Vandaar dat je nu zo bentquote:Op donderdag 24 september 2015 12:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar was ik als kleine niet op voorbereid.
sinds wanneer ben je groot danquote:Op donderdag 24 september 2015 12:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar was ik als kleine niet op voorbereid.
Een juf liep met haar klas door de straat en toen kwam ze haar vriend tegen. Kus geven ditdat.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had eens een gymleraar op de basisschool die stage liep. En hij was altijd wel grappig, zat toen in groep 8 ofzo. Toen was het nog hyves en shit, gingen we hem opzoeken op hyves had hij allemaal foto's van zichzelf op hyves met strippers enzo.
meteen trauma
hou opquote:Op donderdag 24 september 2015 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
sinds wanneer ben je groot dan
Ben gewoon een nette dame.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu zo bent![]()
Die man heeft je onschuld verwoest.
leerkrachten hebben ook geen privelevenquote:Op donderdag 24 september 2015 12:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een juf liep met haar klas door de straat en toen kwam ze haar vriend tegen. Kus geven ditdat.
Als die kinderen gelijk ophef maken. "Oh is de juf is verlieft? Heeft u een vriend!" Op die leeftijd besef je niet dat die mensen ook gewoon een privéleven hebben.
Helemaal weirded out als je ze buiten school tegen kwam.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een juf liep met haar klas door de straat en toen kwam ze haar vriend tegen. Kus geven ditdat.
Als die kinderen gelijk ophef maken. "Oh is de juf is verlieft? Heeft u een vriend!" Op die leeftijd besef je niet dat die mensen ook gewoon een privéleven hebben.
quote:
Waarom liegen jullie, bah.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh ja, we doen nog steeds deze game.
Tuurlijk Crip
Hoe issie met je krulletje vriend.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb toch geen leugen verteld
heb alleen gelachen
IK ZEI TOCH SORRYquote:Op donderdag 24 september 2015 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
voel me snel gekwetst, dat weet je.
oke niet overdrijvenquote:Op donderdag 24 september 2015 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH SORRY![]()
VERGEEF ME WELEDELGELEERDE CRIPJEN
afgekniptquote:Op donderdag 24 september 2015 12:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe issie met je krulletje vriend.
vet gayquote:Op donderdag 24 september 2015 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Elkaar hebben op whatsapp
Man man man
Wist wel dat je loog.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja is goed
moet eerst wel krulletje afknippen dus kan even duren
quote:Op donderdag 24 september 2015 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Elkaar hebben op whatsapp
Man man man
jellyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |