abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156489004
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 00:25 schreef brillenmeisje het volgende:

[..]

Alsof ik dat niet weet. Je weet duidelijk niet waar het over gaat. LEES mijn topic eens.
Dat heb ik gedaan. Jij geeft aan dat jij denkt dat het komt omdat je niet mee uit gaat. In werkelijkheid denk jij onbewust dat de groep zich naar jou moet schikken. Als jij nooit mee gaat met de groep bij activiteiten is het natuurlijk niet vreemd dat je binding met die groep verliest. Dat is wat ik bedoel met geven en nemen. Ga eens een keer wel uit. Duik eens met een kerel of een meid het bed in. Wees eens een keer niet de saaie droge snee die alleen maar zuur voor zich uitkijkt. Dat betekent echt niet dat je ieder weekend laveloos op straat hoeft te liggen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156489008
Hoe kom je er achter hoelang je dm en pm ban geldt?
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_156489053
En brillenmeisje ik heb persoonlijk niks tegen je maar je acties hier laten mij wel denken dat ik je absoluut niet beter hoef te leren kennen. En ik geloof best dat je een aardig meisje kunt zijn maar door je houding komt dat absoluut niet over.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156489071
Zijn er mods aanwezig??
pi_156489105
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 00:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan. Jij geeft aan dat jij denkt dat het komt omdat je niet mee uit gaat. In werkelijkheid denk jij onbewust dat de groep zich naar jou moet schikken. Als jij nooit mee gaat met de groep bij activiteiten is het natuurlijk niet vreemd dat je binding met die groep verliest. Dat is wat ik bedoel met geven en nemen. Ga eens een keer wel uit. Duik eens met een kerel of een meid het bed in. Wees eens een keer niet de saaie droge snee die alleen maar zuur voor zich uitkijkt. Dat betekent echt niet dat je ieder weekend laveloos op straat hoeft te liggen.
Uitgaan en voor de lol met iemand het bed in duiken doe ik niet. Dat vind ik walgelijk. Het probleem is juist dat ik op de universiteit geen groep kan vinden waar ik mij thuis voel.
pi_156489112
quote:
99s.gif Op woensdag 30 september 2015 00:27 schreef Tjacka het volgende:

[..]

het bed ligt vast in twee stukken

maar het bed moet zich maar aanpassen aan haar
HAHAHAHAHA! WAT ZIJN WE WEER GRAPPIG!
pi_156489113
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 00:36 schreef brillenmeisje het volgende:

[..]

Uitgaan en voor de lol met iemand het bed in duiken doe ik niet. Dat vind ik walgelijk. Het probleem is juist dat ik op de universiteit geen groep kan vinden waar ik mij thuis voel.
We kunnen het ook als beesten in de bosjes doen :)
pi_156489125
quote:

[..]

HAHAHAHAHA! WAT ZIJN WE WEER GRAPPIG!
Dank je. :)

Ik hoop dat je mijn dm ook kan waarderen. :)
Groot fan van User Wotte
pi_156489132
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 00:36 schreef Ali-Chemicali het volgende:

[..]

We kunnen het ook als beesten in de bosjes doen :)
Rot toch lekker op. Mannen zijn walgelijk. Het gaat alleen maar om seks en neuken.
pi_156489139
Ik ga nu slapen. Doei.
pi_156489145
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 00:37 schreef brillenmeisje het volgende:

[..]

Rot toch lekker op. Mannen zijn walgelijk. Het gaat alleen maar om seks en neuken.
Lesbo hihi :')
pi_156489180
quote:
Ik ga nu slapen. Doei.
:Z
pi_156489185
quote:
Ik ga nu slapen. Doei.
Alweer?
pi_156489196
quote:

[..]

Als je zo blijft denken kom je niet ver nee
pi_156489236
Niet weten dat brillengleuf hier op vingert :')

Van al deze aandacht glijdt ze van haar stoel :p
pi_156489304
quote:

[..]

Ok. En waar ligt dat aan? Iedereen is gek behalve jij?

Kijk ik geef maar voorbeelden he. Je kunt ook gaan schaken of zwemmen. In je topic geef je aan dat je een groepje had maar dat die je nooit meer vragen omdat je nooit mee uit gaat. Kennelijk is uitgaan belangrijk binnen die groep. Voor jou is uitgaan onbespreekbaar lijkt het. Jij vindt jouw principes dus belangrijker dan de sociale binding van de groep. Dat kan natuurlijk. Maar dan maak je dus geen deel meer uit van de groep. Je zou, als je de groep belangrijk vindt wat minder zwaar kunnen tillen aan je principes en dus wel eens een keer meegaan. Dat hoeft niet iedere week, je hoeft niet tot het eind te blijven maar je maakt wel deel uit van iets sociaals waardoor jouw binding met die groep steviger wordt. Jij moet die groep ook wat bieden.

Dat jij geen groep kunt vinden waar jij je thuis voelt ligt aan jou. Omdat jij weigert jezelf ook maar een fractie te schikken naar welke groep ook.

Wat vind je wel leuk om te doen buitenshuis?
pi_156489434
quote:

[..]

Dat is voor veel mensen inderdaad een belangrijk aspect van het leven. Vooral voor jonge mensen. Het is dus volkomen normaal dat jonge mannen jou proberen te verleiden tot seks. De een doet dat smooth, de ander knullig. Maar dat het gebeurt staat vast. Probeer daar nou niet agressief van te worden. Dat wil niet zeggen dat je het bed in moet duiken. En als iemand grensoverschrijdend is hoef je dat ook niet te accepteren maar dat een volwassen man een volwassen vrouw probeert te verleiden tot seks kun je hem lastig kwalijk nemen. Probeer het als compliment te zien als je hem afwimpelt.
  woensdag 30 september 2015 @ 01:06:43 #168
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156489564
quote:

[..]

Met een negatieve opstelling als de jouwe ga je ver komen.
pi_156490652
Hd haar dan geneukt man :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_156490676
Mooi topic
pi_156490737
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 06:17 schreef Dingflofbips het volgende:
Mooi topic
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_156490934
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:10 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ze is wel super knap maar zoals gezegd is haar maagdelijkheid al ontnomen door een enorme eikel. Snap nog steeds niet what the fuck ze met zo'n gladjanus moest. :{
Enorme eikels :~ Minuscule eikels :')
pi_156491619
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 23:10 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Met seksuele inhoud ja?
Paus doet niet anders.
pi_156491686
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 00:01 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

:')