Erno-BE is iemand die sociaal net zo klungelig is als jij.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:01 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Wie is Erno-BE?
Ik zeg niet dat ik eenzaam ben. Ik VOEL mij eenzaam. Dat is totaal wat anders. En ik ben een heel prettig persoon in omgang. Je moet mij leren kennen, maar daar steekt tegenwoordig niemand tijd in.
Sowieso wel wie andersquote:
DM's krijgen van brillenmeisje staat bij haar gelijk aan een tiende date op bezoek bij je oudersquote:Op woensdag 30 september 2015 00:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heb de DM's gezien.
Wat een kneus die Paus
deze manquote:Op woensdag 30 september 2015 00:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Erno-BE is iemand die sociaal net zo klungelig is als jij.
Prima, dan voel je je eenzaam maar ben je het niet. Dan zit je mentaal dus in de knoop.
Ik zou er ook geen tijd in steken jou te leren kennen. Je bent altijd zo onaardig, zuur, agressief en gefrustreerd dat ik er ook geen zin in zou hebben jou erbij te hebben. Voor de gezelligheid joeg je het niet te doen en ik verwacht dat je alleen maar drama en gezeur brengt.
Dat paus avances maakt is wellicht wat kneuzig maar dan zeggen volwassen dames dat ze geen interesse hebben. Om nu in het openbaar te gaan verkondigen dat hij jou 2 weken geleden 3 dm berichtjes heeft gestuurd is ontzettend sneu en triest.
En het dan raar vinden dat mensen je niet willen leren kennenga een cursus sociale omgangsvormen volgen.
Gek he, dat ik zo reageer. Na jouw eerste "vriendelijke" DM op 7 september ben jij ineens de goedheid zelve en toon jij oprechte interesse in mij. Daar trap ik niet in jochie.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik werd na 1 vriendelijk en behulpzaam zinnetje al de deur uit gewezen omdat ik haar zogenaamd lastig viel.
Nee serieus niet eigenlijkquote:Op woensdag 30 september 2015 00:08 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Sowieso wel wie anders
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2015 00:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Prima, dan voel je je eenzaam maar ben je het niet. Dan zit je mentaal dus in de knoop.
Ik zou er ook geen tijd in steken jou te leren kennen. Je bent altijd zo onaardig, zuur, agressief en gefrustreerd dat ik er ook geen zin in zou hebben jou erbij te hebben. Voor de gezelligheid hoef je het niet te doen en ik verwacht dat je alleen maar drama en gezeur brengt.
Dat paus avances maakt is wellicht wat kneuzig maar dan zeggen volwassen dames dat ze geen interesse hebben. Om nu in het openbaar te gaan verkondigen dat hij jou 2 weken geleden 3 dm berichtjes heeft gestuurd is ontzettend sneu en triest.
En het dan raar vinden dat mensen je niet willen leren kennenga een cursus sociale omgangsvormen volgen.
Wat een kapiteit die zo mijn gedachtes kan verwoorden. Bedankt kapitein!quote:
TOEN had ik interesse in je situatie.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:08 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Gek he, dat ik zo reageer. Na jouw eerste "vriendelijke" DM op 7 september ben jij ineens de goedheid zelve en toon jij oprechte interesse in mij. Daar trap ik niet in jochie.
Dan moet je het ook niet vreemd vinden dat je buiten de groep valt.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:03 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mijzelf? Ik neem geen andere rol aan.
Ik heb jou vriendelijk de deur gewezen.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heb de DM's gezien.
Wat een kneus die Paus
Ook irl mag niemand jou, dus je kunt je advies beter achterwege laten.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik ben toch zelf een universitaire student
Wie beter dan ik zou je eventueel kunnen helpen.
Ok.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen tijd in steken jou te leren kennen. Je bent altijd zo onaardig, zuur, agressief en gefrustreerd dat ik er ook geen zin in zou hebben jou erbij te hebben. Voor de gezelligheid hoef je het niet te doen en ik verwacht dat je alleen maar drama en gezeur brengt.
Wel spannend dit bitcherige gedrag. Staat je fantastisch.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:09 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Ik heb jou vriendelijk de deur gewezen.
Ze wil een goed afgetrainde jonge man, groot geschapen, hoog opgeleid met een inkomen van ten minste 2x modaal.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:08 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Gek he, dat ik zo reageer. Na jouw eerste "vriendelijke" DM op 7 september ben jij ineens de goedheid zelve en toon jij oprechte interesse in mij. Daar trap ik niet in jochie.
Doet niets af aan je kneuzerig gedrag.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:08 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Sowieso wel wie anders
[..]
DM's krijgen van brillenmeisje staat bij haar gelijk aan een tiende date op bezoek bij je ouders
quote:Op woensdag 30 september 2015 00:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel spannend dit bitcherige gedrag. Staat je fantastisch.
Daten?
Waarom zou ik mij aanpassen om binnen de groep te vallen? Mensen moeten mij accepteren zoals ik ben. Mensen moeten zichzelf kunnen zijn in een vriendengroep.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet vreemd vinden dat je buiten de groep valt.
Dat is echt onzin.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:12 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Waarom zou ik mij aanpassen om binnen de groep te vallen? Mensen moeten mij accepteren zoals ik ben. Mensen moeten zichzelf kunnen zijn in een vriendengroep.
Alsof jij vrienden hebtquote:Op woensdag 30 september 2015 00:12 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Waarom zou ik mij aanpassen om binnen de groep te vallen? Mensen moeten mij accepteren zoals ik ben. Mensen moeten zichzelf kunnen zijn in een vriendengroep.
Het openbaren van DM´s is niet toegestaan.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:11 schreef PausNicolaas het volgende:
Nee brillenmeisje, je hoeft niet bij me aan te komen nu. In DM smeken om vergiffenis door middel van een pijpbeurt dat gaat niet meer werken. Ik heb je een kans gegeven en nu heb je het verpest.
Neehoor.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:10 schreef PausNicolaas het volgende:
Guus_Geluk7 vereert brillenmeisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |