quote:Op donderdag 24 september 2015 09:29 schreef NoXia het volgende:
Dit is Nederland hoor TS, weet niet of je het weet. Offerfeest is een deurtje verder.
Jij denkt dat in Nederland het offerfeest niet wordt gevierd?quote:Op donderdag 24 september 2015 09:29 schreef NoXia het volgende:
Dit is Nederland hoor TS, weet niet of je het weet. Offerfeest is een deurtje verder.
Men viert dat altijd op traditionele wijze.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:28 schreef Loekie1 het volgende:
Het is weer offerfeest. Wist u dat?
Wel apart dat degene die hem probeerde tegen te houden als de duivel gezien werd....quote:Op donderdag 24 september 2015 09:39 schreef Elzies het volgende:
Feest vieren hoe een psychopathische sadistische God zijn volgeling (Abraham) vroeg zijn zoon te offeren om hiermee zijn trouw aan hem te bewijzen. Dat is zeker het feestvieren waard.
Ik heb ooit eens voor de gein een psychologisch profiel opgezet voor de God van het OT. De uitkomst is niet fris.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel apart dat degene die hem probeerde tegen te houden als de duivel gezien werd....
Als je al wil afgeven op de moslims, doe het dan tenminste op de juiste datum!quote:Op donderdag 24 september 2015 09:28 schreef Loekie1 het volgende:
bron? Dat moet wel in nws.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:28 schreef Loekie1 het volgende:
Is het niet vandaag? Ik weet het door dit bericht:quote:Op donderdag 24 september 2015 09:51 schreef moussie het volgende:
[..]
Als je al wil afgeven op de moslims, doe het dan tenminste op de juiste datum!
quote:Op donderdag 24 september 2015 09:51 schreef moussie het volgende:
[..]
Als je al wil afgeven op de moslims, doe het dan tenminste op de juiste datum!
quote:
hoihoi ik wil je wel wat mannenpap offerenquote:Op donderdag 24 september 2015 09:53 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Is het niet vandaag? Ik weet het door dit bericht:
Baâdoud en zijn vrouw hebben het viertal van 4, 5, 6 en 11 gedoucht, wat te eten voorgezet en naar bed gebracht. „Eentje werd gisteren pas rond twaalf uur ’s middags wakker. Die had nog wat in te halen”, aldus de bestuurder van Marokkaanse afkomst. „In ons gezin spreken we ook Arabisch, dus we konden de kinderen geruststellen. Ze vieren vandaag in ieder geval het offerfeest met ons mee, zo lang hun moeder nodig heeft om te herstellen, blijven ze hier. We wonen ruim, en hebben kinderen in dezelfde leeftijd. Dus waarom niet?”
http://www.telegraaf.nl/b(...)_huis_Baadoud__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |