quote:Op woensdag 30 september 2015 00:12 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Waarom zou ik mij aanpassen om binnen de groep te vallen? Mensen moeten mij accepteren zoals ik ben. Mensen moeten zichzelf kunnen zijn in een vriendengroep.
Heb je echt zo'n kut persoonlijkheid dat je geen groep kan vormen?quote:
Lijkt op mijquote:Op woensdag 30 september 2015 00:11 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Ze wil een goed afgetrainde jonge man, groot geschapen, hoog opgeleid met een inkomen van ten minste 2x modaal.
DM's openbaren mag nietquote:Op woensdag 30 september 2015 00:13 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Waarom verdraai jij nu de feiten? Jij komt bij mij zeiken dat een pijpbeurt mij goed zou doen.
te laatquote:Op woensdag 30 september 2015 00:13 schreef brillenmeisje het volgende:
Laat maar. Ik steek geen tijd meer in dit topic.
quote:Op woensdag 30 september 2015 00:13 schreef brillenmeisje het volgende:
quote:
Maar doet dit je dan niet goed?quote:Op woensdag 30 september 2015 00:13 schreef brillenmeisje het volgende:
Waarom verdraai jij nu de feiten? Jij komt bij mij zeiken dat een pijpbeurt mij goed zou doen.
Vind je t gek?quote:Op woensdag 30 september 2015 00:14 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Ik heb amper vrienden inderdaad.
Welterusten iedereen.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:14 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Maar doet dit je dan niet goed?
Welterusten.quote:
Mocht je willen.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Welterusten.
Oh en waarom heb je 5x gebeld? Ik neem morgen wel op oké?
joden lopen altijd wegquote:Op woensdag 30 september 2015 00:13 schreef brillenmeisje het volgende:
Absoluut. Maar het draait in een groep niet alleen om brillenmeisje. Het is een dynamisch geheel van geven en nemen. Soms pas jij je aan aan de groep, soms de groep aan jou. Je moet zelf de juiste balans vinden tussen jezelf zijn en je sociaal opstellen tov de groep. Kun of wil jij dat niet zul je verstoten worden uit de groep. Zo werkt groepsdynamiek. En ik krijg bij jou sterk de indruk dat het vooral niet willen is. Dat is prima en je goed recht maar klaag dan ook niet als je zelf niet wilt veranderen.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:12 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Waarom zou ik mij aanpassen om binnen de groep te vallen? Mensen moeten mij accepteren zoals ik ben. Mensen moeten zichzelf kunnen zijn in een vriendengroep.
https://www.loi.nl/p-5167(...)ecifieke-doelgroepenquote:Op woensdag 30 september 2015 00:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Absoluut. Maar het draait in een groep niet alleen om brillenmeisje. Het is een dynamisch geheel van geven en nemen. Soms pas jij je aan aan de groep, soms de groep aan jou. Je moet zelf de juiste balans vinden tussen jezelf zijn en je sociaal opstellen tov de groep. Kun of wil jij dat niet zul je verstoten worden uit de groep. Zo werkt groepsdynamiek. En ik krijg bij jou sterk de indruk dat het vooral niet willen is. Dat is prima en je goed recht maar klaag dan ook niet als je zelf niet wilt veranderen.
Alsof ik dat niet weet. Je weet duidelijk niet waar het over gaat. LEES mijn topic eens.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Absoluut. Maar het draait in een groep niet alleen om brillenmeisje. Het is een dynamisch geheel van geven en nemen. Soms pas jij je aan aan de groep, soms de groep aan jou. Je moet zelf de juiste balans vinden tussen jezelf zijn en je sociaal opstellen tov de groep. Kun of wil jij dat niet zul je verstoten worden uit de groep. Zo werkt groepsdynamiek. En ik krijg bij jou sterk de indruk dat het vooral niet willen is. Dat is prima en je goed recht maar klaag dan ook niet als je zelf niet wilt veranderen.
kan je je bed niet meer vindenquote:Op woensdag 30 september 2015 00:25 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet weet. Je weet duidelijk niet waar het over gaat. LEES mijn topic eens.
Ze heeft een onenigheid met het bedquote:
het bed ligt vast in twee stukkenquote:Op woensdag 30 september 2015 00:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ze heeft een onenigheid met het bed
quote:Op woensdag 30 september 2015 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het bed ligt vast in twee stukken
maar het bed moet zich maar aanpassen aan haar
Zal brillenmeisje wel geweest zijn die wanhopig is om een jongen.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:27 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Kan hem alleen niet openen wegens ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |