SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon heel FIFA EA servers niet meer of fut servers? Welke console? Ik heb zojuist nog op de Xbox one gezetenquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:55 schreef Elan het volgende:
Hij doet het niet meer hier kan niet verbinden
Pas maar op dat hij niet kapot gaat danquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gewoon heel FIFA EA servers niet meer of fut servers? Welke console? Ik heb zojuist nog op de Xbox one gezeten
Wat heeft dit voor bijdrage aan het topic?quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pas maar op dat hij niet kapot gaat dan
Zou toch zonde zijn..is maar een tip hoorquote:Op zaterdag 26 september 2015 00:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat heeft dit voor bijdrage aan het topic?
Iemand suggesties?quote:Ik ga er even over nadenken morgen. Als ik 4-3-1-2 speel met lacazette en benzema.. James als cam? En dan ook nog een CM die beetje linked met lacazette voor de chem.. De rest kan dan uit de BBVA
wij binnekort effe een potje doenquote:Op zaterdag 26 september 2015 01:05 schreef DannyDeko het volgende:
Timo heeft z'n lolbroek aan hoor!
Net eindelijk begonnen met spelen. Budget Serie A teampje, op naar div 9!
Martuidi heeft dan toch geen link met James?quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:10 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Matuidi? Clichy en Varane erachter en klaar is case
Is een hype he. Want zonder die 5* SM is het maar gewoon een doorsnee LW.quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:09 schreef Badr_Harry het volgende:
Waarom is depay zo duur eigenlijkik kan hem bijna halen maar vind eigenlijk zonde van de 60k
De rest bbva toch? Miss beter nog Maxwell linksback, en dan als Ccm iig een Real-spelerquote:Op zaterdag 26 september 2015 08:59 schreef realbase het volgende:
[..]
Martuidi heeft dan toch geen link met James?
Dat wordt genot tegen vrienden van mij die alleen maar met de noodrem kunnen spelenquote:Op zaterdag 26 september 2015 08:16 schreef Badr_Harry het volgende:
Eerste potje van de dag, na 5min alweer rood
Had jij het gisteren niet over dat je tot de 100k aan het traden was om daarmee een team te maken?quote:
Ben de 100k al ruim voorbijquote:Op zaterdag 26 september 2015 10:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Had jij het gisteren niet over dat je tot de 100k aan het traden was om daarmee een team te maken?
Doe je goed! Zit zelf op ongeveer 60k nu, maar mijn goudmijntjes zijn echt volledig opgedroogdquote:Op zaterdag 26 september 2015 10:57 schreef realbase het volgende:
[..]
Ben de 100k al ruim voorbij
Dacht dat ik dat zondag pas zou zijn. Heb me nu voorgenomen Door te traden tot zondag en elke keer een speler te halen. Heb benzema en lacazette al. James is de duurste daarna de rest denk 20-30k oid per stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |