SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
quote:Op woensdag 23 september 2015 17:42 schreef vaarsuvius het volgende:
TS moet eens in de rest van de wereld rondkijken.
Vrouwen hebben het echt makkelijk ja, die kunnen kiezen dacht je? ha! je vader geeft je op 15 jarige leeftijd ten huwelijk aan een 37 jarige relatie, want daar kan ie een goede deal mee sluiten of het is nodig om een of andere onbenullige bloedvete van 20 jaar geleden te sussen en vervolgens mag je de komende 30 jaar je dorp niet uit en nauwelijks je huis uit. Oh en een kap over je hoofd natuurlijk.
Ja die vrouwen hebben hun bedje gespreid....vergelijkingen met 3e wereld makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LIVE FAST DIE PRETTY
Haha deze man voelt zich wel verbonden met TS^^quote:Op woensdag 23 september 2015 17:55 schreef LethalNinja het volgende:
eens kijken welke mensen het hardste op ts bashen, dat zijn de grootste kneuzen
Dat zou ik niet zeggen, maar de hardste roepers zijn de grootste compensatie mensenquote:Op woensdag 23 september 2015 17:56 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Haha deze man voelt zich wel verbonden met TS^^
Ach, het is toch gewoon zielig als je helemaal gefrustreerd raakt omdat je geen seks kan krijgenquote:Op woensdag 23 september 2015 17:56 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zeggen, maar de hardste roepers zijn de grootste compensatie mensen
vrij kut idd, mja gelukkig is er klb waar je lekker kan uithuilenquote:Op woensdag 23 september 2015 18:01 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Ach, het is toch gewoon zielig als je helemaal gefrustreerd raakt omdat je geen seks kan krijgen
Maar geen reactie voor mij?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:45 schreef Red-Pill het volgende:
Okey, schijnbaar heeft mijn laptop kuren, kan niet quoten.
Eerste reactie was voor NoXia en de tweede voor Geerd.
Daar zit hem juist hun zwakke plek, ga naast de mooiste exemplaren zitten die je kan vinden en negeer ze, doe net of je ze niet ziet staan en als je dan verder je kaarten goed speelt lig je diezelfde avond nog te batsen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:18 schreef Red-Pill het volgende:
Vrouwen hebben het makkelijker dan mannen als het gaat om daten, een relatie en seks. Daar hoeven we niet om heen te draaien, dat is een feit.
Vrouwen hoeven bij het uitgaan geen enkele stap te zetten, gewoon relax met vriendinnen zijn en dan wachtend op de vleeskeuring die ze geserveerd krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |