abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:01:11 #201
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156470900
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou ja ik bedoel, twee weken in mijn uppie. Telefoon gaat hier NOOIT over, dates gaan niet door etc. Iedere dag een andere chick zoals een ander dat misschien kan zit er niet in als ik het rijk voor mezelf heb. Op kamers of mezelf gaat dat nu ook nog niet zo zijn. Ik weet prima dat ik mezelf kan redden op mezelf, maar het blijft de hele dag alleen, en dan vooral 's avonds en de weekenden. Misschien geef ik die gozer wel een appje ja.
Misschien? Dus je blijft liever heel de tijd alleen dan dat je een keer gaat chillen met die gast?

Hoezo zit dat er niet in? Je hebt het hele rijk voor je eigen, wat let je dan om chicks mee te nemen? Als ik alleen ben nodig ik bijna iedere dag wel iemand uit, en dat is niet eens voor de seks.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:02:24 #202
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156470927
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:44 schreef broccoli. het volgende:

[..]

En zoals we al honderdduizend keer hebben gezegd: Dat kun je alleen als je positief in het leven staat en iets van je leven maakt. :) Dus hobby zoeken, mensen ontmoeten, vrienden hebben, dat helpt allemaal mee.
Deezert, hoe denk je hierover?
pi_156470981
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:01 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Misschien? Dus je blijft liever heel de tijd alleen dan dat je een keer gaat chillen met die gast?

Hoezo zit dat er niet in? Je hebt het hele rijk voor je eigen, wat let je dan om chicks mee te nemen? Als ik alleen ben nodig ik bijna iedere dag wel iemand uit, en dat is niet eens voor de seks.
Moet je ze wel ontmoeten en zover krijgen ;)
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:02 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Deezert, hoe denk je hierover?
Goed plan, maar 'ff' een hobby bedenken valt niet mee. Dat moet je leuk vinden en het liefst iets wat sociaal is ipv coladoppen sparen thuis op de bank.. En teamsport... ja ben dus motorisch al niet zo goed dus fitness gaat nog net omdat dat met apparaten werkt en vrij voorspelbaar is :P
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:06:54 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156471008
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:05 schreef Deezertje het volgende:
liefst iets wat sociaal
Maar dan moet je dus wel praten met mensen, dat waar je eerder nog van zei dat niet leuk te vinden / niet te zoeken in een vriendschap bv
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:07:05 #205
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156471016
quote:

[..]

[..]

Goed plan, maar 'ff' een hobby bedenken valt niet mee. Dat moet je leuk vinden en het liefst iets wat sociaal is ipv coladoppen sparen thuis op de bank.. En teamsport... ja ben dus motorisch al niet zo goed dus fitness gaat nog net omdat dat met apparaten werkt en vrij voorspelbaar is :P
'ff' idd niet, maar je moet gewoon uitproberen. Ga eens naar links in plaats van rechts. Dan kom je vanzelf wel op iets dat je leuk vindt.

Alles van tevoren affakkelen is sowieso geen optie.
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:07:54 #206
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156471037
quote:

[..]

[..]

En weer heb je je smoesjes alweer klaar. Zoals altijd :)

En zo gaat het nog jaren duren. Dan zitten we inmiddels in topic nr 500 ofzo :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156471053
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar dan moet je dus wel praten met mensen, dat waar je eerder nog van zei dat niet leuk te vinden / niet te zoeken in een vriendschap bv
Ja dat wel, maar hoe kom je anders in contact? Genoeg hobby's die je thuis kan uitvoeren in je eentje maar dan blijf je alleen..
pi_156471064
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja dat wel, maar hoe kom je anders in contact? Genoeg hobby's die je thuis kan uitvoeren in je eentje maar dan blijf je alleen..
Vrijwilligerswerk wel eens overwogen?
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:11:47 #209
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156471117
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je bijvoorbeeld fotografie gaat doen kun je in contact komen met fotografen op fora of met modellen om die te fotograferen.

Als je gaat hardlopen ga je bij een hardloopclubje. Doe je mee aan wedstrijden.

Je kan feestjes organiseren omdat je een specifieke muzieksmaak hebt.

Het is heel breed en je kan alles doortrekken tot iets sociaals.
https://www.123test.nl/interessetest/
pi_156471122
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vrijwilligerswerk wel eens overwogen?
Zeker, maar ik leef ook niet gratis.. :) En waar? In de zorg zie ik mezelf niet echt en voor de rest heb je hier niet veel..
pi_156471169
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zeker, maar ik leef ook niet gratis.. :) En waar? In de zorg zie ik mezelf niet echt en voor de rest heb je hier niet veel..
Ik doe ook vrijwilligerswerk. Naast mijn eigen fulltime baan.

Het kan zoveel meer zijn dan de zorg, of het dierenasiel. Ik werk bij festivals en concerten, bijvoorbeeld. Ik heb daar heel erg veel mensen leren kennen, en er ook wel eens een relatie aan overgehouden.

Ja, je zult altijd een beetje moeten reizen als je niet in een grote stad woont. So be it, je zult een paar offers moeten brengen.
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:15:20 #212
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156471173
quote:

[..]

Maar daar gaat het in dit geval niet om. Je kan het ook doen voor de contacten. Er is veel meer dan de zorg, je kan bijvoorbeeld ook in een jeugdhonk of een klein tentje terecht komen. Zie de mogelijkheden in plaats van alles van tevoren al af te doen als negatief.
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:15:49 #213
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156471179
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik doe ook vrijwilligerswerk. Naast mijn eigen fulltime baan.

Het kan zoveel meer zijn dan de zorg, of het dierenasiel. Ik werk bij festivals en concerten, bijvoorbeeld. Ik heb daar heel erg veel mensen leren kennen, en er ook wel eens een relatie aan overgehouden.

Ja, je zult altijd een beetje moeten reizen als je niet in een grote stad woont. So be it, je zult een paar offers moeten brengen.
Met reizen leer je ook veel mensen kennen _O_ en de gaafste mensen ook vaak.
pi_156471205
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:15 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Met reizen leer je ook veel mensen kennen _O_ en de gaafste mensen ook vaak.
Ja, maar dan moet je wel in je eentje gaan. De singlesreizen die ik ken, zijn toch ook vooral veel redelijk droevige mensen en één of twee mensen die net zo out of place zijn als jij. Daar kun je het ook leuk mee hebben, maar wat mij betreft is er meer garantie op succes als je in je eentje gaat. Dat zie ik Deezer nog niet zo snel doen.
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:17:43 #215
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_156471211
Je moet een relatie niet als oplossing voor je problemen zien. Als je alleen diep ongelukkig bent ben/wordt je dat samen ook.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:18:14 #216
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156471219
Een half jaar buitenland zou wel goed voor hem zijn. Maar dan moet hij wel geld uitgeven, he :) Kan dus ook niet ;(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:18:44 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156471227
quote:

[..]

Genoeg opties voor enkele uren per week. Maar weet je wat voor jou top zou zijn. Honden uitlaten bij een assiel. Je bent buiten, je hebt genoeg aanspraak kansen in het bos en 70% van de mensen die de hond uitlaten is vrouw. Win - win en win situatie. Maar jou kennende zal je wel een kut excuus verzinnen.

Laten we nou gewoon eerlijk zijn, het gaat hem met jou totaal niet worden. Kansloos is het, zo lang je vast klampt aan je vooroordelen en je krampachtige gedrag.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:17 schreef Teydelyk het volgende:
Je moet een relatie niet als oplossing voor je problemen zien. Als je alleen diep ongelukkig bent ben/wordt je dat samen ook.
Sterker nog, je moet wel een extreme egoïst zijn om andermans leven zo te willel verzieken. Want dat is wat je dan doet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:18:46 #218
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156471228
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je wel in je eentje gaan. De singlesreizen die ik ken, zijn toch ook vooral veel redelijk droevige mensen en één of twee mensen die net zo out of place zijn als jij. Daar kun je het ook leuk mee hebben, maar wat mij betreft is er meer garantie op succes als je in je eentje gaat. Dat zie ik Deezer nog niet zo snel doen.
Ik doel gewoon op simpel reizen met de trein :)

Ik heb daar de geniaalste mensen ontmoet, en echt hele leuke nachten beleefd.

Van 1 stel vind ik het oprecht jammer dat ik hun telefoonnummer niet heb gevraagd.
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:21:13 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156471265
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:18 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Nee joh want alle vrouwen zitten met hun koptelefoon op en turen naar hun telefoon schermpje. ALLEMAAL! Aldus deezertje...
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156471282
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:18 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ik heb daar de geniaalste mensen ontmoet, en echt hele leuke nachten beleefd.

Van 1 stel vind ik het oprecht jammer dat ik hun telefoonnummer niet heb gevraagd.
Oh, daar had ik niet aan gedacht.

Maar hoe dan ook, elke methode vereist wel dat je een klein setje ballen hebt om het beste van elke situatie te maken. Het vereist een mindset die op dit moment nog niet aanwezig is.
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:23:21 #221
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156471303
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Oh, daar had ik niet aan gedacht.

Maar hoe dan ook, elke methode vereist wel dat je een klein setje ballen hebt om het beste van elke situatie te maken. Het vereist een mindset die op dit moment nog niet aanwezig is.
Da's waar.
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:23:22 #222
431144 Teydelyk
pi_156471304
Flikker aub op met dat advies om "te gaan reizen" trouwens.

Gewoon weer hetzelfde verhaal als ie eenmaal terug is.
pi_156471343
Het is alsof je een Chinees de -r- probeert uit te laten spreken. Je kan het wel 100 keer voordoen, ze horen de klank simpelweg niet.
pi_156471348
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:23 schreef Teydelyk het volgende:
Flikker aub op met dat advies om "te gaan reizen" trouwens.

Gewoon weer hetzelfde verhaal als ie eenmaal terug is.
Reizen is wel een goed advies, maar niet als je Deezer heet en nog zo in het leven staat. Dan ga je namelijk van plek naar plek zonder iemand te spreken, en onderneem je geen activiteiten omdat dat ook initiatief vereist wat je nu nog niet op kunt brengen.
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:26:41 #225
431144 Teydelyk
pi_156471352
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:26 schreef Jopie78 het volgende:
Het is alsof je een Chinees de -r- probeert uit te laten spreken. Je kan het wel 100 keer voordoen, ze horen de klank simpelweg niet.
Haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')