abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156344258
Aangezien ik mijn, alhoewel Nederlands product, de Caliber auto radio/usbspeler (head unit) niet echt aan mijn eisen voldoet, heb ik gekeken naar iets anders.

Ten eerste waren ze niet al te duur, gemiddeld 20¤ ipv de 50 die ik aan Caliber heb besteed. Maar belangrijker: er zit een groter LCD scherm op. 3" is toch wel fijn voor mij aangezien ik veel muziek heb op mn kaartje en dit niet goed wordt afgespeeld op mn Caliber.

Nu heb ik het volgende product gezien op Banggood/Lightake (en op meerdere ChinaShopping sites, ook allemaal ongeveer ¤20.

EDIT

BTW: dit zag ik op AliExpres, en als je kijkt naar het 4e plaatje is wat ik wil
http://www.banggood.com/A(...)versal-p-995841.html

In het geval van BangGood word als laatste plaatje een "normale" head unit afgebeeld.
Hoe weet ik zeker dat ik niet dat krijg ipv wat ik moet krijgen als ik naar die andere plaatjes kijk.

En heeft iemand ervaring met deze head unit (of de head units van XTRONS)?
pi_156352638
Ik heb zelf eens zo'n headunit van ebay gekocht. Deze waren ook rond de 20 euro.
Het is echt de grootste rommel ooit, de afstandsbediening werkt nauwelijks (Je moet goed richten en hem er zowat tegen aan houden). De geluidskwaliteit was daartegenin wel aardig, maar dat is dan ook het enigste, echt alles voelt en ziet er cheap uit.

Ik zou het je dus echt afraden om eentje te kopen in china, beter koop je een 2e hands fatsoenlijk A-merk radio.
pi_157468940
quote:
7s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:11 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik heb zelf eens zo'n headunit van ebay gekocht. Deze waren ook rond de 20 euro.
Het is echt de grootste rommel ooit, de afstandsbediening werkt nauwelijks (Je moet goed richten en hem er zowat tegen aan houden). De geluidskwaliteit was daartegenin wel aardig, maar dat is dan ook het enigste, echt alles voelt en ziet er cheap uit.

Ik zou het je dus echt afraden om eentje te kopen in china, beter koop je een 2e hands fatsoenlijk A-merk radio.
Dit.
Al lijken de Double-Din systemen van Carjoying.com wel goed te zijn.
Maar dat is een andere prijsklasse.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 11 november 2015 @ 13:53:48 #4
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157468979
Niet aan beginnen, werkt voor geen meter die goedkope troep.

Koop een actieve houder voor je telefoon en stream via je telefoon naar je radio
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157469292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:52 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Dit.
Al lijken de Double-Din systemen van Carjoying.com wel goed te zijn.
Maar dat is een andere prijsklasse.
Heb zelf dubble-din systeem gehad in mijn auto:

Dat werkte best goed, maar natuurlijk een heel ander product dan waar TS het over heeft ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157469393
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb zelf dubble-din systeem gehad in mijn auto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat werkte best goed, maar natuurlijk een heel ander product dan waar TS het over heeft ;)
Mooi. Ik zit er zelf ook aan te denken. Hoe was de radio-ontvangst? En: wat waren de nadelen?
En: waarom heb je deze unit nu niet meer?
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_157469741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:18 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Mooi. Ik zit er zelf ook aan te denken. Hoe was de radio-ontvangst? En: wat waren de nadelen?
En: waarom heb je deze unit nu niet meer?
Bereik was prima met de antenne van de auto. Nadelen, wat mij betreft de oude versie van Android ;). Verder was het allemaal stabiel en snel genoeg.

De auto ging weg en gezien ik niet meer in NL woon momenteel heb ik de unit verkocht :)

Tevens lokpost naar iemand die er meerderen heeft gehad:
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:25 schreef revpolen het volgende:
Lok quote <3 omdat het over mooie radio's gaat :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157470429
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Bereik was prima met de antenne van de auto. Nadelen, wat mij betreft de oude versie van Android ;). Verder was het allemaal stabiel en snel genoeg.

De auto ging weg en gezien ik niet meer in NL woon momenteel heb ik de unit verkocht :)

Tevens lokpost naar iemand die er meerderen heeft gehad:

[..]

Nice.
Carjoying claimt binnenkort Android 5 gebaseerde toestellen te gaan leveren. Plus er staan met enige regelmaat nieuwe firmwares op de site. Idem nieuwe navigatiekaarten. En iemand heeft er al een DAB-radio aan weten te knutselen (staat ook op de site). Van wat ik gezien heb lijkt dit me het minst slechte merk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')