quote:Op woensdag 23 september 2015 18:41 schreef kastenmakersboy2 het volgende:Ook tijdens uitgaan (wat ik amper doe om die reden) lachen ze je uit als je een move probeert te maken.
Picsquote:Op woensdag 23 september 2015 16:40 schreef Red-Pill het volgende:
Nee, ik zie er gewoon goed uit. Geen overgewicht en fitness minimaal 3x in de week. Lengte heb ik niet mee, maar daar kan ik niks aan veranderen en dat boeit mij ook niks.
het ligt inderdaad uiteraard aan álle vrouwen en niet aan 1 manquote:Op woensdag 23 september 2015 17:24 schreef Red-Pill het volgende:
Roberta_J: Nee, daar zorgen ze zelf voor.
daarvoor is klb dombo, dit is de klaagbaakquote:Op woensdag 23 september 2015 18:58 schreef Fera het volgende:
Kan er niet een apart subforum voor zulke frusties komen?
Nee, want de frustries begeven zich in zowel SEX, KLB en R&P.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:00 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
daarvoor is klb dombo, dit is de klaagbaak
maar hier in klb mag je klagen en huilenquote:Op woensdag 23 september 2015 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want de frustries begeven zich in zowel SEX, KLB en R&P.
Goed. Een apart topic in KLB dan?quote:Op woensdag 23 september 2015 19:02 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
maar hier in klb mag je klagen en huilen
Wat heb je eraan als vouwen dat wel weten? Word je dan minder afgewezen?quote:Vrouwen hebben gewoon niet door wat afwijzingen met een man kan doen.
We kunnen beter spelletjes met hun gevoelens spelen en ze aan het lijntje houden. Dat is blijkbaar de betere optie.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, snap dit overigens ook niet
[..]
Wat heb je eraan als vouwen dat wel weten? Word je dan minder afgewezen?
quote:Op woensdag 23 september 2015 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
We kunnen beter spelletjes met hun gevoelens spelen en ze aan het lijntje houden. Dat is blijkbaar de betere optie.
Pas je op met internetten? Gefrustreerde manlets op internet hebben regelmatig met een manletcomplex te maken, is hier op FOK! ook met regelmaat te zien.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:40 schreef Red-Pill het volgende:
Nee, ik zie er gewoon goed uit. Geen overgewicht en fitness minimaal 3x in de week. Lengte heb ik niet mee, maar daar kan ik niks aan veranderen en dat boeit mij ook niks.
Ja natuurlijk, want vrouwen neuken graag uit begrip en medeleven...quote:Op woensdag 23 september 2015 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, snap dit overigens ook niet
Wat heb je eraan als vouwen dat wel weten? Word je dan minder afgewezen?
Kijk jongens hier hebben we er een.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:58 schreef Fera het volgende:
Kan er niet een apart subforum voor zulke frusties komen?
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:18 schreef Red-Pill het volgende:
Vrouwen hebben het makkelijker dan mannen...
sl3tquote:Op woensdag 23 september 2015 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
avondje uit voor mij:
Aan de bar met n drankje, hardstikke gezellig zitten kletsen met een jongen, over vanalles, ik laat uiteraard ook vallen dat ik n vriend en kinderen heb en heel gelukkig ben. Aan t einde van de avond probeert hij me te kussen en duw ik hem van me af.wtf?!
ik was gewoon een gesprek aan t voeren met je...
Zijn avond: vuile hoer heeft me de hele avond aan het lijntje gehouden!!!![]()
Zoiets?
Of: jongen ontmoet op n feestje, mag hem graag, veel contact met hem, maar nooit op enige manier romantisch, avondje poolen, samen film kijken, niemand die ooit wat probeert. Krijg ik n vriend, wordt hij jaloers en gaat ie moeilijk doennooit geweten dat hij romantische interesse had en ook nooit laten blijken dat ik dat zou hebben
![]()
Hij: vuile hoer heeft me de hele tijd aan het lijntje gehouden!!!!![]()
Zoiets?
Ik snap je laatste zin niet zo goed.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:26 schreef Red-Pill het volgende:
Werkman: Precies, maar dat is in het begin zo tot je tel kwijt bent en nooit de wijzer word. Lekker cliché weer trouwens.
JaniesBrownie: Het is niet 1 man, want ik ben niet de enige met deze ervaringen. Ik ken niet alle vrouwen, maar dus zo ver staat er alleen maar waarheid in mijn eerst post. Ik ga geen "Sommige vrouwen hebben het makkelijker dan mannen" topic maken, als dat niet zo voor mij uitziet.
Fera: Makkelijk he, wat moet je anders zeggen als vrouw. Nooit verder komen en niks wijzer worden en dan moet je je inderdaad niet klote voelen.
niet een man nee, inderdaad, maar wel een overgrote minderheid.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:26 schreef Red-Pill het volgende:
Werkman: Precies, maar dat is in het begin zo tot je tel kwijt bent en nooit de wijzer word. Lekker cliché weer trouwens.
JaniesBrownie: Het is niet 1 man, want ik ben niet de enige met deze ervaringen. Ik ken niet alle vrouwen, maar dus zo ver staat er alleen maar waarheid in mijn eerst post. Ik ga geen "Sommige vrouwen hebben het makkelijker dan mannen" topic maken, als dat niet zo voor mij uitziet.
Fera: Makkelijk he, wat moet je anders zeggen als vrouw. Nooit verder komen en niks wijzer worden en dan moet je je inderdaad niet klote voelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |