Degene aan de kassa kan het niet zien. Daar ging het om.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:26 schreef Amoeba het volgende:
Ja want dit verschijnt gewoon op hun rekening?
Zo ver ik weet wordt het betaalverkeer altijd afgehandeld via een externe partner, en krijg je periodiek geld overgemaakt van het verantwoordelijke bedrijf?quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:26 schreef Amoeba het volgende:
Maar kan de kassa dame dit zien of alleen de boekhouder ergens ver weg in een grijs kantoor.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:26 schreef Amoeba het volgende:
Maar dat zie je alleen op de bon.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:30 schreef pvdplanet het volgende:
Alleen de laatste 3 cijfers. Kijk maar eens op een pinbon
dat is je pasnummerquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:30 schreef pvdplanet het volgende:
Alleen de laatste 3 cijfers. Kijk maar eens op een pinbon
Leuk opgemerkt. Nee, ik ben afgelopen week slachtoffer van identiteitsfraude geworden en probeer nu antwoord op mijn vraag te krijgen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:37 schreef Waterdrinker het volgende:
Dildo besteld en bang dat de winkelier 1 cent overmaakt met
HAHA VEEL PLEZI
ER MET JE DILDO
als omschrijving?
Als je een factuur betaalt via overboeking of iDeal, dan zal het bedrijf je bankrekeningnr. te zien krijgen. Bij laatstgenoemde gaan daar een aantal dagen overheen, ook voordat het bedrijf (eigenlijk) je geld ontvangt dus.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:35 schreef Nia het volgende:
En als de winkel werkt met facturen? Het gaat in mijn geval om de aanschaf van een artikel in een computeronderdelen winkel, waarbij ik een A4 factuur als betalingsbewijs meekreeg.
Bij de Albert Heijn ziet de cassiere een soort live versie van de bon. Na elk product te scannen wordt de bon op het scherm geupdated.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Maar dat zie je alleen op de bon.
Dat gaat niet samenquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:55 schreef Nia het volgende:
heb ik anoniem in de winkel aangeschaft en met mijn bankpas betaald.
Klopt, maar aangezien de bank is gehouden aan de WBP, verkrijgt een winkelier door een pinactie niet genoeg info om fraude te plegen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
laatste 4 cijfers van je rekening weet de kassa ook
Maar komt niet op de bon toch? Anders heb ik echt niet op zitten lettenquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
laatste 4 cijfers van je rekening weet de kassa ook
Geen idee, maar die cijfers zijn op zichzelf staand toch waardeloos.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:18 schreef Xetran het volgende:
[..]
Maar komt niet op de bon toch? Anders heb ik echt niet op zitten letten
Bij sommige kassa systemen welquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:18 schreef Xetran het volgende:
[..]
Maar komt niet op de bon toch? Anders heb ik echt niet op zitten letten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |