Ik zou zeggen, High Tack.Ga je rechtstreeks op het beton lijmen? Want dan moet je een primer gebruikenquote:Op donderdag 24 september 2015 12:43 schreef Bennn88 het volgende:
Oke, maar met wat voor lijm de balken dan op de vloer lijmen?
Kunstof vloerverwarmingslangen liggen er in de vloer. Ik heb nog geen cv-ketel dus ik kan de vloer niet opstoken en met een thermogun aan de gang.
Zonder CV denk ik dat het vrij gelijkmatig droogtquote:Op donderdag 24 september 2015 20:52 schreef jpajs het volgende:
Even wat emmers met water er op zetten met het drogen
Geweldig spul inderdaad. Zou 'm wel even ergens anders bestellen, ze hebben momenteel een lange levertijd bij Ecotools. Toolstation heeft ze ook geloof ik.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, High Tack.Ga je rechtstreeks op het beton lijmen? Want dan moet je een primer gebruiken
https://www.ecotools.nl/high-tack/
Bison = matige kwaliteit voor een veel te hoge prijs. Koop dan vergelijkbare kit van Soudal of Den Braven. Maar met High Tack krijg je het echt wel vast hoor.quote:Op zondag 27 september 2015 11:44 schreef Crimineel87 het volgende:
De bouwkit van Bison is denk ik beter geschikt.
Ben ik met je eens, maar de Bouwkit is toch een verhaal apart. Ik gebruik verder ook nooit kit van Bizon,..... Te duur.quote:Op zondag 27 september 2015 12:01 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Bison = matige kwaliteit voor een veel te hoge prijs. Koop dan vergelijkbare kit van Soudal of Den Braven. Maar met High Tack krijg je het echt wel vast hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |