abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156328037
Goed topic. Begin elke dag meer en meer een hekel te krijgen aan die kutwijven :r
pi_156328095
quote:
13s.gif Op woensdag 23 september 2015 18:41 schreef kastenmakersboy2 het volgende:Ook tijdens uitgaan (wat ik amper doe om die reden) lachen ze je uit als je een move probeert te maken.
pi_156328144
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 16:40 schreef Red-Pill het volgende:
Nee, ik zie er gewoon goed uit. Geen overgewicht en fitness minimaal 3x in de week. Lengte heb ik niet mee, maar daar kan ik niks aan veranderen en dat boeit mij ook niks.
Pics
pi_156328281
Wat mankeert deze generatie lapzwanzen toch?
Afwijzingen zijn er om overheen te stappen en te negeren tot je je doel getroffen hebt.
Je zelfvertrouwen de grond in laten boren door een blauwtje... |:(
pi_156328461
quote:
10s.gif Op woensdag 23 september 2015 17:24 schreef Red-Pill het volgende:
Roberta_J: Nee, daar zorgen ze zelf voor.
het ligt inderdaad uiteraard aan álle vrouwen en niet aan 1 man :Y
compact en kleverig.
  woensdag 23 september 2015 @ 18:58:29 #56
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156328519
Kan er niet een apart subforum voor zulke frusties komen?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_156328597
quote:
6s.gif Op woensdag 23 september 2015 18:58 schreef Fera het volgende:
daarvoor is klb dombo, dit is de klaagbaak :')
  woensdag 23 september 2015 @ 19:01:51 #58
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156328633
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:00 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

daarvoor is klb dombo, dit is de klaagbaak :')
Nee, want de frustries begeven zich in zowel SEX, KLB en R&P.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_156328645
quote:
6s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:01 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee, want de frustries begeven zich in zowel SEX, KLB en R&P.
maar hier in klb mag je klagen en huilen :)
  woensdag 23 september 2015 @ 19:03:13 #60
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156328671
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:02 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

maar hier in klb mag je klagen en huilen :)
Goed. Een apart topic in KLB dan? O+
pi_156328672
O, snap dit overigens ook niet

quote:
Vrouwen hebben gewoon niet door wat afwijzingen met een man kan doen.
Wat heb je eraan als vouwen dat wel weten? Word je dan minder afgewezen?
compact en kleverig.
  woensdag 23 september 2015 @ 19:03:56 #62
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156328687
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

We kunnen beter spelletjes met hun gevoelens spelen en ze aan het lijntje houden. Dat is blijkbaar de betere optie.
pi_156328715
quote:
9s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:03 schreef Fera het volgende:

[..]

We kunnen beter spelletjes met hun gevoelens spelen en ze aan het lijntje houden. Dat is blijkbaar de betere optie.
:o
pi_156328747
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 16:40 schreef Red-Pill het volgende:
Nee, ik zie er gewoon goed uit. Geen overgewicht en fitness minimaal 3x in de week. Lengte heb ik niet mee, maar daar kan ik niks aan veranderen en dat boeit mij ook niks.
Pas je op met internetten? Gefrustreerde manlets op internet hebben regelmatig met een manletcomplex te maken, is hier op FOK! ook met regelmaat te zien.
pi_156328748
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

Ja natuurlijk, want vrouwen neuken graag uit begrip en medeleven... _O-
pi_156328860
quote:
6s.gif Op woensdag 23 september 2015 18:58 schreef Fera het volgende:
Kijk jongens hier hebben we er een.
pi_156328890
Vrouwen weten dat ook hoor.
Maar stel je voor.. Een vrouw die weigert. Een vrouw die geen interesse heeft... De hoer!! Allemaal bitches en harteloze krengen...

Wat scheelt er toch met velen uit de laatste generaties van mannen...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_156328931
avondje uit voor mij:
Aan de bar met n drankje, hardstikke gezellig zitten kletsen met een jongen, over vanalles, ik laat uiteraard ook vallen dat ik n vriend en kinderen heb en heel gelukkig ben. Aan t einde van de avond probeert hij me te kussen en duw ik hem van me af. :{ wtf?! }:| ik was gewoon een gesprek aan t voeren met je...

Zijn avond: vuile hoer heeft me de hele avond aan het lijntje gehouden!!! :(

Zoiets?

Of: jongen ontmoet op n feestje, mag hem graag, veel contact met hem, maar nooit op enige manier romantisch, avondje poolen, samen film kijken, niemand die ooit wat probeert. Krijg ik n vriend, wordt hij jaloers en gaat ie moeilijk doen :{ nooit geweten dat hij romantische interesse had en ook nooit laten blijken dat ik dat zou hebben :{

Hij: vuile hoer heeft me de hele tijd aan het lijntje gehouden!!!! :(

Zoiets?
compact en kleverig.
pi_156329072
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 16:18 schreef Red-Pill het volgende:
Vrouwen hebben het makkelijker dan mannen...
pi_156329154
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
avondje uit voor mij:
Aan de bar met n drankje, hardstikke gezellig zitten kletsen met een jongen, over vanalles, ik laat uiteraard ook vallen dat ik n vriend en kinderen heb en heel gelukkig ben. Aan t einde van de avond probeert hij me te kussen en duw ik hem van me af. :{ wtf?! }:| ik was gewoon een gesprek aan t voeren met je...

Zijn avond: vuile hoer heeft me de hele avond aan het lijntje gehouden!!! :(

Zoiets?

Of: jongen ontmoet op n feestje, mag hem graag, veel contact met hem, maar nooit op enige manier romantisch, avondje poolen, samen film kijken, niemand die ooit wat probeert. Krijg ik n vriend, wordt hij jaloers en gaat ie moeilijk doen :{ nooit geweten dat hij romantische interesse had en ook nooit laten blijken dat ik dat zou hebben :{

Hij: vuile hoer heeft me de hele tijd aan het lijntje gehouden!!!! :(

Zoiets?
sl3t :r
  woensdag 23 september 2015 @ 19:26:46 #71
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_156329426
Werkman: Precies, maar dat is in het begin zo tot je tel kwijt bent en nooit de wijzer word. Lekker cliché weer trouwens.

JaniesBrownie: Het is niet 1 man, want ik ben niet de enige met deze ervaringen. Ik ken niet alle vrouwen, maar dus zo ver staat er alleen maar waarheid in mijn eerst post. Ik ga geen "Sommige vrouwen hebben het makkelijker dan mannen" topic maken, als dat niet zo voor mij uitziet.

Fera: Makkelijk he, wat moet je anders zeggen als vrouw. Nooit verder komen en niks wijzer worden en dan moet je je inderdaad niet klote voelen.
  woensdag 23 september 2015 @ 19:27:49 #72
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156329468
quote:
10s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:26 schreef Red-Pill het volgende:
Werkman: Precies, maar dat is in het begin zo tot je tel kwijt bent en nooit de wijzer word. Lekker cliché weer trouwens.

JaniesBrownie: Het is niet 1 man, want ik ben niet de enige met deze ervaringen. Ik ken niet alle vrouwen, maar dus zo ver staat er alleen maar waarheid in mijn eerst post. Ik ga geen "Sommige vrouwen hebben het makkelijker dan mannen" topic maken, als dat niet zo voor mij uitziet.

Fera: Makkelijk he, wat moet je anders zeggen als vrouw. Nooit verder komen en niks wijzer worden en dan moet je je inderdaad niet klote voelen.
Ik snap je laatste zin niet zo goed.
pi_156329641
quote:
10s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:26 schreef Red-Pill het volgende:

niet een man nee, inderdaad, maar wel een overgrote minderheid.
En niet álle vrouwen zijn hoeren of bitches die je voor de gek houden.

Misschien zou die overgrote minderheid van de mannen toch eens naar zichzelf moeten kijken.
compact en kleverig.
pi_156329674
Een beetje vrouw is op zoek naar meer dan iemand om 'm d'r effe in te hangen. Lijkt me lastig hoor. Prima dat er een hele rij halve zolen voor je klaarstaat om vroegtijdig naast je vagina klaar te komen, maar het mag best wat verrijkender zijn.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_156329746
TS, misschien moet je eens leren quoten... om te beginnen, en qua daten cq vrouwen "scoren" probeer je misschien boven je klasse te scoren als er helemaal niet gescoord wordt.

Dus of je verwacht dat vrouwen zo makkelijk zijn dat je ze aan het eind van de avond zo mee naar huis kunt nemen (en dat zijn toch niet de vrouwen waar je een relatie mee begint), of je richt je op dames die simpelweg te hoog gegrepen zijn.

Daarbij; waarom zou je iets willen met een vrouw die mannen uitlacht alleen al omdat ze het lef hebben om een move te maken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')