Dit.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:11 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik heb zelf eens zo'n headunit van ebay gekocht. Deze waren ook rond de 20 euro.
Het is echt de grootste rommel ooit, de afstandsbediening werkt nauwelijks (Je moet goed richten en hem er zowat tegen aan houden). De geluidskwaliteit was daartegenin wel aardig, maar dat is dan ook het enigste, echt alles voelt en ziet er cheap uit.
Ik zou het je dus echt afraden om eentje te kopen in china, beter koop je een 2e hands fatsoenlijk A-merk radio.
Heb zelf dubble-din systeem gehad in mijn auto:quote:Op woensdag 11 november 2015 13:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit.
Al lijken de Double-Din systemen van Carjoying.com wel goed te zijn.
Maar dat is een andere prijsklasse.
Mooi. Ik zit er zelf ook aan te denken. Hoe was de radio-ontvangst? En: wat waren de nadelen?quote:Op woensdag 11 november 2015 14:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb zelf dubble-din systeem gehad in mijn auto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat werkte best goed, maar natuurlijk een heel ander product dan waar TS het over heeft
Bereik was prima met de antenne van de auto. Nadelen, wat mij betreft de oude versie van Androidquote:Op woensdag 11 november 2015 14:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mooi. Ik zit er zelf ook aan te denken. Hoe was de radio-ontvangst? En: wat waren de nadelen?
En: waarom heb je deze unit nu niet meer?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:25 schreef revpolen het volgende:
Lok quote <3 omdat het over mooie radio's gaat
Nice.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bereik was prima met de antenne van de auto. Nadelen, wat mij betreft de oude versie van Android. Verder was het allemaal stabiel en snel genoeg.
De auto ging weg en gezien ik niet meer in NL woon momenteel heb ik de unit verkocht
Tevens lokpost naar iemand die er meerderen heeft gehad:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |