Al is het 5 euro. De hoogte van het bedrag gaat het niet om.quote:Op maandag 28 september 2015 16:40 schreef jadaargaanwe het volgende:
Volgens BKR ( net gebeld) komt er geen H bij want dat geld alleen als de achterstand ingehaald is.
Ik heb het hele bedrag in termijnen afbetaald via de GGN, dus ik krijg geen H helaas.
Ik vind het wel jammer dat voor die 1000 euro er zo een zware codering is afgegeven, helaas veel miscommunicatie, vanuit beide kanten.
Juist wanneer je kennelijk een relatief kleine overeenkomst niet kon nakomen, is het extra reden om er vraagtekens bij te zetten of je een veel grotere overeenkomst wel na kon komen.quote:Op maandag 28 september 2015 16:40 schreef jadaargaanwe het volgende:
Volgens BKR ( net gebeld) komt er geen H bij want dat geld alleen als de achterstand ingehaald is.
Ik heb het hele bedrag in termijnen afbetaald via de GGN, dus ik krijg geen H helaas.
Ik vind het wel jammer dat voor die 1000 euro er zo een zware codering is afgegeven, helaas veel miscommunicatie, vanuit beide kanten.
Kan de bank een codering weg halen of zien ze deze door de vingers?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:51 schreef jadaargaanwe het volgende:
Even een update voor mensen die het graag lezen.
We hebben een goed gesprek gehad met de bank, ze hebben besloten onze codering weg te halen
Erg vriendelijk van ze, en totaal onverwacht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop