klopt helemaalquote:Op vrijdag 20 november 2015 16:16 schreef takata het volgende:
Borgeind Roermond
Dus wel Roermond het gedenkteken staat gewoon tussen de rijksmonumenten van deze stad.![]()
Correctquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:07 schreef Nico_S. het volgende:
Erp, met Bonfire net in beeld.
https://goo.gl/maps/rpcXV4CLauM2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.
Correctquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:48 schreef Peterselieman het volgende:
Meijerinkstraat, Eefde
Ik had het eerder moeten herkennen
Dat type boogbrug zie je namelijk veel over het Twentekanaal, vandaar.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:22 schreef takata het volgende:
[..]
Correct![]()
Komt mij ook wel eens voor met een opgave dat ik het eerder had moeten weten. Ook wel eens dat het bij mij in de buurt is dat ik het geeneens herken
quote:Op woensdag 25 november 2015 09:40 schreef erikb667 het volgende:
360 km in 20 etappes: duurt even voordat ik die gelopen heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
klopt helemaal. Het is het buurtschap Gietelo dat onder de plaats Voorst valtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |