quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:52 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Dan zoek je maar iemand anders. Dat soort dingen moet je niet bij mij zoeken. Is je dat nog niet duidelijk?
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:54 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Je schrijft dat je geinteresseerd bent in mij. 21 september 21:59:33. Lees maar terug.
Tevens ban aanvragen, mag niet.quote:
Goh hoe zou dat komen? Je bent zo'n alleraardigst gezellig en vriendelijk meisje....quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:15 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Ik heb op de universiteit een probleem ja. Ik val buiten de groep. Een relatie met jou lost daar niets mee op. Zet mij maar uit je hoofd.
is toch geen vraag waar zie je uitroepteken a zemmelquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Tevens ban aanvragen, mag niet.
Wowowow, dit is serieus de best passende beschrijving bij haar!quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Godver wat een figuur ben jij toch. Ik kan me voorstellen dat je niet op droevige DM berichten zit te wachten maar ik kan me nog minder voorstellen dat iemand überhaupt zou willen flirten met de vrouwelijke versie van Erno-BE.
Dat je eenzaam bent ligt volgens mij er vooral aan dat je gewoon een niet erg prettig persoon bent in de omgang. Ronduit onaardig en agressief.
quote:Op woensdag 30 september 2015 00:00 schreef wenfer2 het volgende:
Onzekere meisjes zonder mannelijke aandacht die in een andere rol glijden zodra ze ook maar een beetje aandacht krijgen gelijk biggie komen doen. Vrouwen.
Die van mij past niet op 1 picquote:Op woensdag 30 september 2015 00:00 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Hebben ze penispics gestuurd?
Wie is Erno-BE?quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Godver wat een figuur ben jij toch. Ik kan me voorstellen dat je niet op droevige DM berichten zit te wachten maar ik kan me nog minder voorstellen dat iemand überhaupt zou willen flirten met de vrouwelijke versie van Erno-BE.
Dat je eenzaam bent ligt volgens mij er vooral aan dat je gewoon een niet erg prettig persoon bent in de omgang. Ronduit onaardig en agressief.
Ik hoef geen maagdelijke pik pics.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]![]()
Precies. Lijkt wel op mijn date van toen.
[..]
Die van mij past niet op 1 pic
Als jij IRL ook zo doet als je tegen mij deed, dan krijgt niemand überhaupt de kans om tijd in je te stekenquote:Op woensdag 30 september 2015 00:01 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Wie is Erno-BE?
Ik zeg niet dat ik eenzaam ben. Ik VOEL mij eenzaam. Dat is totaal wat anders. En ik ben een heel prettig persoon in omgang. Je moet mij leren kennen, maar daar steekt tegenwoordig niemand tijd in.
Ik ben gewoon mijzelf? Ik neem geen andere rol aan.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:00 schreef wenfer2 het volgende:
Onzekere meisjes zonder mannelijke aandacht die in een andere rol glijden zodra ze ook maar een beetje aandacht krijgen gelijk biggie komen doen. Vrouwen.
quote:Op woensdag 30 september 2015 00:02 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Ik hoef geen maagdelijke pik pics.
quote:Op woensdag 30 september 2015 00:01 schreef PausNicolaas het volgende:
Die van mij past niet op 1 pic
Je werd toch geDMd?quote:Op woensdag 30 september 2015 00:01 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Je moet mij leren kennen, maar daar steekt tegenwoordig niemand tijd in.
Ik werd na 1 vriendelijk en behulpzaam zinnetje al de deur uit gewezen omdat ik haar zogenaamd lastig viel.quote:
Alsof jij überhaupt pik regeld met je maagdelijke gezeik op fok.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:02 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Ik hoef geen maagdelijke pik pics.
Gelijk heb je ! Gewoon lekker jezelf blijven dan komt alles goed meid! Toppertje!quote:Op woensdag 30 september 2015 00:03 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mijzelf? Ik neem geen andere rol aan.
Pas op, vriend. Zo'n grapje kostte mij een ban somehow.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:04 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Kauai heeft gereageerd. Inb4 Fylax
DM's van wanhopige internetters lost mijn probleem op de universiteit niet op. Ik vraag in mijn topic om advies. Het is geen contactadvertentie.quote:
Ik had niet geTRd okequote:Op woensdag 30 september 2015 00:05 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Pas op, vriend. Zo'n grapje kostte mij een ban somehow.
Ik ben toch zelf een universitaire studentquote:Op woensdag 30 september 2015 00:06 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
DM's van wanhopige internetters lost mijn probleem op de universiteit niet op. Ik vraag in mijn topic om advies. Het is geen contactadvertentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |