Deze weddenschapjes maak ik ook vaak met leerlingen ook al zit in nu op bso. Had zo'n meisje geholpen met haar huiswerk/leerwerk. Groepje 8 ik zeg als je niet hoger dan een 8 haalt krijg ik doos chocolade van je.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:09 schreef Chloroform het volgende:
had overigens weddenschap met een leerling, als hij 10 zou halen, moest ik de hele klas trakteren. Haalde hij geen 10, moest hij trakteren. Kwam hij toets inleveren: "Nou mevrouw, wat zal ik u gaan trakteren?"
haha skkl geef me taart
geen wonder dat je zo'n heks bentquote:Op donderdag 24 september 2015 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hoef geen coole lerares zijn, ik breek al die kindernekjes als 't moet
johquote:Op donderdag 24 september 2015 12:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
geen wonder dat je zo'n heks bent
je staat de hele dag voor een stel snotapen dan word je er gewoon zelf een
aan welke leeftijd geef je les?quote:
lol neequote:
Expres een kind het verkeerde leren zodat je een doos chocola krijgt.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Deze weddenschapjes maak ik ook vaak met leerlingen ook al zit in nu op bso. Had zo'n meisje geholpen met haar huiswerk/leerwerk. Groepje 8 ik zeg als je niet hoger dan een 8 haalt krijg ik doos chocolade van je.
Kwam ze de week erna met dr moeder en zo'n keigrote doos merci.
13-16quote:Op donderdag 24 september 2015 12:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
aan welke leeftijd geef je les?
gvdquote:Op donderdag 24 september 2015 12:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Expres een kind het verkeerde leren zodat je een doos chocola krijgt.
Er is veel research in de OP gegaan.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goede aardbeientaart in OP
Ik blijf een Marokkaan hè, alsof die überhaupt wat wetenquote:Op donderdag 24 september 2015 12:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Expres een kind het verkeerde leren zodat je een doos chocola krijgt.
7 maanden per jaar verkansiequote:Op donderdag 24 september 2015 12:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat ga je dan met kids werken [ afbeelding ]
Ok Jimmy.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik blijf een Marokkaan hè, alsof die überhaupt wat weten
Ik word leraresquote:Op donderdag 24 september 2015 12:14 schreef JimmyDean het volgende:
Beetje lesje draaien en leuk doen met die lui en als je thuis ben lekker met pils op de bank en geen hol uitvoeren.
#Lerarenleef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |