We zijn de dagen aan het aftellen, Dinooo en ik. Er komt een pup! Een Manchester.
Voor diegenen die het nog weten:
Malkah is alleen nadat Miss Marple overleed in juli van 2015. Ze is erg treurig en aangezien wij al een jaar of vier denken over een hond hebben we nu recent de knoop doorgehakt.
De omstandigheden waren er niet zo naar dat we een hond een fijn thuis konden bieden maar nu dat is wel zo. Ik ben al sinds oktober 2013 ziek en nu krabbel ik zo langzamerhand weer goed overeind, al vrees ik dat ik altijd pijn zal blijven houden.
Maar dat schepte wel ruimte voor deze stap, en dus ben ik blij
(ik ben meer een hond-mens, Dinooo is meer een katten-mens)
Jippie, morgen mogen we komen kijken, ik hoop morgen een foto te kunnen posten
Over een paar weken mogen we haar dan meenemen. We hebben overigens bewust gekozen voor een teefje. Ze heeft ook al een naam.
Heb er zin in om haar helemaal te verwennen, hoop dat ze goed met Malkah overweg kan. Maar die was immers op het balkon in Zwolle gevonden en gered door de brandweer, tegelijk met het hondje waar ze mee leefde, dus ik heb goede hoop.
Af en toe plagen we Malkah met blafgeluiden en dan kijkt ze in de rondte zo van: ik wist het wel, ik ga je NU zoeken, waar ben je dan?
Heb al Adaptil in huis en we zijn al een tijdje bezig met Feliway, die goed helpt.
Pfoe, Dinooo ziet het ook erg zitten. Nu hopen dat de pup ons ook geschikt vindt...
De vraag: nog goede tips wat wel en niet te doen met jonge pups? Uiteraard hebben we ons voorbereid maar goeie tips zijn nooit weg.
[ Bericht 2% gewijzigd door verita op 30-09-2015 15:47:38 (Stom! Vraag vergeten) ]