Yupquote:Op maandag 7 december 2015 11:22 schreef Dotteke het volgende:
Wil een mod even een ] in deze topic zetten
[COS #9591]Ramona overlegd met Ivan wie moet gaan of moet blijven
Thnx Pullupquote:
Sorry, alsnog gedaan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Geen mod aanwezig die dit even in de Streamverslagen kan aanpassen?
Je bent een schat, thnxquote:
Half jaartjequote:Op dinsdag 8 december 2015 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent een schat, thnx
Was wel een hele oude die er nog in stond.
Nu nog geen half dagje later alweer een veranderingquote:
Aangepast. Arme PB.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu nog geen half dagje later alweer een verandering
Zou fijn zijn als jij of een andere mod het wil aanpassen
[ afbeelding ]
Thnx, Ja die moet voor de derde keer afscheid nemenquote:
Hartelijk dank !quote:Op donderdag 10 december 2015 10:36 schreef PTLe het volgende:
Kan iemand een foutje uit de TT Cos halen een W te veel sorry
Is dit niet hetzelfde wat altijd al gebeurt? Als er iets negatiefs word geschreven over Isa en momenteel Bas is de kiet ook te klein. Deze user relativeert gewoon erg veel van wat Nicole doet, en eerlijk is eerlijk, trekt ook vaak even uit zijn verband gerukte dingen recht.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:17 schreef Verida het volgende:
Is het misschien mogelijk dat er een beetje on topic kan worden gepost in de cos. Het is ontzettend vervelend als je terug wilt lezen, of als je geen streams hebt, om door eindeloze posts heen te moeten worstelen waarin gesproken wordt over : hoe negatief er over Nicole wordt geschreven en waarom dat negatief is, want een user ziet dat anders. Dit anders zien van deze user zorgt er weer voor dat heel veel andere users hier weer tegenin gaan, vergelijkingen gaat trekken enz enz.
De sfeer in de Cos wordt er niet leuker op op deze manier, en de leesbaarheid van de Cos is totaal verdwenen.
Dat laatste wat je zegt is helemaal waar.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:18 schreef Disana het volgende:
Deze user heeft een missie, en dat is Nicole verdedigen tegen de COS. Ik vind zijn insteek trollerig en sfeerverziekend.
Het gaat me er in dit geval om dat er dus totaal niet over de streams wordt gesproken. Het is een over en weer vertellen hoe goed/slecht Nicole is. Het "relativeren" gaat bladzijden lang door, Er worden voorbeelden aan gehaald van dagen/uren geleden De hele Cos heeft op deze manier niets meer te maken met de streams. Er is erg veel commentaar op het "gerelativeer" Users voelen zich aangesproken om het te weerleggen en ook zelf weer met commentaren te komen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dit niet hetzelfde wat altijd al gebeurt? Als er iets negatiefs word geschreven over Isa en momenteel Bas is de kiet ook te klein. Deze user relativeert gewoon erg veel van wat Nicole doet, en eerlijk is eerlijk, trekt ook vaak even uit zijn verband gerukte dingen recht.
En ja, de Cos staat de hele dag vol met Nicolehaatposts, dus is betreffende user druk bezig. Net als een boel anderen druk zouden zijn als de hele Cos vol Baashaatposts zouden staan.
Maar dan moet je ook consequent zijn. De Cos is sowieso veelal off topic, bepaalde mensen zijn altijd ana het sc-en, plaatjes posten, aan het proberen om grappig te zijn. Het verbaast me dan gewoon dat dat blijkbaar al die maanden geen probleem was, maar Koos is ineens vreselijk off topic en de Cos is plots onleesbaar?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gaat me er in dit geval om dat er dus totaal niet over de streams wordt gesproken. Het is een over en weer vertellen hoe goed/slecht Nicole is. Het "relativeren" gaat bladzijden lang door, Er worden voorbeelden aan gehaald van dagen/uren geleden De hele Cos heeft op deze manier niets meer te maken met de streams. Er is erg veel commentaar op het "gerelativeer" Users voelen zich aangesproken om het te weerleggen en ook zelf weer met commentaren te komen.
Het heeft in dit geval volgens mij niets te maken met Nicole, of Bas, of wie dan ook, maar met de manier van posten en met het constant off topic zijn.
Ik heb ook al eerder gezegd dat het niet alleen Koos is, Men vindt het blijkbaar erg belangrijk om alles wat Koos zegt te weerleggen, er andere voorbeelden bij te halen, die dan weer een reactie van Koos uitroepen. In mijn eerder post heb ik zelfs niet eens de naam van Koos genoemd. Alleen gevraagd of er misschien gekeken kon worden naar het off topic gaan in de Cos. Ik vind zelf de Cos door al deze acties en reacties, relativeringen (zoals jij ze noemt) en beweringen eigenlijk onleesbaar geworden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook consequent zijn. De Cos is sowieso veelal off topic, bepaalde mensen zijn altijd ana het sc-en, plaatjes posten, aan het proberen om grappig te zijn. Het verbaast me dan gewoon dat dat blijkbaar al die maanden geen probleem was, maar Koos is ineens vreselijk off topic en de Cos is plots onleesbaar?
Maar dat is niks nieuws. Het enige nieuwe is dat iemand nu voor Nicole opkomt. En blijkbaar vinden Cossers dat enorm moeilijk te verteren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb ook al eerder gezegd dat het niet alleen Koos is, Men vindt het blijkbaar erg belangrijk om alles wat Koos zegt te weerleggen, er andere voorbeelden bij te halen, die dan weer een reactie van Koos uitroepen. In mijn eerder post heb ik zelfs niet eens de naam van Koos genoemd. Alleen gevraagd of er misschien gekeken kon worden naar het off topic gaan in de Cos. Ik vind zelf de Cos door al deze acties en reacties, relativeringen (zoals jij ze noemt) en beweringen eigenlijk onleesbaar geworden.
Dit gaat namelijk wel iets verder dan alleen af en toe een leuk plaatje posten of een klein beetje of topic gaan. Het wordt een brij van verdedigen en aanvallen van en over Nicole of Bas.
Dat neemt niet weg dat de Cos nu haast onleesbaar is, wat je er ook voor naam bij noemt, Bas, Isa, Ivan Nicole enz.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat is niks nieuws. Het enige nieuwe is dat iemand nu voor Nicole opkomt. En blijkbaar vinden Cossers dat enorm moeilijk te verteren.
Bas wordt ook met hand en tand verdedigd, door een heleboel mensen. Isa, laten we daar maar niet eens over beginnen.
Zelf vind ik het juist wel prettig dat hij sommige uitspraken even in perspectief zet. Veel Cossers geven zelf aan de uitspraken van de bewoners een negatieve draai, gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 01:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat de Cos nu haast onleesbaar is, wat je er ook voor naam bij noemt, Bas, Isa, Ivan Nicole enz.
Koos is namelijk niet alleen aan het verdedigen, maar aan het betweteren hoe de cossers schrijven over een bepaald persoon. Op het moment dat iedereen weer over de zeik is daarover in de Cos, komt er de mededeling dat hij zelf ook wel vind dat Nicole af en toe vervelend is. Het gaat hem niet eens over Nicole maar over het "niet juist" beschrijven van de acties van Nicole.....
Commentaar op users dus ipv commentaar op streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |