"Dit gebeurde in een 'biergarten' tijdens Oktoberfest in Nederland. Moslimmannen leggen op agressieve wijze hun Sharia-wet op aan bewoners en toeristen."quote:De beelden van rellende supporters van Olympique Marseille in Groningen worden op Facebook gedeeld met de mededeling dat het zou gaan om ontevreden Syrische vluchtelingen in Duitsland.
Dat melden RTV Noord en het Dagblad van het Noorden woensdag.
De beelden werden geschoten door een inwoner van Groningen. Hij filmde de Franse voetbalsupporters terwijl ze met terrasstoelen en glaswerk gooiden. Het filmpje werd vaak bekeken.
De beelden zijn nu opgepikt en lijden in de Verenigde Staten een tweede leven. Zo wordt het filmpje gedeeld met de mededeling dat het zou gaan om Syrische vluchtelingen die een ‘biergarten’ in Duitsland bestormen.
Casey L. Carden, kandidaat voor het congres van Massachusets zei op Facebook het volgende: "Dit gebeurde in een 'biergarten' tijdens Oktoberfest in Nederland. Moslimmannen leggen op agressieve wijze hun Sharia-wet op aan bewoners en toeristen." Later liet hij weten er helemaal naast te zitten en had hij spijt van zijn uitspraken.
Er zijn miljoenen mensen in Amerika dit dit klakkeloos geloven. Ik vind het dus zeker geen non-item.quote:
wat is aan de orde van de dag?quote:Op woensdag 23 september 2015 12:48 schreef Ludachrist het volgende:
Is hier op Fok! aan de orde van de dag. Om daar nou een topic over te maken.
Dan ben je een naïeve stumpert. Mensen in Amerika geloven alles klakkeloos.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen mensen in Amerika dit dit klakkeloos geloven. Ik vind het dus zeker geen non-item.
Mensen zetten zaken inderdaad steeds in het perspectief wat ze zelf maar al te graag willen zien. Ook daar word ik moe van. Men loopt elkaar onnodig op te hitsen. Ja we moeten oplettend zijn en daadkrachtig worden in deze tijden, maar constant naar elkaar angst zaaien gaat daarbij niet helpen.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:48 schreef Ludachrist het volgende:
Is hier op Fok! aan de orde van de dag. Om daar nou een topic over te maken.
Dat is juist de reden dat het niet een non-item is. Zelfs als de waarheid naar voren komt zullen veel mensen daar dit nog geloven. Ben je de nogo zones debacle vergeten?quote:Op woensdag 23 september 2015 12:50 schreef leeell het volgende:
[..]
Mensen in Amerika geloven alles klakkeloos.
Filmpjes van rellende immigranten, terwijl het een oud filmpje is van iets anders in 2012 oidquote:Op woensdag 23 september 2015 12:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
wat is aan de orde van de dag?
Filmpjes als dit voor waar aannemen op basis van de omschrijving op Youtube, waarna later blijkt dat het toch iets anders in elkaar zit.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
wat is aan de orde van de dag?
Iedereen pusht zijn eigen agenda. Vaker wel dan niet met onjuiste informatie. Zo werkt het nu eenmaal.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat het niet een non-item is. Zelfs als de waarheid naar voren komt zullen veel mensen daar dit nog geloven. Ben je de nogo zones debacle vergeten?
Wanneer heeft de gemiddelde Amerikaan zich druk gemaakt om wat er hier in Nederland gebeurt?quote:Op woensdag 23 september 2015 12:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen mensen in Amerika dit dit klakkeloos geloven. Ik vind het dus zeker geen non-item.
ow dat wist ik niet, kun je voorbeelden geven?quote:Op woensdag 23 september 2015 12:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Filmpjes van rellende immigranten, terwijl het een oud filmpje is van iets anders in 2012 oid
Mensen voorhouden dat er niks aan de hand is is ook niet goed.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mensen zetten zaken inderdaad steeds in het perspectief wat ze zelf maar al te graag willen zien. Ook daar word ik moe van. Men loopt elkaar onnodig op te hitsen. Ja we moeten oplettend zijn en daadkrachtig worden in deze tijden, maar constant naar elkaar angst zaaien gaat daarbij niet helpen.
Mee eens, uit aannamens kunnen veel grotere problemen ontstaan.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat het niet een non-item is. Zelfs als de waarheid naar voren komt zullen veel mensen daar dit nog geloven. Ben je de nogo zones debacle vergeten?
Gemiddelde Amerikaan nooit, de fox news kijker doet dat best vaak. Ben je dat gedoe met Bill o'rielly en drugs in Nederland vergeten?quote:Op woensdag 23 september 2015 12:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wanneer heeft de gemiddelde Amerikaan zich druk gemaakt om wat er hier in Nederland gebeurt?
Nergens wordt er beweert dat er niets aan de hand is. Zie de laatste tijd zowel links als rechts in de media, dus dat trekt zichzelf steeds meer naar de realiteit toe. Mensen lopen op fok en nu.nl elkaar ontzettend bang te maken, ook dat is niet rationeel.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mensen voorhouden dat er niks aan de hand is is ook niet goed.
Net zoals al die 'Ollanders die klakkeloos die foto's geloven van zogenaamde ISIS lui onder de Syrische vluchtelingen? Dat soort dingen? We zijn zelf ook niet echt Heilig.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:50 schreef leeell het volgende:
Dan ben je een naïeve stumpert. Mensen in Amerika geloven alles klakkeloos.
Zeker waar, zie mijn laatste reactie.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
Net zoals al die 'Ollanders die klakkeloos die foto's geloven van zogenaamde ISIS lui onder de Syrische vluchtelingen? Dat soort dingen? We zijn zelf ook niet echt Heilig.
http://www.bbc.com/news/blogs-trending-34176631
http://www.mirror.co.uk/n(...)laiming-show-6447418
Natuurlijk.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet, kun je voorbeelden geven?
Oei ja! Twee keer is idd best vaak!quote:Op woensdag 23 september 2015 12:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
Gemiddelde Amerikaan nooit, de fox news kijker doet dat best vaak. Ben je dat gedoe met Bill o'rielly en drugs in Nederland vergeten?
Fox news heeft ook een keer voor het UMCG gestaan, ging over de zogenaamde "mercy killings" waarbij de suggestie werd gewekt dat de toenmalige noodstroom gebouw een crematorium was.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Gemiddelde Amerikaan nooit, de fox news kijker doet dat best vaak. Ben je dat gedoe met Bill o'rielly en drugs in Nederland vergeten?
Ik moest hier eigenlijk best hard om lachen.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Fox news heeft ook een keer voor het UMCG gestaan, ging over de zogenaamde "mercy killings" waarbij de suggestie werd gewekt dat de toenmalige noodstroom gebouw een crematorium was.
Het is ook wel lachwekkend maar er trappen genoeg mensen in, zelfs presidentskandidaten zoals Santorum gebruiken het.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik moest hier eigenlijk best hard om lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |