Hoop dat je geen aandelen VAG hebt.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Voor een every day car? Audi.
Ik weet zeker dat de autoriteiten er al lang vanaf wisten, maar extra lang hebben gewacht zodat de boete en zo hoger was.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoop dat je geen aandelen VAG hebt.
si?quote:Op woensdag 23 september 2015 17:18 schreef Yeszie het volgende:
Goedemiddag uhmm ik heb een vraagje....
Dat je even laat weten hoe oud je bent en waar je op valt.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:19 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van deze topic?
Nee, ik vind het gewoon een beetje triest dat er wifi in een auto moet. Over het algemeen zijn de ritten vaak best kort en daarnaast ben ik vooral de rijder dus heb ik totaal niks aan de wifiquote:Op woensdag 23 september 2015 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen fan van Opel oid
Oh my God zoveel Utopiaquote:Op woensdag 23 september 2015 17:18 schreef Yeszie het volgende:
Goedemiddag uhmm ik heb een vraagje....
uhmmm nou dat is niet relevant dacht ik zoquote:Op woensdag 23 september 2015 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat je even laat weten hoe oud je bent en waar je op valt.
Die heeft inmiddels al honderden DM's gestuurdquote:Op woensdag 23 september 2015 17:21 schreef xcachet het volgende:
McGrath verpest het dit keer niet he
voor de meeste users hier welquote:Op woensdag 23 september 2015 17:21 schreef Yeszie het volgende:
[..]
uhmmm nou dat is niet relevant dacht ik zo
even een foto plaatsen is wel heel relevant.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:21 schreef Yeszie het volgende:
[..]
uhmmm nou dat is niet relevant dacht ik zo
Ik wil mijn ouders vooral heel erg bedankenquote:Op woensdag 23 september 2015 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben zestien en zit daarom nu in de fase dat ik twijfel over mijn geaardheid. En jij, als Yeszie?
wat?quote:Op woensdag 23 september 2015 17:21 schreef xcachet het volgende:
McGrath verpest het dit keer niet he
Niet WhatsAppen en YouTube filmpjes kijken tijdens het rijdenquote:Op woensdag 23 september 2015 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon een beetje triest dat er wifi in een auto moet. Over het algemeen zijn de ritten vaak best kort en daarnaast ben ik vooral de rijder dus heb ik totaal niks aan de wifi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEIN , dan ontploft mijn DMquote:Op woensdag 23 september 2015 17:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
even een foto plaatsen is wel heel relevant.
Waarvoor?quote:Op woensdag 23 september 2015 17:23 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik wil mijn ouders vooral heel erg bedanken
quote:
Weet jij het Crip?quote:Op woensdag 23 september 2015 17:19 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van deze topic?
quote:Op woensdag 23 september 2015 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet WhatsAppen en YouTube filmpjes kijken tijdens het rijdenAls je met iemand meerijdt ga je toch gewoon gezellig praten ipv op je scherm staren. Ik weet nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is de toekomst Frozenquote:Op woensdag 23 september 2015 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je met iemand meerijdt ga je toch gewoon gezellig praten ipv op je scherm staren. Ik weet niet
boeit wel hoeveel waren het?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die ken je niet dus dat boeit niet
goed hoor dank u voor t vragenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn favorite FOK!er?
YW!quote:Op woensdag 23 september 2015 17:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
boeit wel hoeveel waren het?
[..]
goed hoor dank u voor t vragen
EOquote:Op woensdag 23 september 2015 17:26 schreef xcachet het volgende:
Ik kijk EO en moet steeds lachen
Mensen
Kijk je ook MAX Geheugentrainer met Jan Slagtergod?quote:Op woensdag 23 september 2015 17:26 schreef xcachet het volgende:
Ik kijk EO en moet steeds lachen
Mensen
Ik vergeet steeds wanneer dat komtquote:Op woensdag 23 september 2015 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk je ook MAX Geheugentrainer met Jan Slagtergod?
Ja het stond aan en hoorde mensen ineens heel filosofisch praten in een kerk. Dus zette 'm harder en moest hardop lachen.quote:
Ja jij ook?quote:Op woensdag 23 september 2015 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk je ook MAX Geheugentrainer met Jan Slagtergod?
Voor jou wel nodigquote:Op woensdag 23 september 2015 17:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds wanneer dat komt
IK BEN GODVERDETIEVES NEGENENDERTIG STOMME STRAATMONGOOLquote:Op woensdag 23 september 2015 17:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor jou wel nodig
met je 45 jaar
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:59 schreef Toto69 het volgende:
Groot xtc-lab ontdekt in Eindhoven
hey deadprez
Juist niet.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denken dat je knap bent
Man man man
heyquote:Op woensdag 23 september 2015 17:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDETIEVES NEGENENDERTIG STOMME STRAATMONGOOL
hahahaquote:Op woensdag 23 september 2015 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben erg goed met het boodschappenlijstje
DPquote:
Yep en chipsquote:Op woensdag 23 september 2015 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met je kort en pittig kapselletje
zondequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |