flashbacks/reünie gekund. 25 jaar is bijzonder voor een Nederlandse serie.

Ze hadden de zomercliff en deze sprookjescliff beter kunnen omdraaien. Wiet had Zeger dan ergens in mei ontmoet bij een wandeling in het bos (rood mutsje) of zo en het verhaal iets rustiger opgebouwd ipv nu in een maandje. Wie valt er van de rots en overleeft Laura het, waren spannender als zomercliff als die Hangoverparty. Die party hadden ze dan juist op 1 oktober moeten doen. Groot feest voor Laura omdat ze het overleefd heeft of zo en dan zoveel mogelijk nog levende karakters als cameo of edelfigurant casten, inclusief de introductie van de vrijgelaten Sil (verrassing voor Laura). Laura, die denkt dat ze Arnie ziet (Reinout heeft vast wel een uurtje om dat te filmen) zou een manier zijn om Laura en Jeff na het feest een verhaal te geven omdat Laura dus doordraait en Jeff haar probeert te helpen. Tim die met Anna wakker wordt, het kind van Bing dat tussen de troep zit als een vondeling (dus niet dat gedoe met Lucas en Sacha), Ludo en Janine die zoenen, Linda die bij Anton wakker wordt ipv Maxime als plan om Anton te kraken etc. De verdovende middelen in de drankjes waren van Maxime maar het was niet de bedoeling dat iedereen dat dronk. Je hebt dan voer tot de kerst.
Dit was veel beter geweest ja :Y _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  † In Memoriam † zaterdag 3 oktober 2015 @ 09:58:45 #179
37843 lady-wrb
kortaf
pi_156567053
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 15:53 schreef icloud het volgende:

[..]

Dat is een aannamen, immers de enige familie die kenen is zijn broer(die een hekel aan zijn familie had) en zijn moeder die overleden is.
en jack dan?

edit: of je leest nog even door :@
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 10:56:25 #180
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_156568010
De manier waarop Ferry Doedens uit Goede Tijden Slechte Tijden vertrekt is uitgelekt. Een woordvoerster van RTL 4 heeft deze uitgelekte verhaallijn bevestigd. Dat meldde Albert Verlinde vrijdagavond in RTL Boulevard. Doedens was woensdagavond te zien in het RTL 4-programma Van der Vorst Ziet Sterren, waarin ook zijn iPad in beeld kwam. Een oplettende televisiekijker zag op die iPad een cruciale zin over zijn afscheid uit de veel bekeken soapserie van RTL 4.

In een tekst op de iPad was te lezen ‘dat Lucas binnenkort uit de serie zal vertrekken met zijn nieuwe vriend Pelle’. En dat klopt, aldus een zegsvrouw van RTL.

Het personage Lucas Sanders komt dus niet te overlijden, wat een terugkeer van Doedens in de soap mogelijk maakt.

Doedens verdwijnt uit de serie als gevolg van een cocaïneverslaving.

Armoede
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 11:44:25 #182
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_156568193
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 15:30 schreef icloud het volgende:

[..]

Dan zou ze de achternaam van haar moeder krijgen, kroeft, ze heeft immers offcieel geen vader en die kan ook niet meer achterhaalt worden door een dna test.
Jack en Sjors zijn ook toegestaan als DNA-bewijs.
Maar daarom zei ik ook, het kan via een moeilijke weg.

Volgens mij kan jij zelfs via deze zelfde weg jouw naam veranderen in die van je buurman.
Maar jij hebt geen logische redenen, Wiet wel.

Ontvoerd worden door haar adoptiemoeder, verlaten, etc. En vervolgens wordt zij opgevangen door haar biologische (half-)broer en -zus.

[ Bericht 4% gewijzigd door Woelli op 03-10-2015 11:52:36 ]
pi_156568513
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 10:56 schreef Oliver23 het volgende:

Weet iemand hoe de muziek heet vanaf 0:38 ?
Volgens de site is alle muziek van de jubileumaflevering van Frons Servies. Over de track van 0:38 twijfel ik wel, het klinkt als een danceplaat.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 12:55:18 #184
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_156569241
Ze hadden eigenlijk aparte filmpjes van de personages moeten maken met hoogtepunten, zeker van de oudgedienden. Bij Ludo mist nu toch wel een boel, waaronder de wraak op Huib.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_156569313
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 12:55 schreef Frey het volgende:
Ze hadden eigenlijk aparte filmpjes van de personages moeten maken met hoogtepunten, zeker van de oudgedienden. Bij Ludo mist nu toch wel een boel, waaronder de wraak op Huib.
Er mist zoveel en sommige dingen zijn gewoon krom. Zo loopt Laura de zee in nadat Lotje is overleden, is er geen beeld van het huwelijk van Arnie en Roos of het overlijden van die laatste, is het laatste wat we van Arnie zien dat hij overboord slaat in de cliffhanger van seizoen 6 en zien we niks uit de cliffhanger van seizoen 14.
Het idee was leuk, redelijk uitgevoerd en met best toffe muziek er onder, maar het had zoveel beter gekund. Een paar minuten langer (25 i.p.v. 17) had ook al veel verschil kunnen maken.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 13:19:48 #186
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_156569593
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 12:55 schreef Frey het volgende:
Ze hadden eigenlijk aparte filmpjes van de personages moeten maken met hoogtepunten, zeker van de oudgedienden. Bij Ludo mist nu toch wel een boel, waaronder de wraak op Huib.
- Wraak op Huib
- Zijn 'dood' tijdens het moordspel
- Roxy die hem blind maakt
- Het weerzien met Rosa
- Hoe hij Nick op het nippertje redt van de dood
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 18:01:04 #187
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_156574747



Leuk die oude gezichten. _O_


Anton met zijn 2 Bianca's. :D

Zijn er nog meer foto's te vinden? Altijd leuk met zo'n jubileum. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_156574924
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:01 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk die oude gezichten. _O_

[ afbeelding ]
Anton met zijn 2 Bianca's. :D

Zijn er nog meer foto's te vinden? Altijd leuk met zo'n jubileum. _O_
Hier zijn er ook nog een flink aantal: http://www.theaterparadij(...)ijden-slechte-tijden
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 18:15:35 #189
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_156574975


_O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_156575069
https://inbeeld.kpn.com/sept-2015/coverstory

Onze grote vriend komt ook voorbij :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 18:24:23 #191
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_156575149
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:20 schreef PeterKelder het volgende:
https://inbeeld.kpn.com/sept-2015/coverstory

Onze grote vriend komt ook voorbij :P
quote:
De kijker hoeft het niet eens te zijn met wat de personages doen, als hij maar begrijpt waar hun handelen vandaan komt.
Dat is nou juist waar ik de laatste jaren niets van begrijp.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_156575208
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:24 schreef Frey het volgende:

[..]

[..]

Dat is nou juist waar ik de laatste jaren niets van begrijp.
_O- _O- _O-

Gottschalk-logica, dat heeft alleen hij blijkbaar.

quote:
"Vergeet ook de kracht van de cliffhanger niet. Een sterke cliffhanger zorgt ervoor dat de kijker wil weten hoe het afloopt.”
Sterke cliffhangers weten ze ook al tijden niet meer te produceren. En dan heb ik het niet eens over de zomercliffs, maar over de gewone, dagelijkse cliffhangers. Dat is soms echt hetzelfde niveau als begin seizoen 1: het stopt gewoon ineens :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 19:17:19 #193
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_156576093
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 11:33 schreef icloud het volgende:
De manier waarop Ferry Doedens uit Goede Tijden Slechte Tijden vertrekt is uitgelekt. Een woordvoerster van RTL 4 heeft deze uitgelekte verhaallijn bevestigd. Dat meldde Albert Verlinde vrijdagavond in RTL Boulevard. Doedens was woensdagavond te zien in het RTL 4-programma Van der Vorst Ziet Sterren, waarin ook zijn iPad in beeld kwam. Een oplettende televisiekijker zag op die iPad een cruciale zin over zijn afscheid uit de veel bekeken soapserie van RTL 4.

In een tekst op de iPad was te lezen ‘dat Lucas binnenkort uit de serie zal vertrekken met zijn nieuwe vriend Pelle’. En dat klopt, aldus een zegsvrouw van RTL.

Het personage Lucas Sanders komt dus niet te overlijden, wat een terugkeer van Doedens in de soap mogelijk maakt.

Doedens verdwijnt uit de serie als gevolg van een cocaïneverslaving.

Armoede
Godverdomme. Krijgt ie nou ook een Best Of-aflevering zodat ie volgend seizoen weer terugkeert?

Zwakke schrijvers.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 19:20:57 #194
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_156576166
Ik zit net even de cliff op de klif te bekijken en er vallen me 3 dingen op
- Het heen en weer switchen tussen de drie lijnen (Anton die kwaad is, Jef die bij Laura zit en het gedoe op de klif) is ZO FUCKING STOREND. Doe niet zo Bold & Beautiful-achtig waar ze ook een gesprek ophakken in 3 fucking scènes maar doe het gewoon zoals het bij GTST altijd ging en succesvol ging; 1 gesprek, 1 scène. Niet back to back 4 zinnen uit een dialoog afwisselen met een andere situatie.
- Ik ben er nog niet maar nu iedereen op de cliff staat kan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: Wel goddomme wat een eikels die schrijvers, they didn't. _O-
- Pijnlijke ironie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_156576388
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit net even de cliff op de klif te bekijken en er vallen me 3 dingen op
- Het heen en weer switchen tussen de drie lijnen (Anton die kwaad is, Jef die bij Laura zit en het gedoe op de klif) is ZO FUCKING STOREND. Doe niet zo Bold & Beautiful-achtig waar ze ook een gesprek ophakken in 3 fucking scènes maar doe het gewoon zoals het bij GTST altijd ging en succesvol ging; 1 gesprek, 1 scène. Niet back to back 4 zinnen uit een dialoog afwisselen met een andere situatie.
Dit is al enkele jaren het geval, eigenlijk sinds ene John C. Zak (producer van - jawel! - The Bold) het format van de serie tegen het licht hield.

Buiten het feit dat het storend is, bestaan de scènes nu louter uit zwakke gesprekjes aan de keukentafel die 4 keer onderbroken worden door mogelijk nog zwakkere cliffs waarop het gesprek in de volgende scène eigenlijk in de herhaling gaat, waardoor de verhaallijn zelf (in hoeverre je van een verhaallijn kunt spreken) geen millimeter verder komt. Maar goed, blijkbaar is dat wat de kijker graag ziet :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  † In Memoriam † zaterdag 3 oktober 2015 @ 19:33:05 #196
37843 lady-wrb
kortaf
pi_156576420
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit net even de cliff op de klif te bekijken en er vallen me 3 dingen op
- Het heen en weer switchen tussen de drie lijnen (Anton die kwaad is, Jef die bij Laura zit en het gedoe op de klif) is ZO FUCKING STOREND. Doe niet zo Bold & Beautiful-achtig waar ze ook een gesprek ophakken in 3 fucking scènes maar doe het gewoon zoals het bij GTST altijd ging en succesvol ging; 1 gesprek, 1 scène. Niet back to back 4 zinnen uit een dialoog afwisselen met een andere situatie.
- Ik ben er nog niet maar nu iedereen op de cliff staat kan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat verband zag ik eerlijk gezegd niet zo, het is dat je het tegelijk noemt
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 19:33:25 #197
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_156576430
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:31 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dit is al enkele jaren het geval, eigenlijk sinds ene John C. Zak (producer van - jawel! - The Bold) het format van de serie tegen het licht hield.

Buiten het feit dat het storend is, bestaan de scènes nu louter uit zwakke gesprekjes aan de keukentafel die 4 keer onderbroken worden door mogelijk nog zwakkere cliffs waarop het gesprek in de volgende scène eigenlijk in de herhaling gaat, waardoor de verhaallijn zelf (in hoeverre je van een verhaallijn kunt spreken) geen millimeter verder komt. Maar goed, blijkbaar is dat wat de kijker graag ziet :')
* ArnieAlberts houdt zich in een woordgrap te maken op 'Zak'

[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 03-10-2015 19:42:39 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 19:44:24 #198
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_156576671
In de Party/Weekend/Story/1 van deze blaadjes van deze week stond trouwens een artikel op de voorpagina; 'Flikken-acteur filmt studenten naakt!', bleek om Hugo Metsers III te gaan _O- Op zijn acteeropleiding nogal wat te doen om zijn manier van lesgeven en iemand klapt klaarblijkelijk uit de school. Beetje vaag artikel.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 3 oktober 2015 @ 19:56:55 #199
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_156576944
Die foto's hierboven zijn al beter dan heel die aflevering.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_156578168
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:01 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk die oude gezichten. _O_

[ afbeelding ]
Anton met zijn 2 Bianca's. :D

Zijn er nog meer foto's te vinden? Altijd leuk met zo'n jubileum. _O_
Frits! *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')