Jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4 tries nodig voor bonus punt?
u zei?quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zie het niet gebeuren
Dat ik het niet zie gebeurenquote:
Ja, zie Argentinië niet verliezen van Namibië en Tonga heeft al verloren van Georgië.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Groep al bijna beslist zo?
Jammer inderdaad, maar niet geheel onverwacht dit. Al had ik meer gehoopt van Georgiequote:Op vrijdag 25 september 2015 19:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, zie Argentinië niet verliezen van Namibië en Tonga heeft al verloren van Georgië.
Richie McCaw in ieder gevalquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
JM Hernandez 4e wk al zie ik, dat doen niet veel mensen hem na
Homo's tellen niet meequote:
Matt Giteau heeft ook nog de finale van 2003 gespeeld. Was er in 2011 moet bij maar nu wel weer.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
JM Hernandez 4e wk al zie ik, dat doen niet veel mensen hem na
euh alleen als ze winnen van Nw Zeeland maken ze daar nog kans op.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Georgie van Nam wint, gaan ze dan als nog door?
als ze tweede worden treffen ze waarschijnlijk Ierland.. dat lijkt me al een lastig verhaalquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:24 schreef Nielsch het volgende:
Argentinië speelt nu wel echt briljant. Een van de sterkste teams in het toernooi. Minimaal halve finale denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |