abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:11:15 #51
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156473524
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:08 schreef Rucola het volgende:

[..]

waarom?
Was een grapje, schat. Doorgaans is de 10.gif bedoeld voor niet-serieuze posts.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:13:30 #52
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156473568
Dit bedenk ik me ook net, Deezert.

Probeer eens een hele dag te lachen. Ik garandeer je dat je er beter van gaat voelen.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:13:33 #53
416020 K44S
The bearded man
pi_156473571
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:11 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Was een grapje, schat. Doorgaans is de [ afbeelding ] bedoeld voor niet-serieuze posts.
Oh -O-
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156473627
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:13 schreef broccoli. het volgende:
Dit bedenk ik me ook net, Deezert.

Probeer eens een hele dag te lachen. Ik garandeer je dat je er beter van gaat voelen.
Ik lach vaak, soms te vaak (ongepast, geen houding). Heb ook soort van lachende pokerface, niet willen prijsgeven dat ik me eigenlijk kut voel van binnen.
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:17:10 #55
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156473679
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:13 schreef K44S het volgende:

[..]

Oh -O-
Ik vroeg een keer FOK!-verkering aan een meisje met die 10.gif aan, maar toen ontstond deze situatie:

Ze snapte het dus ook niet, net als Rucola.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:18:51 #56
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156473724
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik lach vaak, soms te vaak (ongepast, geen houding). Heb ook soort van lachende pokerface, niet willen prijsgeven dat ik me eigenlijk kut voel van binnen.
Glimlach.

En als je je kut voelt moet je er iets aan doen, zo simpel is het.
pi_156473832
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb je weleens professionele hulp overwogen? Daar heb je een stuk meer aan dan hier elke dag te klagen. Ik heb namelijk niet het idee dat je hier alleen uit gaat komen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_156473910
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:23 schreef habitue het volgende:

[..]

Heb je weleens professionele hulp overwogen? Daar heb je een stuk meer aan dan hier elke dag te klagen. Ik heb namelijk niet het idee dat je hier alleen uit gaat komen.
Heb ik ook, maar niet relationeel. En zit er ook echt niet op te wachten dat iemand voor mij wat dates gaat regelen enzo. Kom je helemaal kansloos over :')
pi_156473971
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:23 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat moeten die dan concreet doen? Dan komen ze weer met dezelfde tips die al eerder in dit topic geuit zijn waardoor je weer van voor af aan begint. Krijg je een langspeelplaat, waar niemand wat mee opschiet.

Het enige wat ik me kan bedenken is dan iemand die hem aan zijn handje meeneemt, mee naar een prostituee. Of had je wat anders in gedachten?
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:30:27 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156473980
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb ik ook, maar niet relationeel. En zit er ook echt niet op te wachten dat iemand voor mij wat dates gaat regelen enzo. Kom je helemaal kansloos over :')
En wat is het verschil met nu dan? Je hebt toch zelf wel in de gaten dat je kompleet kansloos overkomt en je niet veel verder kunt zinken dan nu? Laten we elkaae nou geen mietje noemen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156473989
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:29 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wat moeten die dan concreet doen? Dan komen ze weer met dezelfde tips die al eerder in dit topic geuit zijn waardoor je weer van voor af aan begint. Krijg je een langspeelplaat, waar niemand wat mee opschiet.

Het enige wat ik me kan bedenken is dan iemand die hem aan zijn handje meeneemt, mee naar een prostituee. Of had je wat anders in gedachten?
Wat eerder al is gezegd, iemand die jouw doen en laten van kritiek voorziet, zodat je leert waar je valkuilen zijn. Een persoonlijk gesprek is echt wel wat anders dan wat meningen op een forum uitwisselen.
pi_156474004
quote:

[..]

Therapie voor zijn negatieve gedachten, bijvoorbeeld.
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:32:40 #63
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156474024
quote:

[..]

Heeft indruk gemaakt op je he dat prostituee gebeuren?

Maar gek idee miss, maar professioneel laten helpen z'n gehele leven op de rit te krijgen? Zodat hij een stuk beter dan nu in het leven staat en dan pas als dat gebeurd is heel voorzichtig eens begint met date zonder verdere verwachtingen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:33:57 #64
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156474050
quote:

[..]

Maar je moet dan, voor de zesduizendste keer, niet focussen op een relatie want dat lost niks oohoop.
pi_156474087
quote:

[..]

Jouw probleem is niet dat je geen dates kunt regelen. Dat is het gevolg van je negatieve gedachtenspiraal en je onvermogen om realistisch naar jezelf te kijken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_156474091
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:10 schreef Rucola het volgende:

[..]

hoezo? Hij dm't me opeens dus zeg ik t gewoon zo ff, het was maar een vraag waarom ze afspreekt met iemand van hier en wat voor interesse

niks meer of minder.
Beetje bits wel, maar ik snap dat het vervelend kan zijn zomaar door weer zo'n creep te worden gedm't. :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:11 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh je kreeg gelijk een DM ja? :X
Treurpijpers op FOK! af en toe...

quote:

[..]

Jij snapt ook niet echt veel van mensen en de wereld he? :|W

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat eerder al is gezegd, iemand die jouw doen en laten van kritiek voorziet, zodat je leert waar je valkuilen zijn. Een persoonlijk gesprek is echt wel wat anders dan wat meningen op een forum uitwisselen.
Dit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Therapie voor zijn negatieve gedachten, bijvoorbeeld.
Dit.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heeft indruk gemaakt op je he dat prostituee gebeuren?

Maar gek idee miss, maar professioneel laten helpen z'n gehele leven op de rit te krijgen? Zodat hij een stuk beter dan nu in het leven staat en dan pas als dat gebeurd is heel voorzichtig eens begint met date zonder verdere verwachtingen.
Dit.
pi_156474101
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:35 schreef habitue het volgende:

[..]

Jouw probleem is niet dat je geen dates kunt regelen. Dat is het gevolg van je negatieve gedachtenspiraal en je onvermogen om realistisch naar jezelf te kijken.
pi_156474120
quote:

[..]

Of je geeft je op voor The Undateables, komt Judith je persoonlijk koppelen met een meisje en je tijdens de date begeleiden. :')
pi_156474195
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:36 schreef syndroom het volgende:

[..]

Of je geeft je op voor The Undateables, komt Judith je persoonlijk koppelen met een meisje en je tijdens de date begeleiden. :')
Misschien moeten jullie accepteren dat jullie wat handicap betreft op dat niveau zitten, ja.
pi_156474211
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Misschien moeten jullie accepteren dat jullie wat handicap betreft op dat niveau zitten, ja.
Alleen dan niet zichtbaar.
pi_156474246
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er zijn daar ook autisten die gekoppeld worden, daar zie je het aan de buitenkant ook niet direct aan. Als je ze hoort praten met hun date, dan heb je het wel vrij snel door.

Je hoeft geen Down-syndroom te hebben of in een rolstoel te zitten om een handje hulp nodig te hebben bij het vinden van een date.
pi_156474248
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Oké Quasimodo.
pi_156474254
Waar gaat dit topic nou precies over? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:43:47 #74
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156474291
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:42 schreef Barbusse het volgende:
De grote Deezertje-show
pi_156474316
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:42 schreef Barbusse het volgende:
Neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')