Het is inderdaad een eenmalige rit van pakweg 30 minuten.quote:Op maandag 28 september 2015 10:02 schreef Hyperdude het volgende:
Mag niet.
Maar ik zou het voor een éénmalige korte rit wel doen.![]()
Wat kost een witte plaat?
Mag niet.quote:Op maandag 28 september 2015 10:04 schreef delano.888 het volgende:
Jongens, ik ben niet achterlijk, en heb wel gegoogled hoor. Maar een gele plaat mag ook op een aanhanger, en de aanhanger platen worden niet door het rdw in de gaten gehouden enz, iedereen mag ze maken. En een gele plaat zou dus ook mogen (sowieso als je er 1 extra hebt).
Maar de vraag is dus, of de gele plaat op de aanhanger voldoende is ALS de auto er geen meer heeft achterop.
[..]
Het is inderdaad een eenmalige rit van pakweg 30 minuten.
In mijn link staat het gewoon letterlijk beschreven... Wat snap je niet?quote:Op maandag 28 september 2015 10:04 schreef delano.888 het volgende:
Jongens, ik ben niet achterlijk, en heb wel gegoogled hoor. Maar een gele plaat mag ook op een aanhanger, en de aanhanger platen worden niet door het rdw in de gaten gehouden enz, iedereen mag ze maken. En een gele plaat zou dus ook mogen (sowieso als je er 1 extra hebt).
Maar de vraag is dus, of de gele plaat op de aanhanger voldoende is ALS de auto er geen meer heeft achterop.
[..]
Het is inderdaad een eenmalige rit van pakweg 30 minuten.
Ze "staken" toch ook nog steeds?quote:
Een weldenkende burger moet de wet zo nu en dan wat werkbaar uitleggen voor zichzelf. Eénmalig ritje van Kotshol naar Kutdorp over inteeltwegen, vind ik wat anders dan continue drugstransporten van Maastricht naar Amsterdam over de A2.quote:Op maandag 28 september 2015 10:07 schreef -AMG- het volgende:
[..]
In mijn link staat het gewoon letterlijk beschreven... Wat snap je niet?
Een morele kwestie dus.quote:Op maandag 28 september 2015 10:11 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een weldenkende burger moet de wet zo nu en dan wat werkbaar uitleggen voor zichzelf. Eénmalig ritje van Kotshol naar Kutdorp over inteeltwegen, vind ik wat anders dan continue drugstransporten van Maastricht naar Amsterdam over de A2.
Qua kentekenplaten.
Wie immer.quote:
De laatste keer dat ik er 1 liet maken een 10tje. Was ook voor een korte rit, maar in die rit 3x een politieauto tegen gekomen.quote:
quote:
quote:Op maandag 28 september 2015 17:37 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb maar gewoon een witte plaat gehaald.
Dat las ik, maar:quote:
Hierop werd geen andwoord gegeven, bij deze dus wel. Ook handig voor andere users die dit lezen.quote:Wat kost een witte plaat?
Ah zo, sorry. Mijne kostte btw 12 euroquote:Op maandag 28 september 2015 17:45 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Dat las ik, maar:
[..]
Hierop werd geen andwoord gegeven, bij deze dus wel. Ook handig voor andere users die dit lezen.
Dat ga ik ook doen ja, wist niet dat het maar 12 euro was. Leuk om te bewaren van al je auto's (dit is mijn eerste) en je kan vast wel van elke auto zo'n plaat krijgen ook al heb je geen trekhaak, toch?quote:Op maandag 28 september 2015 21:44 schreef Fer het volgende:
* Fer heeft alle witte platen nog bewaard trouwens, een tik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |