abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156345536
Oh JM wat een mooierds zijn jullie. O+ Dat kusje en dat zwaaien. O+!

En Skittles, wat gaat ze hard! Super goed! *O*

Sprongetje bij Fuente, die zal hier ook wel komen strakjes. Wat leuk dat ze al kletst! Dat gillen doet Wolk ook al. Ik verwacht telkens dat het het begin van huilen is, maar ze ligt dan gewoon supervrolijk om zich heen te maaien. :P

Ik was laatst bij iemand op bezoek met een baby van 4 weken. En die baby had een tussenstand die Wolk niet heeft. Beetje mopperen zeg maar. Dat doet Wolk niet, ze is of stil of krijst totdat je oren gaan piepen. :')
pi_156345720
Dat doet N. nu ook, echt kletsen. Wawawa, naaaa, oergg, enz. en maar lachen erbij. Ze zegt ook hahaha, en altijd juist als er iets grappigs gebeurt. Gillen niet echt, het is óf gewoon hardop kletsen, óf huilen.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156346197
Tof. O+ Wolk doet dat nog niet en eigenlijk zie ik dat ook niet snel gebeuren. Ik geloof dat dat niet zo haar prioriteit heeft. :P
pi_156346566
Cholula, jup! Nog nooit een luier verschoond ook. Ooit. :+.

Shanti, ik heb geen tips verder. Hoe slaapt je kindje overdag? Half 7 wakker worden lijkt me hartstikke prima, toch?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_156346583
En Lu en Lou. O+ x 1345576.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_156346630
*O* Wekenwissel *O*

8 weken alweer ...

:'( :'( :'( :'( :'(
ik vind het ontzettend hard gaan en dat vind ik soms echt moeilijk... Ben ik daarin gek? Of zijn er meer die daar last van hebben?
Schudden voor gebruik
pi_156346638
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 18:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier dus wel elke dag een uur bezig om alles uit te koken. Omdat dat werd geadviseerd in het ziekenhuis.... Ben benieuwd hoelang ik daar nog mee door ga ;)
Ik mik het in de flessenwarmer die ook een sterilisatie stand heeft. nog geen 8 minuten verder klaar :D

kei handig! *O*
Schudden voor gebruik
pi_156346859
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:04 schreef Stippelrientje het volgende:
*O* Wekenwissel *O*

8 weken alweer ...

:'( :'( :'( :'( :'(
ik vind het ontzettend hard gaan en dat vind ik soms echt moeilijk... Ben ik daarin gek? Of zijn er meer die daar last van hebben?
In het begin keek ik de tijd juist voorbij :D ik kan niets met dat hulpeloze zeg maar..

Nu fantaseer ik wel eens hoe ze is als ze ouder is(1,5 jaar of 2 zoiets), maar tegelijk is het ook zo jammer dat ze niet langer mijn kleine baby kan zijn. Tweestrijd :')
pi_156346900
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:15 schreef Skittles het volgende:

[..]

In het begin keek ik de tijd juist voorbij :D ik kan niets met dat hulpeloze zeg maar..

Nu fantaseer ik wel eens hoe ze is als ze ouder is(1,5 jaar of 2 zoiets), maar tegelijk is het ook zo jammer dat ze niet langer mijn kleine baby kan zijn. Tweestrijd :')
Ja!
Grote dreumessen en peuters zijn ook zo tof joh!!
pi_156346913
quote:

[..]

Dat heb ik ook wel ja... het is schattig hoor, zo'n minibaby, maar hoe meer ze gaat doen en kunnen hoe leuker het wordt.
De tijd lijkt ook veel langzamer te gaan, haar geboorte lijkt echt wel een eeuwigheid geleden.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156346950
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:17 schreef Loj het volgende:

[..]

Ja!
Grote dreumessen en peuters zijn ook zo tof joh!!
Ik kan al helemaal vrolijk worden als ik me bedenk dat we later in de regen gaan plassen stampen O+ in de zomer lekker een ijsje halen samen O+ de wereld (opnieuw) ontdekken O+
pi_156347050
Oh ja, tweestrijd ook hier! Zeker in het begin. Keteltje groeide als een malle, waardoor het echte pasgeborene er heel snel af was. Dat vond ik superjammer. Tegelijkertijd geniet ik heel erg van alle nieuwe dingen die hij kan, dat we steeds meer reactie terugkrijgen en van het fantaseren over wat we later allemaal samen gaan doen. O+
  donderdag 24 september 2015 @ 12:31:20 #38
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156347129
Oh ik kijk de tijd ook best vooruit. Het lijkt me veel leuker om met L dingen te gaan ondernemen. Met de baby tijd heb ik vrij weinig. Ik vond alleen de eerste week leuk, want kraamzorg en L sliep overdag toen nog wel en baby-showen.
Volgend jaar zomer lekker op m'n vrije dag met L naar het strand fietsen en in 't zand spelen... O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156347166
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:04 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik mik het in de flessenwarmer die ook een sterilisatie stand heeft. nog geen 8 minuten verder klaar :D

kei handig! *O*
Maar daar past maar een flesje per keer in. Als je veel kolft dan zou je daarmee alsnog 3 uur per dag kwijt zijn. :P
quote:

[..]

ik kan niets met dat hulpeloze zeg maar..

Ja, dit! Ik ben juist blij dat het vrij snel gaat. Al geloof ik helemaal dat ik dat hele kleine knuffelbaby aspect vast straks best zal missen af en toe. Dus ik probeer wel echt te genieten van die momentjes dat ze half-slapend in mijn armen ligt en met die handjes zo aan het wriemelen is. En die ienieminie voetjes. O+
pi_156347488
De eerste weken waren zo heftig, ik keek de tijd echt voorbij en hield me echt vast aan 'na drie maanden gaat het beter'. Gelukkig ging het hier nog iets eerder beter, maar man, wat heftig. Nu is N. de leukste ooit. Ze lacht, kletst, speelt, rolt en elke dag krijg ik meer contact met haar en is ze leuker. O+

Het gaat nu ook echt zó snel, 4,5 maand alweer. :o Wel kijk ik nog steeds uit naar de dingen die ik met haar kan doen als ze groter is. O+
pi_156347878
Ik kijk de tijd eigenlijk ook wel vooruit :@ En dat terwijl dit echt mijn laatste is. Maar hoewel ik knuffelen met B heel fijn vind (dat heerlijke troetelen nog, wat ze later niet meer willen :( ) vind ik deze tijd enorm zwaar. Ik heb gewoon niet zoveel met dat hele kleine.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_156348466
Ik heb ook weinig met de baby tijd. Ik probeer er wel extra van te genieten omdat het nu echt de laatste keer is.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_156348564
Ik vind het ook hard gaan en dan is mijn baby pas 10 dagen oud. Maar wat verandert hij al in zijn gezicht. Nu ik meer uit bed ben en voel dat mijn bekken toch nog niet zo wil, kijk ik er enorm naar uit om langer naar buiten te kunnen, te winkelen, enz. Maar dat kan ik nu nog niet en tegen de tijd dat het wel kan, is mijn baby groter...

En zo veranderd als zijn gezichtje al is, zo fijntjes is hij nog. Ook nog niet terug op geboortegewicht (maar hij komt wel aan dus geen zorgen).
  donderdag 24 september 2015 @ 13:51:54 #44
324553 Parafoonnotulist
Gegijzeld door notuleerdrang
pi_156348580
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:51 schreef Malteser het volgende:
Ik vind het ook hard gaan en dan is mijn baby pas 10 dagen oud. Maar wat verandert hij al in zijn gezicht. Nu ik meer uit bed ben en voel dat mijn bekken toch nog niet zo wil, kijk ik er enorm naar uit om langer naar buiten te kunnen, te winkelen, enz. Maar dat kan ik nu nog niet en tegen de tijd dat het wel kan, is mijn baby groter...

En zo veranderd als zijn gezichtje al is, zo fijntjes is hij nog. Ook nog niet terug op geboortegewicht (maar hij komt wel aan dus geen zorgen).
Gefeliciteerd nog!
“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”
  donderdag 24 september 2015 @ 14:14:25 #45
324553 Parafoonnotulist
Gegijzeld door notuleerdrang
pi_156348998
Mijn lieve papa kwam vandaag een pak luiers brengen. :@ hij had alleen maat 2 mee genomen in plaats van maat 4.

Zo vervelend om dat te moeten zeggen -O-
“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”
pi_156349226
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:26 schreef lunapuella het volgende:
Oh ja, tweestrijd ook hier! Zeker in het begin. Keteltje groeide als een malle, waardoor het echte pasgeborene er heel snel af was. Dat vond ik superjammer. Tegelijkertijd geniet ik heel erg van alle nieuwe dingen die hij kan, dat we steeds meer reactie terugkrijgen en van het fantaseren over wat we later allemaal samen gaan doen. O+
Dit herken ik wel ja.
Alleen voor mijn gevoel is hij pas 3 weken oud of zo en dan tikt hij gewoon de 8 weken aan vandaag! :o
Van mij mag hij nog wel even heerlijk klein blijven O+
Verrast hij mij gisteren door ineens na bestuderen van mijn mond met een klank nabootsen "Aaaaaaaa" een poging tot rollen te doen wanneer ik hem onhandig op een stoel verschoon in een wachtruimte! :o :'(
Maar hij kan zo heerlijk tegen mij aankruipen en kroelen (slaat zijn armpjes om mijn nek (soort van) en duikt dan weg in mijn nek). Stevig vasthouden aan mammie O+

maar het gaat mij echt TE hard soms. Ik kan er niets aan doen aan dat gevoel. Hoewel ik ook weet dat "oudere" leeftijden en fases ook vreselijk leuk kunnen zijn hoor.
Schudden voor gebruik
pi_156349310
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:33 schreef LuDann het volgende:

[..]

Maar daar past maar een flesje per keer in. Als je veel kolft dan zou je daarmee alsnog 3 uur per dag kwijt zijn. :P

[..]

Ja, dit! Ik ben juist blij dat het vrij snel gaat. Al geloof ik helemaal dat ik dat hele kleine knuffelbaby aspect vast straks best zal missen af en toe. Dus ik probeer wel echt te genieten van die momentjes dat ze half-slapend in mijn armen ligt en met die handjes zo aan het wriemelen is. En die ienieminie voetjes. O+
Als ik kolf (ook echt wel meerdere keren op een dag hoor ;) ) dan giet ik de melk gelijk in de bewaarvorm. Of de flesjes gaan in de koelkast met betreffende dop.
Onderdelen kolf spoel/was ik af en dan laten drogen op een schone hydrofiel. Eens per dag steriliseer ik de boel. Dat hoeft echt geen uren te duren hoor.... je hoeft toch ook niet bij dat app te blijven staan en te kijken hoe hij het doet?

Niet te moeilijk doen ^^,
Schudden voor gebruik
pi_156349344
Ik heb wel het gevoel nu ik eigenlijk bij iedereen in haar eigen vorm geschreven "Kijk de tijd vooruit.." lees dat ik de enige ben die er dus echt moeite mee heeft dat het zo hard gaat met die baby tijd :o :D
Schudden voor gebruik
pi_156349452
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 14:31 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Als ik kolf (ook echt wel meerdere keren op een dag hoor ;) ) dan giet ik de melk gelijk in de bewaarvorm. Of de flesjes gaan in de koelkast met betreffende dop.
Onderdelen kolf spoel/was ik af en dan laten drogen op een schone hydrofiel. Eens per dag steriliseer ik de boel. Dat hoeft echt geen uren te duren hoor.... je hoeft toch ook niet bij dat app te blijven staan en te kijken hoe hij het doet?

Niet te moeilijk doen ^^,
Maar dat apparaat mag toch niet meerdere keren achter elkaar aan? Ik heb 2 kolfsets, per dag 6 flesjes waar ik melk in bewaar in de koelkast en dan ook nog 3 drinkflesjes (van dr. Brown, dus meerdere onderdelen) en 2 tepelhoedjes. Dat gaat hem niet worden met een sterilisator. ;)

Ik vond die magnetronzak wel goed klinken waar iemand naar linkte. Die ga ik aanschaffen. :)
pi_156349516
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 14:33 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik heb wel het gevoel nu ik eigenlijk bij iedereen in haar eigen vorm geschreven "Kijk de tijd vooruit.." lees dat ik de enige ben die er dus echt moeite mee heeft dat het zo hard gaat met die baby tijd :o :D
Nee hoor :P. En dan had mijn kleine dame ook nog eens de fast-forward aan staan... ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')