toen ik dat postte was jij er nog nietquote:Op woensdag 23 september 2015 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verdomme, dacht dat we een binding hadden
een waterstofbinding?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verdomme, dacht dat we een binding hadden
wat ben je lekker vrolijk, die nachtdiensten zijn niet echt goed voor je humeur hèquote:Op woensdag 23 september 2015 18:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik dat postte was jij er nog niet
maar de post verandert niet
quote:
Hoi Hermanquote:Op woensdag 23 september 2015 18:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moe en verkoudenquote:Op woensdag 23 september 2015 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat ben je lekker vrolijk, die nachtdiensten zijn niet echt goed voor je humeur hè
Okquote:Op woensdag 23 september 2015 18:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
YES.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb mijn best gedaan![]()
We hebben al een like.
gewoon, niet op FOK!quote:Op woensdag 23 september 2015 18:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi Herman
Waar was je al die tijd?
Hellooooo, is it me you're looking for?quote:
nee, maar dat voel ik aan, maar ik heb even chips gekocht voor als ik straks een ban heb.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey had ik al gezegd dat ik je had gemist?
wow ok sorry hoorquote:
omdat je een eikelspleet bentquote:Op woensdag 23 september 2015 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat is
Geen idee, zie hier hallelujah staan maar die is beetje saai.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:42 schreef Crip het volgende:
[..]
YES.
Ik heb 'm ook geliked.
Welk liedje nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |