Dan moet hij lekker vertrekken dan heeft hij deze mensen steeds rond zichquote:Op woensdag 23 september 2015 13:50 schreef rico80 het volgende:
Tijd geleden dat Ivan er zo vrolijk uit zag. Hij had overduidelijk dit bezoek nodig.
Die gifjes van jou iedere keerquote:Op woensdag 23 september 2015 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Raar hoor, Nederlandse gewoontes in Nederland. We zouden ons aan moeten passen.![]()
[ afbeelding ]
De familie van Ivan ziet er leuk en aardig uit. Leuk dat ze gekookt hebben.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Raar hoor, Nederlandse gewoontes in Nederland. We zouden ons aan moeten passen.![]()
[ afbeelding ]
Vast wel, maar ik denk ook dat deze roedel vrouwen volledig de baas zijn thuis.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:51 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me wel stiekem af... zou Ivan thuis bij deze lieve vrouwen ook wel eens zo driftig worden?
Die hanteert dr vork alsof ze iemand gaat neersteken. Daar wil je ook niet mee in een restaurant gezien worden ...quote:Op woensdag 23 september 2015 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag net Gina weer met mes en vork
Maar 2x per jaar dat hij dit kan etenquote:Op woensdag 23 september 2015 13:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is gewoon niet leuk...die gasten komen 2x per jaar en wat doen ze...vreten
Ik zie meer iets voor me zoals rico80 beschrijft. Dat de damesclub de baas is.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wordt op handen gedragen, daar is waarschijnlijk geen aanleiding toe.
quote:Op woensdag 23 september 2015 13:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zelfs de buren krijgen vaak nog een schaal ook
Dat vermoed ik ook. En toch is hij een echt 'mannetje'. Ze dragen hem dus ook op handen, denk ik dan.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik denk ook dat deze roedel vrouwen volledig de baas zijn thuis.
Ja leuk voor ze....niet voor onsquote:Op woensdag 23 september 2015 13:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar 2x per jaar dat hij dit kan eten*en uiteraard de rest die hier van mee mag genieten*
Heerlijk
Mooi om te zien idd ....quote:Op woensdag 23 september 2015 13:50 schreef rico80 het volgende:
Tijd geleden dat Ivan er zo vrolijk uit zag. Hij had overduidelijk dit bezoek nodig.
Gezien hoe Gabs haar bestek hanteert..?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:53 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Die hanteert dr vork alsof ze iemand gaat neersteken. Daar wil je ook niet mee in een restaurant gezien worden ...
Als ik met een aantal volwassen aan tafel zit, maar ik ook wel meer gehaktballen dan aanwezige mensen. Liever iets kleinere ballen en dan meer dan precies afgepast. Ik vind het gewoon leuk/gezellig als mensen een tweede keer opscheppen. Maar dat moet ieder voor zich weten. Het is alleen wel zo dat de Nederlanders niet bekend staan om hun gastvrijheid (helemaal rond etenstijd)quote:Op woensdag 23 september 2015 13:53 schreef doodmoe het volgende:
[..]
De familie van Ivan ziet er leuk en aardig uit. Leuk dat ze gekookt hebben.
Maar om dan nederlanders af te vallen die aardappels en groenten koken... en niet 6 extra gehaktballen bakken voor het geval dat... die snap ik dan weer niet.
zo ziet het er wel uit, maar ik meen me ook te herinneren dat hij vertelde soms een half jaar? niet met zijn zusje te praten omdat hij dan boos was en daar geen moeite mee had haar zo lang te negerenquote:Op woensdag 23 september 2015 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. En toch is hij een echt 'mannetje'. Ze dragen hem dus ook op handen, denk ik dan.
Niet??quote:Op woensdag 23 september 2015 13:52 schreef ammartje het volgende:
Bas staat in de fik, vindt het niet lekker
quote:Op woensdag 23 september 2015 13:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik denk ook dat deze roedel vrouwen volledig de baas zijn thuis.
Totaal niet mee eens. Ik ben wel gastvrij en zal bij onverwachts bezoek mijn gehaktbal doorsnijden zodat we ieder de helft hebben.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ik met een aantal volwassen aan tafel zit, maar ik ook wel meer gehaktballen dan aanwezige mensen. Liever iets kleinere ballen en dan meer dan precies afgepast. Ik vind het gewoon leuk/gezellig als mensen een tweede keer opscheppen. Maar dat moet ieder voor zich weten. Het is alleen wel zo dat de Nederlanders niet bekend staan om hun gastvrijheid (helemaal rond etenstijd)
Dus ja, dat is dan misschien wel knieperig.
Dat verhaal ken ik niet. Je ziet het nu ook niet aan ze af. Het zal wel trots zijn.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:56 schreef ammartje het volgende:
[..]
zo ziet het er wel uit, maar ik meen me ook te herinneren dat hij vertelde soms een half jaar? niet met zijn zusje te praten omdat hij dan boos was en daar geen moeite mee had haar zo lang te negeren
Het heeft volgens mij niet echt met afvallen van Nederlanders te maken. Wij zijn gewoon niet zo'n eetcultuur, het is bordje erin prakken en klaar, hooguit met kerst zijn we langer dan een uur aan tafel te vinden. Terwijl in andere culturen het een hele happening kan zijn, waar er veel eten is maar wat er ook niet ff snel ingeprakt wordt. Dat "bord op schoot en studio sport erbij" is echt heel Nederlands.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:53 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar om dan nederlanders af te vallen die aardappels en groenten koken... en niet 6 extra gehaktballen bakken voor het geval dat... die snap ik dan weer niet.
Wim is net een vuilnisbak, daar kun ja alles in kwijt. Zou hij wel eens proeven?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Wim gaat heel goed op dit eten.
Dus Nederlanders zijn ongastvrij/ knieperig en allochtonen gul/ gastvrijquote:Op woensdag 23 september 2015 13:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ik met een aantal volwassen aan tafel zit, maar ik ook wel meer gehaktballen dan aanwezige mensen. Liever iets kleinere ballen en dan meer dan precies afgepast. Ik vind het gewoon leuk/gezellig als mensen een tweede keer opscheppen. Maar dat moet ieder voor zich weten. Het is alleen wel zo dat de Nederlanders niet bekend staan om hun gastvrijheid (helemaal rond etenstijd)
Dus ja, dat is dan misschien wel knieperig.
maar dat heeft niets te maken met of je extra gehaktballen bakt.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het heeft volgens mij niet echt met afvallen van Nederlanders te maken. Wij zijn gewoon niet zo'n eetcultuur, het is bordje erin prakken en klaar, hooguit met kerst zijn we langer dan een uur aan tafel te vinden. Terwijl in andere culturen het een hele happening kan zijn, waar er veel eten is maar wat er ook niet ff snel ingeprakt wordt. Dat "bord op schoot en studio sport erbij" is echt heel Nederlands.
quote:Op woensdag 23 september 2015 13:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het heeft volgens mij niet echt met afvallen van Nederlanders te maken. Wij zijn gewoon niet zo'n eetcultuur, het is bordje erin prakken en klaar, hooguit met kerst zijn we langer dan een uur aan tafel te vinden. Terwijl in andere culturen het een hele happening kan zijn, waar er veel eten is maar wat er ook niet ff snel ingeprakt wordt. Dat "bord op schoot en studio sport erbij" is echt heel Nederlands.
Ik val geen Nederlanders af, ik geef alleen aan dat het bij buitenlanders anders gaat dan bij Nederlanders.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:53 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee, ik wil zo weinig mogelijk van dat mens zien als het even kan. Ben al blij dak geen streams heb, dan zie ik haar bij voorbaat al niet.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:55 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Gezien hoe Gabs haar bestek hanteert..?![]()
Je kent 'r nie!quote:Op woensdag 23 september 2015 14:00 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nee, ik wil zo weinig mogelijk van dat mens zien als het even kan. Ben al blij dak geen streams heb, dan zie ik haar bij voorbaat al niet.
Ik zie niemand Nederlanders aanvallen omdat ze aardappels en groenten kokenquote:Op woensdag 23 september 2015 13:53 schreef doodmoe het volgende:
[..]
De mannen in de familie hebben blijkbaar niet zo'n aanleg voor het leren van andere talen. Ik vind dat Ivan ook matig Nederlands spreekt voor iemand die hier al vanaf zijn elfde is.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:00 schreef Dotteke het volgende:
De vader van Ivan is thuis, hij is de Nederlandse taal niet zo machtig en schaamt zich daarvoor hoorde ik net een zus zeggen ( ik was de was aan het ophangen kon niet zien wie het zei)
Nah ff nog op een houtje bijten danquote:Op woensdag 23 september 2015 13:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja leuk voor ze....niet voor ons![]()
quote:Op woensdag 23 september 2015 14:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie niemand Nederlanders aanvallen omdat ze aardappels en groenten koken![]()
![]()
Wie deed dat dan daar?
quote:Op woensdag 23 september 2015 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is bij buitenlanders meestal zo, die zijn niet zo knieperig als het Nederlandse volk waar een pan aardappelen en een pan groente op tafel komt.
Ja dat klopt, maar hier wordt door sommigen gesuggereerd dat de familie van Ivan op de Nederlandse eetcultuur heeft afgegeven.quote:
Nee hoor, het ging over dat dat hier in de cos gezegd werd.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar hier wordt door sommigen gesuggereerd dat de familie van Ivan op de Nederlandse eetcultuur heeft afgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |