Is Ajax geen fatsoenlijke bekerwinnaar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op een fatsoenlijke bekerwinnaar dus hup PSV.
Liever een hooggeklasseerde ploeg als bekerwinnaar. We moeten zoveel mogelijk kans houden op zo'n finale. Ik krijg al zweetplekken van een finale tussen Willem II en Heracles Almelo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Ajax geen fatsoenlijke bekerwinnaar?
bijgeloof van beker winnaar geen kampioen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Ajax geen fatsoenlijke bekerwinnaar?
Niks mis mee Stijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever een hooggeklasseerde ploeg als bekerwinnaar. We moeten zoveel mogelijk kans houden op zo'n finale. Ik krijg al zweetplekken van een finale tussen Willem II en Heracles Almelo.
De liefde voor PSV is overalquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft PSV zoveel turkse fans dat ze @PSV_TR hebben
Gelukkig bepaal jij helemaal niks.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever een hooggeklasseerde ploeg als bekerwinnaar. We moeten zoveel mogelijk kans houden op zo'n finale. Ik krijg al zweetplekken van een finale tussen Willem II en Heracles Almelo.
Ik snap de sentimenten best, maar zolang Nederlandse bekerwinnaars een automatisch ticket voor de Europese groepsronde hebben..quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij helemaal niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:12 schreef Brammess het volgende:
Wie heeft hem gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch de laatste keer denk ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap de sentimenten best, maar zolang Nederlandse bekerwinnaars een automatisch ticket voor de Europese groepsronde hebben..
Voor de top 8/9 volgens mij van de coëfficienten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Is volgens mij een verplichte regel van de UEFA
Kan niet wachtenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin in vannacht?
Nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin in vannacht?
Weer een jaar in de lottery.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben meer Knicksfan. Anthonygod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |