abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156491748
Time-out!

Ik lees een topic over twee gevoelige mensen die elkaar ontzettend aan het kwetsen zijn, terwijl ze veel aan elkaar zouden kunnen hebben. Zet er een punt achter. Vergeet deze woordenwisseling, neem even de tijd en bel elkaar eens op om te vragen hoe het gaat uit interesse. :)
pi_156491772
Wow. Het begon als een kansloos kuttopic maar het is geweldig geworden _O_.
pi_156491793
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 23:13 schreef brillenmeisje het volgende:

[..]

Dat topic van mij is ouder dan twee weken. Dat topic is geen vrijbrief om mij opdringerige en flirterige berichten te sturen. Ik hoef geen aandacht van mannen, al helemaal niet via internet. Los eerst je eigen probleem op en kom dan maar terug,
Je kan iemand ook gewoon blokkeren. :')
pi_156491879
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 00:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ok. En waar ligt dat aan? Iedereen is gek behalve jij?

Kijk ik geef maar voorbeelden he. Je kunt ook gaan schaken of zwemmen. In je topic geef je aan dat je een groepje had maar dat die je nooit meer vragen omdat je nooit mee uit gaat. Kennelijk is uitgaan belangrijk binnen die groep. Voor jou is uitgaan onbespreekbaar lijkt het. Jij vindt jouw principes dus belangrijker dan de sociale binding van de groep. Dat kan natuurlijk. Maar dan maak je dus geen deel meer uit van de groep. Je zou, als je de groep belangrijk vindt wat minder zwaar kunnen tillen aan je principes en dus wel eens een keer meegaan. Dat hoeft niet iedere week, je hoeft niet tot het eind te blijven maar je maakt wel deel uit van iets sociaals waardoor jouw binding met die groep steviger wordt. Jij moet die groep ook wat bieden.

Dat jij geen groep kunt vinden waar jij je thuis voelt ligt aan jou. Omdat jij weigert jezelf ook maar een fractie te schikken naar welke groep ook.

Wat vind je wel leuk om te doen buitenshuis?
Ik zeg niet dat iedereen gek is?

Uitgaan is onbespreekbaar inderdaad. Het gaat niet om principes, het gaat om angst. Ik ga nog liever dood dan dat ik uit ga.
pi_156491917
quote:
14s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:08 schreef zovty het volgende:
Wow. Het begon als een kansloos kuttopic maar het is geweldig geworden _O_.
Geweldig...leedvermaak? Is dat hoe laag het forum gezonken is? Geen wonder dat het forum sterft, want dat is het ultieme leedvermaak. Een passend einde.

Het topic is een geweldige kans om mensen te helpen.
pi_156491929
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 00:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is voor veel mensen inderdaad een belangrijk aspect van het leven. Vooral voor jonge mensen. Het is dus volkomen normaal dat jonge mannen jou proberen te verleiden tot seks. De een doet dat smooth, de ander knullig. Maar dat het gebeurt staat vast. Probeer daar nou niet agressief van te worden. Dat wil niet zeggen dat je het bed in moet duiken. En als iemand grensoverschrijdend is hoef je dat ook niet te accepteren maar dat een volwassen man een volwassen vrouw probeert te verleiden tot seks kun je hem lastig kwalijk nemen. Probeer het als compliment te zien als je hem afwimpelt.
Je zegt het goed. Voor veel mensen een belangrijk aspect van het leven. Voor mij dus niet. En ik vind het ook niet normaal dat mannen, die mij niet/amper kennen, mij proberen te verleiden. Zonder liefde kan je geen seks hebben.
pi_156491940
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:21 schreef brillenmeisje het volgende:

[..]

Je zegt het goed. Voor veel mensen een belangrijk aspect van het leven. Voor mij dus niet. En ik vind het ook niet normaal dat mannen, die mij niet/amper kennen, mij proberen te verleiden. Zonder liefde kan je geen seks hebben.
En hoe kan liefde tot stand komen zonder verleiding?
pi_156491957
quote:
13s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:10 schreef Chai het volgende:

[..]

Je kan iemand ook gewoon blokkeren. :')
Iemand kan ook gewoon luisteren als ik STOP zeg.
pi_156491970
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:23 schreef brillenmeisje het volgende:

[..]

Iemand kan ook gewoon luisteren als ik STOP zeg.
Je kan ook het heft in eigen handen nemen in plaats van blijven janken.
pi_156491993
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:22 schreef Chai het volgende:

[..]

En hoe kan liefde tot stand komen zonder verleiding?
Liefde groeit vanzelf, daar heb je geen verleiding voor nodig. Verleiding is voor de huis-tuin-keuken mensen die zich vanuit de maatschappij verplicht voelen om een relatie te hebben. Omdat je niet kan wachten probeer je het op deze manier. Ik doe daar niet aan mee.
pi_156492014
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:26 schreef brillenmeisje het volgende:

[..]

Liefde groeit vanzelf, daar heb je geen verleiding voor nodig. Verleiding is voor de huis-tuin-keuken mensen die zich vanuit de maatschappij verplicht voelen om een relatie te hebben. Omdat je niet kan wachten probeer je het op deze manier. Ik doe daar niet aan mee.
Is maar net hoe je verleiding definieert, maar als geen van beiden toenadering zoekt kan er ook niks groeien.
pi_156492037
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Is maar net hoe je verleiding definieert, maar als geen van beiden toenadering zoekt kan er ook niks groeien.
Ok.
pi_156492042
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:16 schreef brillenmeisje het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat iedereen gek is?

Uitgaan is onbespreekbaar inderdaad. Het gaat niet om principes, het gaat om angst. Ik ga nog liever dood dan dat ik uit ga.
Drink je wel eens bier? ;)
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_156492081
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:28 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Drink je wel eens bier? ;)
Paar keer per jaar een glas. Hoezo?
pi_156492096
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:30 schreef brillenmeisje het volgende:

[..]

Paar keer per jaar een glas. Hoezo?
Uitgaan zonder bier is zwaar klote, dat vindt iedereen. Dus je moet bier drinken zoals iedereen doet. Pas dan wordt het leuk. :)
pi_156492123
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:31 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Uitgaan zonder bier is zwaar klote, dat vindt iedereen. Dus je moet bier drinken zoals iedereen doet. Pas dan wordt het leuk. :)
:')
pi_156492124
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:31 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ik moet niks!
pi_156492134
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:32 schreef brillenmeisje het volgende:

[..]

Ik moet niks!
Je moet je bek houden en niet zo zeuren. Je kan ook dingen weigeren te doen zonder er zo sterk tegen te ageren.
pi_156492154
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:32 schreef Chai het volgende:

[..]

:')
Alsof jij uitgaat zonder alcoholische versnaperingen te nuttigen :')

quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:32 schreef brillenmeisje het volgende:

[..]

Ik moet niks!
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Je moet je bek houden en niet zo zeuren. Je kan ook dingen weigeren te doen zonder er zo sterk tegen te ageren.
pi_156492169
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:34 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Alsof jij uitgaat zonder alcoholische versnaperingen te nuttigen :')

[..]

[..]

Vond het gewoon sneu hoe je het haar probeert op te dringen.
pi_156492187
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Zoek je ruzie? Wat heb ik jou misdaan?
pi_156492222
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:36 schreef brillenmeisje het volgende:

[..]

Zoek je ruzie? Wat heb ik jou misdaan?
Nee hoor, maar je manier van communiceren straalt uit dat voor jou de wereld alleen maar om jezelf draait. Geen wonder dat je buiten de groep valt.
pi_156492276
pi_156492405
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:38 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee hoor, maar je manier van communiceren straalt uit dat voor jou de wereld alleen maar om jezelf draait. Geen wonder dat je buiten de groep valt.
Maar ik ben open en eerlijk?
pi_156492465
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:50 schreef brillenmeisje het volgende:

[..]

Maar ik ben open en eerlijk?
Heel defensief komt niet erg open over. Eerlijkheid heeft ook niet echt meerwaarde als er weinig ruimte is voor een dialoog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')