Kan je een sample maken van een 10 seconden, kijken op de Pi 2B 'm kan afspelen over het netwerk. (nas)
Ik denk namelijk niet dat het aan het netwerk ligt, de spelers zijn eerder de bottleneck. Heb onlangs mijn mediaspeler aan de kant gezet, bepaalde high bitrate scenes kon ie niet fatsoenlijk afspelen.
Mijn Pi 2 B met openelec / kodi speelt ze wel goed af.
http://jell.yfish.us/De hoogste Bitrate ( 131mbps ) sample, speelt prima af van een 100mbit nas naar pc. Dus je hoeft niet perse een speler te kopen waar je een harde schijf in kan stoppen tenzij je Bitrate nog veel hoger ligt maar of de media spelers ze dan kan afspelen is ook maar de vraag. Mijn Pi 2 heeft het er in ieder geval moeilijk mee.
Edit de pi speelt het vanaf het interne opslagkaartje wel goed af, max bitrate ongeveer 80 mbps, zelfde als de med800x3d geloof ik (gelezen op forum). Dat de pc de 80mbps sample en hoger wel goed afspeelt vanaf de nas zal te maken hebben met meer te bufferen vooraf.
Dus als je eigen materiaal onbewerkt niet hoger komt als +/- 75mbps zal de med800x3d ze wel kunnen afspelen maar pin mij er niet op vast. Een pi 2 is wel veel goedkoper maar wat meer bewerkelijk wat eigenlijk achteraf wel meevalt, maar je kan er geen hd inzetten helaas.
[ Bericht 22% gewijzigd door perezoso op 24-09-2015 11:50:40 ]