Electrische?quote:Op woensdag 23 september 2015 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha. Ik werd met Aiden zwanger omdat ik mijn man's tandenborstel had gebruikt. Ik bedoel maar.
Ja maar jij bent net als een willekeurige peuter: als iets niet mag, moet je het juist doen!quote:Op woensdag 23 september 2015 19:46 schreef danic het volgende:
[..]![]()
Ik mag niet meer zwanger worden dusch
quote:Op woensdag 23 september 2015 20:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent net als een willekeurige peuter: als iets niet mag, moet je het juist doen!
Gaat dit over poepen in bad?quote:Op woensdag 23 september 2015 20:56 schreef Spirit82 het volgende:
Ohja, om even subtiel van onderwerp te veranderen: Isa heeft een nieuw favoriet liedje en het gaat zo:
Visje visje in het water
Visje visje in de kont
Ze is het wel!quote:Op woensdag 23 september 2015 21:38 schreef Cwen het volgende:
Maar als Spirit Savvy niet is... Wie dan?
Ik zing het zelf, op verzoek...quote:Op woensdag 23 september 2015 21:39 schreef Susie het volgende:
Ik hoor hier gelukkig alleen maar "let it moooo, laaaat het gaaaaaaan, laaaaat het loooosssss"(en ja, echt let it mo, niet let it go
)
Ik mag niet meezingenquote:Op woensdag 23 september 2015 21:43 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik zing het zelf, op verzoek...
Ellie doet alleen: "Open up the gaaaaates!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |