quote:Oh kom op zeg! Ben ik dan de enige die van mening is dat Friends wel heel erg voorspelbaar is geworden? Seizoen 2 tot 5 waren zeer goed, maar daarna was het allemaal erg slapjes. Kijk eens naar Seinfeld, dat is een stuk beter. Als het goed is komt Seinfeld vanaf midden januari weer dagelijks op de tv bij V8.
Op maandag 18 november 2002 11:54 schreef TriuMpH het volgende:[..]
![]()
![]()
geweldig weer... jezus wat is friends goed
Geert
quote:Je zult vast niet de enige zijn, maar er zijn ook mensen die het wel fantastisch vinden.
Op vrijdag 3 januari 2003 21:08 schreef Geert_O het volgende:[..]
Oh kom op zeg! Ben ik dan de enige die van mening is dat Friends wel heel erg voorspelbaar is geworden? Seizoen 2 tot 5 waren zeer goed, maar daarna was het allemaal erg slapjes. Kijk eens naar Seinfeld, dat is een stuk beter. Als het goed is komt Seinfeld vanaf midden januari weer dagelijks op de tv bij V8.
Geert
En ik vind Seinfeld echt grote zooi!
Dus... zoals je ziet heeft iedereen z'n eigen mening over bepaalde programma's
Ik ben het dus absoluut niet met je eens!
quote:In ieder Friendstopic komt er wel iemand langs die Seinfeld veel beter is dan Friends, dus ik heb het een paar keer gekeken en ik moet zeggen dat ik het niet echt geweldig vind. Alle scenes duren een halve minuut ofzo en dan komt er iedere keer hetzelfde irritante jingletje en het is ook nog eens behoorlijk voorspelbaar. Maar goed, als het weer herhaald wordt, zal ik nog wel een poging doen om het te gaan kijken.
Oh kom op zeg! Ben ik dan de enige die van mening is dat Friends wel heel erg voorspelbaar is geworden? Seizoen 2 tot 5 waren zeer goed, maar daarna was het allemaal erg slapjes. Kijk eens naar Seinfeld, dat is een stuk beter. Als het goed is komt Seinfeld vanaf midden januari weer dagelijks op de tv bij V8.
quote:Gelukkig dat ze een heel orgineel einde voor de serie hadden
Geert
quote:Ook gelukkig dat ze nog een jaar door gaan!
Op zaterdag 4 januari 2003 17:25 schreef drollenvanger het volgende:[..]
Gelukkig dat ze een heel orgineel einde voor de serie hadden
![]()
quote:Je moet eerst een paar afleveringen kijken om 'erin' te komen. Het klopt dat in de latere seizoenen(die ietsje minder waren) de scenes erg kort waren. In de eerdere afleveringen had je echter hele lange scenes. Het was soms zelf zo erg dat er complete afleveringen in 1 ruimte afspeelden, bijvoorbeeld een chinees restaurant of een parkeer garage. Dat van die voorspelbaarheid is natuurlijk grote onzin.
Op zaterdag 4 januari 2003 10:36 schreef SuperSiem het volgende:[..]
In ieder Friendstopic komt er wel iemand langs die Seinfeld veel beter is dan Friends, dus ik heb het een paar keer gekeken en ik moet zeggen dat ik het niet echt geweldig vind. Alle scenes duren een halve minuut ofzo en dan komt er iedere keer hetzelfde irritante jingletje en het is ook nog eens behoorlijk voorspelbaar. Maar goed, als het weer herhaald wordt, zal ik nog wel een poging doen om het te gaan kijken.
Geert
quote:Het einde was een hele grote anticlimax, maar dat werd expres gedaan. De makers lieten toen aan iedereen zien: get a life!
Op zaterdag 4 januari 2003 17:25 schreef drollenvanger het volgende:[..]
Gelukkig dat ze een heel orgineel einde voor de serie hadden
![]()
Geert
quote:Gaat dat nou over Seinfeld of Friends?
Op zaterdag 4 januari 2003 20:04 schreef Geert_O het volgende:[..]
Het einde was een hele grote anticlimax, maar dat werd expres gedaan. De makers lieten toen aan iedereen zien: get a life!
Geert
quote:Heeft Friends al een einde gehad dan?
Op zaterdag 4 januari 2003 20:10 schreef Rekkie het volgende:[..]
Gaat dat nou over Seinfeld of Friends?
Geert
quote:Nee maar ik wist ook niet dat Seinfeld dat al had
Op zaterdag 4 januari 2003 21:02 schreef Geert_O het volgende:[..]
Heeft Friends al een einde gehad dan?
Geert
Geert
quote:Wat een k*t stem heeft dat wijf
Op maandag 6 januari 2003 21:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Whaah! Briljant! Janice!!!!!!!!
quote:Je weet dat dat de 'grap' is van haar?
Op maandag 6 januari 2003 22:06 schreef Rekkie het volgende:[..]
Wat een k*t stem heeft dat wijf
Ik heb ff vluchtig doorgelezen (bang voor spoilers), maar zag t niet staan.
quote:Ja, http://www.epguides.com/Friends/
Op woensdag 8 januari 2003 19:33 schreef Atreidez het volgende:
Weet iemand toevallig de officieele titels van Friends 911 en 912? Of beter nog, een plek waar ik dit kan opzoeken?
quote:nee joh, je meent het
Op maandag 6 januari 2003 22:19 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Je weet dat dat de 'grap' is van haar?
Ik vind haar ook grappig daar niet van, maar wat een k*t stem heeft dat wijf
quote:eens Geert ,ze hadden na seizoen 5 moeten stoppen.
Geert
quote:ja, 911 the one where rachel goes back to work
Op zondag 12 januari 2003 17:45 schreef SunChaser het volgende:
Is er donderdag een Friends geweest in de VS?
best goede aflevering, ik heb enkele keren hardop moeten lachen in mijn eentje en dat gebeurt niet zo heel vaak.
quote:Ik vond het ook wel een aardige aflevering. Vooral Chandlers 'slogans' waren wel grappig.
Op zondag 12 januari 2003 17:52 schreef mbn het volgende:[..]
ja, 911 the one where rachel goes back to work
best goede aflevering, ik heb enkele keren hardop moeten lachen in mijn eentje en dat gebeurt niet zo heel vaak.
Aanstaande donderdag komt er trouwens weer een nieuwe aflevering, week daarna een herhaling en de weken daar op volgend zijn er weer nieuwe afleveringen te zien.
quote:waar zien jullie dat dan.... ik bedoel dus welke zender?
Op zondag 12 januari 2003 19:46 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ik vond het ook wel een aardige aflevering. Vooral Chandlers 'slogans' waren wel grappig.
Aanstaande donderdag komt er trouwens weer een nieuwe aflevering, week daarna een herhaling en de weken daar op volgend zijn er weer nieuwe afleveringen te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |