Denk dat Chloro wel van manbuns houdt.quote:
Wassen met koud water, niet te vaak shampoo gebruiken, hairmasks, etc. etc.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil dit maar krijg mn haren nooit zo lang gegroeid
Hoezo verpest. Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Niets is vergoed maar heb zeker 6 jaar verpest.
Gastquote:Op woensdag 23 september 2015 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil dit maar krijg mn haren nooit zo lang gegroeid
helpt dat echt?quote:Op woensdag 23 september 2015 17:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Denk dat Chloro wel van manbuns houdt.
[..]
Wassen met koud water, niet te vaak shampoo gebruiken, hairmasks, etc. etc.
Vandaar dat hij minder actief was laatste wekenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:59 schreef Toto69 het volgende:
Groot xtc-lab ontdekt in Eindhoven
hey deadprez
iddquote:Op woensdag 23 september 2015 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vandaar dat hij minder actief was laatste weken
Dat was ze al lang. Haar man net zoquote:Op woensdag 23 september 2015 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Barbie aan de botox. Kan het nog lelijker?![]()
Ja, veel beter voor je haar. Gewoon bovenkant niet meer laten knippen inderdaad. En gewoon 1x per x aantal weken gaan om model beetje te behouden.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
helpt dat echt?
ik laat altijd beetje de puntjes van bovenkant bijknippen maar wordt gelijk een stuk korter ofzo, wel apart
voortaan bovenkant ongemoeid laten? de voorkant van mn hoofd groeien de haren stuk harder ofzo lijk altijd net pony
Haar man is ook echt een tokkie jaquote:Op woensdag 23 september 2015 17:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat was ze al lang. Haar man net zo
bovenkant laat ik al heel lang alleen de puntjes klein beetje bijknippen maar iedere keer lijkt het weer alsof er een heel groot stuk van af isquote:Op woensdag 23 september 2015 17:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, veel beter voor je haar. Gewoon bovenkant niet meer laten knippen inderdaad. En gewoon 1x per x aantal weken gaan om model beetje te behouden.
tokkie5.0 inmiddelsquote:Op woensdag 23 september 2015 17:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haar man is ook echt een tokkie ja
I got buns tho.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Denk dat Chloro wel van manbuns houdt.
ik moet de wax enzo er echt wel uit wassenquote:Op woensdag 23 september 2015 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
Met shampoo minderen is voor een man echt ez game Dima. Om de vier dagen wassen lukt binnen een à twee weken zonder viesheid.
Ik heb in 26 topics gepost waar "MASD" genoemd is, waaronder veel top-zoveel- en postcijfertopics. Misschien was het Nijnja of PluisigNijntjequote:
Ja dat is RIP. Dan moet je dagelijks.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik moet de wax enzo er echt wel uit wassen
Oh.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb in 26 topics gepost waar "MASD" genoemd is, waaronder veel top-zoveel- en postcijfertopics. Misschien was het Nijnja of PluisigNijntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |