Hai allemaal,
Mijn baby is nu tien maanden oud, en heeft altijd goed geslapen. Sinds een week of twee wordt ze steeds vroeger wakker en begint dan een enorme keel op te zetten.
Ik zit onderhand met de handen in het haar... Ik geef haar vroeger de fles omdat ik denk dat ze misschien honger heeft? Zo te zien heeft ze ook nergens zichtbare pijn..
Overdag slaapt ze met moeite 1x een uurtje of twee. Voorheen sliep ze zeker twee keer op een dag. Dat is nu ook echt over.
Soms wil ze alleen in de kinderstoel zitten en duimen.. Niet spelen, niet op schoot, niet in de box, niet in bed..
Ook al is ze moe, ze wil niks, valt dan natuurlijk vaker met staan, en doet zich zeer wat dan weer heel hard brullen veroorzaakt.
Ik heb opgezocht of er een sprong is, volgens oei ik groei ( waar ik verder nooit naar kijk ) zal die sprong nog 23 dagen duren (

!! )
Is dit herkenbaar voor mensen? Het begint me zo langzamerhand te slopen. Vooral sochtends/. Ze is echt 2/3 uur eerder wakker dan normaal... Dus ik ga er eerder in.. Maar dan kan ik nog niet slapen. Ik word er chagrijnig van en snel aangebrand..
Ze is wel bezig met tandjes, maar geloof niet dat er momenteel eentje doorkomt. Tempen doe ik regelmatig, niks te klagen wat dat betreft.
Soms geef ik haar speelgoed in bed, in de hoop dat ze wil spelen en ik nog even kan slapen. Dit gaat vaak 10 minuten goed, daarna niet meer.
Vanmorgen bedacht ik me dat ze het misschien te donker vond? Omdat het nu langer donker bleef? Dus heb een lampje aan nu.
Als ik haar oppak is ze vrijwel meteen stil. Ik had nog bedacht dat ze bij me in bed moest slapen, maar ook dat wil ze niet..
Iemand tips? Herkennen andere ouders dit?
[ Bericht 7% gewijzigd door Parafoonnotulist op 24-09-2015 06:47:08 ]