abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7587553
ik vind ze tot nu toe vrij sterk... beter dan seizoen 7 iig...
pi_7692735
quote:
Op maandag 18 november 2002 11:54 schreef TriuMpH het volgende:

[..]

geweldig weer... jezus wat is friends goed

Oh kom op zeg! Ben ik dan de enige die van mening is dat Friends wel heel erg voorspelbaar is geworden? Seizoen 2 tot 5 waren zeer goed, maar daarna was het allemaal erg slapjes. Kijk eens naar Seinfeld, dat is een stuk beter. Als het goed is komt Seinfeld vanaf midden januari weer dagelijks op de tv bij V8.

Geert

I am a drinker with writing problems
pi_7695757
Ben het met je eens... van de eerste seizoenen heb ik echt genoten maar de laatste seizoenen zijn niet echt geweldig... maar natuurlijk zitten daar wel leuke afleveringen tussen...
pi_7696511
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 21:08 schreef Geert_O het volgende:

[..]

Oh kom op zeg! Ben ik dan de enige die van mening is dat Friends wel heel erg voorspelbaar is geworden? Seizoen 2 tot 5 waren zeer goed, maar daarna was het allemaal erg slapjes. Kijk eens naar Seinfeld, dat is een stuk beter. Als het goed is komt Seinfeld vanaf midden januari weer dagelijks op de tv bij V8.

Geert

Je zult vast niet de enige zijn, maar er zijn ook mensen die het wel fantastisch vinden.

En ik vind Seinfeld echt grote zooi!
Dus... zoals je ziet heeft iedereen z'n eigen mening over bepaalde programma's
Ik ben het dus absoluut niet met je eens!

pi_7701263
quote:

[..]

In ieder Friendstopic komt er wel iemand langs die Seinfeld veel beter is dan Friends, dus ik heb het een paar keer gekeken en ik moet zeggen dat ik het niet echt geweldig vind. Alle scenes duren een halve minuut ofzo en dan komt er iedere keer hetzelfde irritante jingletje en het is ook nog eens behoorlijk voorspelbaar. Maar goed, als het weer herhaald wordt, zal ik nog wel een poging doen om het te gaan kijken.
And there was much rejoicing.
pi_7705156
quote:

[..]

Geert

Gelukkig dat ze een heel orgineel einde voor de serie hadden
Er staat een flamingo in mijn gezichtsveld... Rake $3
pi_7706421
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 17:25 schreef drollenvanger het volgende:

[..]

Ook gelukkig dat ze nog een jaar door gaan!
pi_7708115
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 10:36 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

In ieder Friendstopic komt er wel iemand langs die Seinfeld veel beter is dan Friends, dus ik heb het een paar keer gekeken en ik moet zeggen dat ik het niet echt geweldig vind. Alle scenes duren een halve minuut ofzo en dan komt er iedere keer hetzelfde irritante jingletje en het is ook nog eens behoorlijk voorspelbaar. Maar goed, als het weer herhaald wordt, zal ik nog wel een poging doen om het te gaan kijken.

Je moet eerst een paar afleveringen kijken om 'erin' te komen. Het klopt dat in de latere seizoenen(die ietsje minder waren) de scenes erg kort waren. In de eerdere afleveringen had je echter hele lange scenes. Het was soms zelf zo erg dat er complete afleveringen in 1 ruimte afspeelden, bijvoorbeeld een chinees restaurant of een parkeer garage. Dat van die voorspelbaarheid is natuurlijk grote onzin.

Geert

pi_7708146
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 17:25 schreef drollenvanger het volgende:

[..]

Het einde was een hele grote anticlimax, maar dat werd expres gedaan. De makers lieten toen aan iedereen zien: get a life!

Geert

pi_7708280
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 20:04 schreef Geert_O het volgende:

[..]

Het einde was een hele grote anticlimax, maar dat werd expres gedaan. De makers lieten toen aan iedereen zien: get a life!

Geert

Gaat dat nou over Seinfeld of Friends?
pi_7709353
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 20:10 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Gaat dat nou over Seinfeld of Friends?

Heeft Friends al een einde gehad dan?

Geert

pi_7710378
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 21:02 schreef Geert_O het volgende:

[..]

Heeft Friends al een einde gehad dan?

Geert

Nee maar ik wist ook niet dat Seinfeld dat al had

Geert

pi_7747208
Whaah! Briljant! Janice!!!!!!!!
pi_7748038
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Whaah! Briljant! Janice!!!!!!!!
Wat een k*t stem heeft dat wijf
pi_7748421
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:06 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Wat een k*t stem heeft dat wijf

Je weet dat dat de 'grap' is van haar?
pi_7781579
Janice Prachtig!! "We're gonna be Baby Buddies!!!"

En toen ze een wee kreeg! Aaaaaah schitterend!

pi_7783632
Weet iemand toevallig de officieele titels van Friends 911 en 912? Of beter nog, een plek waar ik dit kan opzoeken?

Ik heb ff vluchtig doorgelezen (bang voor spoilers), maar zag t niet staan.

Where facts are few, experts are many.
  woensdag 8 januari 2003 @ 19:51:55 #93
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_7784055
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 19:33 schreef Atreidez het volgende:
Weet iemand toevallig de officieele titels van Friends 911 en 912? Of beter nog, een plek waar ik dit kan opzoeken?
Ja, http://www.epguides.com/Friends/
9-11 The One Where Rachel Goes Back To Work
9-12 The One With Phoebe's Rats
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_7788620
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:19 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Je weet dat dat de 'grap' is van haar?

nee joh, je meent het
Goh dat had ik niet door

Ik vind haar ook grappig daar niet van, maar wat een k*t stem heeft dat wijf

pi_7830997
iemand 9-11 al gezien??
pi_7831052
quote:

[..]

Geert

eens Geert ,ze hadden na seizoen 5 moeten stoppen.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  Redactie Frontpage zondag 12 januari 2003 @ 17:45:52 #97
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_7857914
Is er donderdag een Friends geweest in de VS?
pi_7858018
quote:
Op zondag 12 januari 2003 17:45 schreef SunChaser het volgende:
Is er donderdag een Friends geweest in de VS?
ja, 911 the one where rachel goes back to work

best goede aflevering, ik heb enkele keren hardop moeten lachen in mijn eentje en dat gebeurt niet zo heel vaak.

pi_7860022
quote:
Op zondag 12 januari 2003 17:52 schreef mbn het volgende:

[..]

ja, 911 the one where rachel goes back to work

best goede aflevering, ik heb enkele keren hardop moeten lachen in mijn eentje en dat gebeurt niet zo heel vaak.

Ik vond het ook wel een aardige aflevering. Vooral Chandlers 'slogans' waren wel grappig.

Aanstaande donderdag komt er trouwens weer een nieuwe aflevering, week daarna een herhaling en de weken daar op volgend zijn er weer nieuwe afleveringen te zien.

pi_7862189
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:46 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel een aardige aflevering. Vooral Chandlers 'slogans' waren wel grappig.

Aanstaande donderdag komt er trouwens weer een nieuwe aflevering, week daarna een herhaling en de weken daar op volgend zijn er weer nieuwe afleveringen te zien.

waar zien jullie dat dan.... ik bedoel dus welke zender?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')