SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pees is inderdaad minder belangrijk, heb LB Clichy nu.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Net als elk jaar Zabaleta. Misschien dit jaar waarschijnlijk beter dan ooit.
Anders gewoon even babbelen tochquote:Op donderdag 24 september 2015 13:31 schreef DuTank het volgende:
Tobi, ik weet niet of je het nog kan veranderen, maar misschien even de TT in FIFA16 veranderen en de teller weer op 1 zetten.
Niet over nagedacht, kan dat nu niet meer veranderen. Kan er wel even een report van maken. Misschien wil een modje mij dan helpen.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:31 schreef DuTank het volgende:
Tobi, ik weet niet of je het nog kan veranderen, maar misschien even de TT in FIFA16 veranderen en de teller weer op 1 zetten.
Gedaan.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:34 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Anders gewoon even babbelen toch
Daar ben ik ook blij mee, wel zullen mensen vaak fouten gaan maken.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:19 schreef realbase het volgende:
zo daar ben ik wel blij mee - net spel binnen gekregen - keek even op de transfer markt.
Als je nu iets aanbied via console, start price 150 BIN 200.. ( geen gedoe om de BIN van 5000 coins terug te zetten naar xxx , ja webapp kan je dat gewoon handmatig doen, maar ben nou eenmaal gewent om het op console te doen
Ah dat was ik alweer vergeten. Elk jaar weer een aantal coins erbij.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:27 schreef over_hedge het volgende:
Goede tip van zhano: Discard alle classic kits die je kan krijgen uit de catalogus. Dan heb je rond de 5k.
Heb je al wat mooie SMLENO's? Al zit je wel op die vertiefte Xbox 360 markt natuurlijkquote:Op donderdag 24 september 2015 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij mee, wel zullen mensen vaak fouten gaan maken.
Kan ik mooi sneijdertje van halen.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah dat was ik alweer vergeten. Elk jaar weer een aantal coins erbij.
Ik heb niet veel te klagen.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb je al wat mooie SMLENO's? Al zit je wel op die vertiefte Xbox 360 markt natuurlijk
ik heb ze net allemaal gehaald, maar zie ze nergens staan ? ( ook niet in club)quote:Op donderdag 24 september 2015 14:27 schreef over_hedge het volgende:
Goede tip van zhano: Discard alle classic kits die je kan krijgen uit de catalogus. Dan heb je rond de 5k.
Getrolld lololquote:Op donderdag 24 september 2015 14:47 schreef realbase het volgende:
[..]
ik heb ze net allemaal gehaald, maar zie ze nergens staan ? ( ook niet in club)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |