Klinkt bijna positief om een laag inkomen te hebbenquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:58 schreef DLG het volgende:
Ik heb heel weinig inkomen,dus ik moet heel veel weigeren. Mijn hele inrichting is 2e hands gratis, voor op de fiets naar mijn huis vervoerd 😂😂😂😂. Leuk,vermoeiend maar goedkoop en uitdagend en gezond om te doen!
Neuh, gewoon meer jassen op 1 haakje frotten en kijken of iemand anders laptquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:50 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dus jij gaat met je jas om je middel geknoopt in de disco staan![]()
Of in een pretpark of whatever. Dat ziet er niet alleen knullig uit, het straalt ook armoede uit om niet 50 cent of een euro te betalen voor de garderobe. Gierigheid.
Die kleding is een twistpunt, aangezien ik van mening ben dat merkkleding ook betere kwaliteit heeft en ik het niet zo heb op het ok kapot pleur weg en nieuw. En hoe doe je dat dan als je na de 6e keer nog geld wilt wegbrengen?
Ik koop liever 1 mooi ding ja dan 6 halve. Kwaliteit kent geen recessie, dat blijft goed. Kijk bijvoorbeeld naar The Sting. Goedkoop(er) dan A merken maar dramatisch afgewerkt. De knopen vallen er nog net niet af als je er naar kijkt. Allemaal vlug vlug in elkaar gezet. Dus liever merken. Allemaal netjes voor gewerkt. H&M is vaak kinderarbeid, de prijs moet ergens vandaan komen. Maar bij goedkoop zoek ik het voor mijn gevoel nog meer op. En ja, dat kan ook bij grote merken, geld zal dan aan de strijkstok blijven hangen. Ik zie ook Chinese namaak die steeds beter wordt, maar liever gewoon uit de winkel. En het "kijken of iemand anders lapt" is heel ergquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon meer jassen op 1 haakje frotten en kijken of iemand anders laptDuurdere kleding == betere kwaliteit. Je betaalt voor de merknaam over het algemeen. Tuurlijk zal de afwerking van een G-star jeans bijv beter in elkaar steken (mag ook wel voor dat geld) Maar ik loop liever in eentje van H&M uit de sale, als dat gaat inhouden dat ik voor de prijs van 1 G-star jeans er 3/4 bij de H&M kan scoren. Liever meer jeans afwisselen dan een en dezelfde jeans telkens dragen. Hoe doe jij dat dan? Koop je maar 1 dure jeans en das dat? Met kleding als jeans, sokken, shirts ed heb ik al snel kwantiteit > kwaliteit zodat je niet een week lang in dezelfde kleding hoeft rond te sjouwen. =Na de zesde keer breng ik geen geld meer weg, dan maak ik het wel op in gedeeltes.
Wat een joppie ben je als je herhaalrecepten vergelijkt met eerste uitgifte receptenquote:Op zaterdag 26 september 2015 17:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Gebruikt u herhaalmedicatie? Dan is De Thuisapotheek er speciaal voor u. Als grootste landelijk werkende apotheek van Nederland bezorgen wij uw herhaalmedicatie helemaal gratis bij u thuis of op het werk. U hoeft dus nooit meer te wachten in de wachtrij bij de apotheek. Daarnaast regelen wij het herhaalrecept bij uw eigen arts. En we houden uw voorraad en medicijngebruik voor u bij. Kortom: we bieden veiligheid en gemak. Meer weten? Meld u vandaag nog gratis aan. We helpen u graag persoonlijk verder.
https://www.thuisapotheek.nl
amen.quote:Op zondag 27 september 2015 00:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Aan advertenties op voor de rest gratis sites, zoals hier dus. Ik maak er nog geen muisklik aan vuil. Verder weiger ik pertinent om te gaan betalen om dit soort paginavulling te "mogen" blokkeren. De advertenties aan de zijkanten zie ik niet als ik het tekstdeel van het forum maar groot genoeg inzoom en die tussen de reacties door scroll ik gewoon door.
Ik koop zat kleding/schoenen van een A merk maar ik betaal nooit de volle mep. Esprit heeft heel vaak 20% korting, en er zijn zat outlet sites waar ik koop. Pas nog een g-star raw jeans voor m'n zoon gekocht voor ¤ 19, en ja, dat was een echte. H&M is leuk, maar waardeloze kwaliteit soms, terwijl de A merken vaak net zo duur zijn in sales/outlet.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:01 schreef Joosie200 het volgende:
kleding met A merkje kent een idioot hoge winstmarge bij gelijke kostprijs van een C merk liefst met 50% korting in tig sales/online,
zitten meisjes tussen, die dus voor G-Star werken. Ze doen het allemaalquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:55 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik koop liever 1 mooi ding ja dan 6 halve. Kwaliteit kent geen recessie, dat blijft goed. Kijk bijvoorbeeld naar The Sting. Goedkoop(er) dan A merken maar dramatisch afgewerkt. De knopen vallen er nog net niet af als je er naar kijkt. Allemaal vlug vlug in elkaar gezet. Dus liever merken. Allemaal netjes voor gewerkt. H&M is vaak kinderarbeid, de prijs moet ergens vandaan komen. Maar bij goedkoop zoek ik het voor mijn gevoel nog meer op. En ja, dat kan ook bij grote merken, geld zal dan aan de strijkstok blijven hangen. Ik zie ook Chinese namaak die steeds beter wordt, maar liever gewoon uit de winkel. En het "kijken of iemand anders lapt" is heel erggewoon zielig.
Misschien kijk ik dan op de verkeerde websites voor een mooie korting op A merken. Want zelfs in de sale zijn ze vaak flink duurder. Qua verzorgingsproducten en schoonmaakproducten hamster ik ook altijd bij aanbiedingen. Zo hoef je inderdaad enkel de huidige voorraad aan te vullen.quote:Op zondag 27 september 2015 09:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik koop zat kleding/schoenen van een A merk maar ik betaal nooit de volle mep. Hetzelfde geldt voor cosmetica, toiletproducten, wasmiddelen. Ik koop nooit pas iets wanneer ik het nodig heb, ik koop het wanneer het in de aanbieding is en ik de voorraad aan wil vullen.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:12 schreef Nielsch het volgende:
Taco's waarop vervolgens gestampt wordt.
Hallmark kaarten van ¤2,50quote:
Van die goedkope grijze rommel is echt pijnlijk voor je aars na een paar dagenquote:Op zondag 27 september 2015 11:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Goed wc papier. Je veegt alleen je kont er mee af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |