quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij mag toch weer van de bank af? Dus ik denk dat die hoera! voor jou bedoeld is Guyvie
Je gedragen is dus de boodschapquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:37 schreef theguyver het volgende:
[..]haha,
Ik ga vanavond weer stappen, en miep gaat mee als het uit de hand loopt mag ik straks weer de bank op !
quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je gedragen is dus de boodschap
quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:34 schreef Divje het volgende:
Stiekem heeft guyv gewoon een affaire met de bank
Wow! Dat zal een mooi sfeertje geweest zijn . Haka? Of doen ze dat alleen in NwZeeland?quote:Op zondag 27 september 2015 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Fantastische avond gehad.
Bij de WK rugby wedstrijd Engeland - Wales geweest.
Hey Div. Lekker weertje he? Wel fris maar de zon schijnt en dat is al een feestjequote:Op zondag 27 september 2015 11:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooi is dat!have fun!
Morge skattles!
Heerlijk idd! Even koffie slurpen en de MTB pakken, lekker wakker worden in het bosquote:Op zondag 27 september 2015 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Div. Lekker weertje he? Wel fris maar de zon schijnt en dat is al een feestje
tofquote:Op zondag 27 september 2015 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Fantastische avond gehad.
Bij de WK rugby wedstrijd Engeland - Wales geweest.
Heb al rondje Haarlemmermeerse Bos gedaan en zit nu lekker buiten een zwerfkat te lokken met lekkere hapjes. Ze is nog wat schuwquote:Op zondag 27 september 2015 11:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Heerlijk idd! Even koffie slurpen en de MTB pakken, lekker wakker worden in het bos
Vanmiddag voetbal. Het is een mooie dag
Heb jij nog plannen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |