abonnement Unibet Coolblue
pi_156819396
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 23:06 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Waar zit je nu op?
MG 2
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156819966
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 23:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

MG 2
Haha, zo ben ik ooit begonnen. De stroggle om ooit eens uit de DMG rank te komen, man man man wat heb ik daar toen lang over gedaan :'). Inmiddels al 621uur op m'n main gespeeld en Global Elite.

21u (waarvan 10u tot rank3 komen voor die stomme bloodhound operation om comp matches te kunnen doen) op m'n smurf, en daar mooi van me af knallen met LEM :).
pi_156821478
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 23:18 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Haha, zo ben ik ooit begonnen. De stroggle om ooit eens uit de DMG rank te komen, man man man wat heb ik daar toen lang over gedaan :'). Inmiddels al 621uur op m'n main gespeeld en Global Elite.

21u (waarvan 10u tot rank3 komen voor die stomme bloodhound operation om comp matches te kunnen doen) op m'n smurf, en daar mooi van me af knallen met LEM :).
Na 10 wins was ik Gold Nova Master, 20 MG en 27 MG 2... Ik denk nog een paar wins en dan MGE. Ben elke keer nog steeds topfragger dus hoef nog niet te tryharden, maar vermoed straks bij MGE/DMG dat het allemaal een stukje lastiger wordt :P

Global elite is echt ziek! Kijk natuurlijk regelmatig gameplay op youtube van verschillende ranks. DMG en LE zijn de ranks waarvan ik nog denk ' Ja, zo goed zijn ze ook weer niet, blijven oefenen en dan kom ik daar ook wel'. LEM is dan toch al een stuk lastiger, maar vooral Supreme en Global Elite... _O- die zie ik reactie vermogens en positionering hebben waarvan ik denk ' holy fucking shit' _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156824378
Ik ben mg1 :@ heb nu 30 winst oid. Dus ben nog redelijk nieuw.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_156824863
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 08:53 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben mg1 :@ heb nu 30 winst oid. Dus ben nog redelijk nieuw.
Dat is gewoon prima hoor ^O^ . MG 1/ MG 2 zijn gemiddeld, als je die rank hebt als je net nieuw bent zit je gewoon prima.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156824956
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dat is gewoon prima hoor ^O^ . MG 1/ MG 2 zijn gemiddeld, als je die rank hebt als je net nieuw bent zit je gewoon prima.
Nouja nieuw. Speelde vroeger 1.5 en 1.6 Toen ik een jaar of 12/13 was denk ik :P Dus niet helemaal nieuw. Dust, dust 2, italy die maps kon ik nog wel dromen dat scheelt wel.

Vind het met cs wel leuk dat het echt om skill gaat. Zorgt er ook voor dat ik het tof vind om er tijd in te steken om beter te worden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_156825086
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:43 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nouja nieuw. Speelde vroeger 1.5 en 1.6 Toen ik een jaar of 12/13 was denk ik :P Dus niet helemaal nieuw. Dust, dust 2, italy die maps kon ik nog wel dromen dat scheelt wel.

Vind het met cs wel leuk dat het echt om skill gaat. Zorgt er ook voor dat ik het tof vind om er tijd in te steken om beter te worden.
Aha :P Voor mij is dit de eerste counter strike ooit. Was wel erg wennen in het begin, na 5 matches competitive ook bijna gestopt. Kon het niet handelen dat mensen me met één AK schot al hadden, maar wat oefenen en even de mindset dat het geen call of duty of battlefield is en toen ging het al een stuk beter :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156825142
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Aha :P Voor mij is dit de eerste counter strike ooit. Was wel erg wennen in het begin, na 5 matches competitive ook bijna gestopt. Kon het niet handelen dat mensen me met één AK schot al hadden, maar wat oefenen en even de mindset dat het geen call of duty of battlefield is en toen ging het al een stuk beter :P
Als je keertje wilt spelen moet je je steam ff dm`en. Altijd handig wat mensen die ook spelen is je vriendenlijst te hebben :) Beter dan die lobbys met random mensen waar altijd binnen 5 rondes wel iemand ruzie gaat maken. :') meestal die russen :r
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_156825478
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 00:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Na 10 wins was ik Gold Nova Master, 20 MG en 27 MG 2... Ik denk nog een paar wins en dan MGE. Ben elke keer nog steeds topfragger dus hoef nog niet te tryharden, maar vermoed straks bij MGE/DMG dat het allemaal een stukje lastiger wordt :P

Global elite is echt ziek! Kijk natuurlijk regelmatig gameplay op youtube van verschillende ranks. DMG en LE zijn de ranks waarvan ik nog denk ' Ja, zo goed zijn ze ook weer niet, blijven oefenen en dan kom ik daar ook wel'. LEM is dan toch al een stuk lastiger, maar vooral Supreme en Global Elite... _O- die zie ik reactie vermogens en positionering hebben waarvan ik denk ' holy fucking shit' _O-
MG1/2 zijn onder gemiddeld. Er was laatst een website (zal hem wel even zoeken vandaag) waar je op kon aflezen dat de gemiddelde rank toch DMG is. Maakt voor de rest ook niks uit, als je er maar plezier in hebt.

Voor de rest is de skillgap van MGE naar DMG niet zo heel groot, maar van DMG naar LE aanzienlijk. Dan naar LEM is ook easy als je een beetje thuis bent in de LE group, en dan naar Supreme van LEM is echt bikkelen, daar heb ik zelf ook het langst over gedaan. Dit komt omdat je dan als LEM af en toe met en tegen de grootste jongens moet spelen en dan meestal finaal afgeknalt word door de spraycontrol die ik toen nog niet had :'(.

Supreme naar Global staat zowat gelijk aan elkaar. Ez pz lmom sqzy
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:14:55 #85
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_156826421
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Aha :P Voor mij is dit de eerste counter strike ooit. Was wel erg wennen in het begin, na 5 matches competitive ook bijna gestopt. Kon het niet handelen dat mensen me met één AK schot al hadden, maar wat oefenen en even de mindset dat het geen call of duty of battlefield is en toen ging het al een stuk beter :P
Ik stoor me daar nog steeds aan en vind het nog steeds erg frustrerend.

Heb op YT nog wel eea aan tips bekeken, alleen die mouse sensitivity waar het over gaat (advies: je standaard dpi in Windows x de setting in CS moet rond de 1000-1400 zijn) vind ik ronduit idioot. Zo kan ik niet spelen, hoor.

Hoe zit het met jullie instellingen vwb de muis?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_156826470
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:14 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik stoor me daar nog steeds aan en vind het nog steeds erg frustrerend.

Heb op YT nog wel eea aan tips bekeken, alleen die mouse sensitivity waar het over gaat (advies: je standaard dpi in Windows x de setting in CS moet rond de 1000-1400 zijn) vind ik ronduit idioot. Zo kan ik niet spelen, hoor.

Hoe zit het met jullie instellingen vwb de muis?

V.
Van m'n Razer Deathadder Chroma :).


In-game :).


En Windows :), maar heb RAW input op OFF staan. Dus hij pakt deze instellingen niet mee.


[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2015 11:19:12 ]
  Moderator woensdag 14 oktober 2015 @ 11:19:49 #87
257132 crew  Awsom
pi_156826497
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:14 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik stoor me daar nog steeds aan en vind het nog steeds erg frustrerend.

Heb op YT nog wel eea aan tips bekeken, alleen die mouse sensitivity waar het over gaat (advies: je standaard dpi in Windows x de setting in CS moet rond de 1000-1400 zijn) vind ik ronduit idioot. Zo kan ik niet spelen, hoor.

Hoe zit het met jullie instellingen vwb de muis?

V.
6/11
1800dpi
0.5 sens in-game
  Moderator woensdag 14 oktober 2015 @ 11:20:20 #88
257132 crew  Awsom
pi_156826503
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:17 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Van m'n Razer Deathadder Chroma :).
[ afbeelding ]

In-game :).
[ afbeelding ]

En Windows :), maar heb RAW input op OFF staan. Dus hij pakt deze instellingen niet mee.
[ afbeelding ]
Speel je nou serieus met mouse accelleration?
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:21:14 #89
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_156826519
Dan moet je toch zo'n beetje je hele arm (en bureau) gebruiken om om je heen te kijken/aimen?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_156826551
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:20 schreef Awsom het volgende:

[..]

Speel je nou serieus met mouse accelleration?
Yes :P Staat allemaal op het laagst tho, maar merk het verschil zeker.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:21 schreef Verbal het volgende:
Dan moet je toch zo'n beetje je hele arm (en bureau) gebruiken om om je heen te kijken/aimen?

V.
Nope, wel iets schuiven maar dat maakt me niet uit vind ik fijner spelen.
Plus een langzamere aim krijg je sneller op het hoofd daan een aim die overal heenschiet en je waarschijnlijk over het hoofd heen schuift ;).
pi_156829522
Wat is de snelste manier om te ranken? Ik moet het account van een vriend van mij tot rank 3 krijgen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_156829608
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:57 schreef over_hedge het volgende:
Wat is de snelste manier om te ranken? Ik moet het account van een vriend van mij tot rank 3 krijgen.
Eerder met Operation Bloodhound missies en Weekly XP boost. Nu moet je het met alleen de Weekly XP boost doen en heel veel casual matches spelen :P.
pi_156829645
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:01 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Eerder met Operation Bloodhound missies en Weekly XP boost. Nu moet je het met alleen de Weekly XP boost doen en heel veel casual matches spelen :P.
normaal casual is dat sneller dan arms race of deathmatch?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_156829842
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:02 schreef over_hedge het volgende:

[..]

normaal casual is dat sneller dan arms race of deathmatch?
Yes, krijg je iets meer XP van. Arms Race en DM zijn welliswaar sneller afgelopen, maar daar is het voor beginners moeilijker bovenaan te komen en meer XP te pakken.

Ik deed er ongeveer 11u over zonder operation Bloodhound, en ben zelf een Global... duurt wel ffkes dus.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2015 14:12:14 ]
pi_156830031
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:11 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Yes, krijg je iets meer XP van. Arms Race en DM zijn welliswaar sneller afgelopen, maar daar is het voor beginners moeilijker bovenaan te komen en meer XP te pakken.

Ik deed er ongeveer 11u over zonder operation Bloodhound, en ben zelf een Global... duurt wel ffkes dus.
Dan ga ik dat maar ff doen. Moet nog 1 level. En dan nog dus 10 potjes winnen en dan eindelijk kunnen we gewoon samen spelen. :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 14:24:47 #96
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_156830125
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:14 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik stoor me daar nog steeds aan en vind het nog steeds erg frustrerend.

Heb op YT nog wel eea aan tips bekeken, alleen die mouse sensitivity waar het over gaat (advies: je standaard dpi in Windows x de setting in CS moet rond de 1000-1400 zijn) vind ik ronduit idioot. Zo kan ik niet spelen, hoor.

Hoe zit het met jullie instellingen vwb de muis?

V.
Als je zo niet kan spelen moet je tch heel gauw gaan wennen :P . Ik speel met 1.8 sens en 400 DPI :P
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_156830162
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:20 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dan ga ik dat maar ff doen. Moet nog 1 level. En dan nog dus 10 potjes winnen en dan eindelijk kunnen we gewoon samen spelen. :')
Niet elke rank kan met elkaar spelen hé.. Zo kan bijvoorbeeld een MG1 MG2 en MGE niet met een LE of hoger spelen.
Er mag geloof ik maar 1 rank verschil inzitten als je niet met een hele lobby speelt. Als je met een volle lobby speelt (5man) dan maakt het niet zoveel uit, en kunnen alle ranks bij elkaar in worden gegooid.
  Moderator woensdag 14 oktober 2015 @ 14:28:45 #98
257132 crew  Awsom
pi_156830203
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:26 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Niet elke rank kan met elkaar spelen hé.. Zo kan bijvoorbeeld een MG1 MG2 en MGE niet met een LE of hoger spelen.
Er mag geloof ik maar 1 rank verschil inzitten als je niet met een hele lobby speelt. Als je met een volle lobby speelt (5man) dan maakt het niet zoveel uit, en kunnen alle ranks bij elkaar in worden gegooid.
Ik heb laatst (als LEM) nog samen gespeeld met een GE, dus dat laatste gaat ook niet geheel op denk ik.
pi_156830230
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:26 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Niet elke rank kan met elkaar spelen hé.. Zo kan bijvoorbeeld een MG1 MG2 en MGE niet met een LE of hoger spelen.
Er mag geloof ik maar 1 rank verschil inzitten als je niet met een hele lobby speelt. Als je met een volle lobby speelt (5man) dan maakt het niet zoveel uit, en kunnen alle ranks bij elkaar in worden gegooid.
Kunnen 3 ranks tussen zitten. Mijn broer is master guardian elite en ik kon al met hem samen spelen toen ik gold nova 3 was.

Dus als ik dat account van die vriend minstens tot gold nova 1 haal (wat niet zo probleem moet zijn :P ) dan zou het moeten lukken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_156830296
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:28 schreef Awsom het volgende:

[..]

Ik heb laatst (als LEM) nog samen gespeeld met een GE, dus dat laatste gaat ook niet geheel op denk ik.
LEM, Supreme, GE... Dat is alsnog 1 rank :').
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')