Hel lijkt verdacht veel op "Humanist 777" Extra Black variant met wat afgeronde hoeken hier en daar. Een lettertype wil helaas niet altijd standaard blijven als ontwerpers ermee aan de haal gaan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:43 schreef Leujel het volgende:
Ik zoek ook een lettertype voor mijn werk, het gaat om de letter die in het logo van PLUS supermarkten wordt gebruikt.
[afbeelding]
Heeft iemand een idee?
Ik weet niet of je al een reactie hebt gehad, maar iig:quote:Op woensdag 19 november 2003 01:21 schreef YvonnePonne het volgende:
Het lettertype DIN Mittelschrift 1451 vind ik ontzettend mooi. Ik zoek meer van dat soort. Ik heb zoveel font-sites afgelopen, maar kan echt niks vinden. Dit is meer een lettertype voor modern, design, dat veel in eigentijds drukwerk gebruikt wordt, door reclamebedrijven bijvoorbeeld. Iemand tips waar ik meer kan vinden?
Ik denk dat je hier wel het een en ander kan teugvinden :Squote:Op maandag 21 juni 2004 14:20 schreef Ouagadougou het volgende:
Welk font wordt er op dit forum gebruikt, is er iemand die dat weet?
Helaas pakt whatthefont.com hem niet. Misschien is het een idee om alle letters apart in een plaatje te zetten en um door whatthefont.com laten scannen?quote:Op zondag 11 juli 2004 00:01 schreef Rex_Hunt het volgende:
[afbeelding]
Kan deze nergens vinden, plz help me![]()
LOL, ik wist niet dat Fok! ook een centraal font-topic had!quote:Op zondag 11 juli 2004 00:01 schreef Rex_Hunt het volgende:
[afbeelding]
Kan deze nergens vinden, plz help me![]()
Niemand die em weet?quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:13 schreef ruffian het volgende:
Iemand enig idee welk font dit is
[afbeelding]
whatthefont/identifont kennen hem niet
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:04 schreef Darkomen het volgende:
Ik zoek het Peugeot Font, al een behoorlijke tijd.
kan iemand die mij emailen?
mi16[apenstaartdingetje]tiscali.nl
http://www.myfonts.com/fonts/itc/agincourt/agincourt/quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:37 schreef Prep2Fight het volgende:
Waar vind ik de font van de Telegraaf (lettertype)
[afbeelding]
http://www.myfonts.com/fonts/bitstream/modern-735/modern-735/quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:03 schreef Maffioso het volgende:
Weet iemand welk lettertype hier voor goodfellas wordt gebruikt?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |