Ook de revue gepasseerd, maar is volgens mij wel een van de meest voorkomende 'schijtlollige' SSID'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Simterklaas op 23-09-2015 11:49:57 ]Pay close attention or else you'll miss what's happening
Dat is zelfs voor mij iets te infantielquote:Op woensdag 23 september 2015 13:20 schreef giepen het volgende:
hihi mijn ssid is : "hou je bek" en het wachtwoord is "krijgjeniet"
Eerst vragen mensen " uhhh wat is je wifi", HOU JE BEK !!! en dan snappen ze het eindelijk vragen ze om wachtwoord zeg ik "KRIJG JE NIET" hahahah dubbeltrol
ga dan terug bij je moeder advies vragenquote:Op woensdag 23 september 2015 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is zelfs voor mij iets te infantiel
whaha die shit is hilariesquote:Op woensdag 23 september 2015 13:28 schreef giepen het volgende:
[..]
ga dan terug bij je moeder advies vragen
Ok, Belg.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:28 schreef giepen het volgende:
[..]
ga dan terug bij je moeder advies vragen
whehehe xDDquote:Op woensdag 23 september 2015 13:20 schreef giepen het volgende:
hihi mijn ssid is : "hou je bek" en het wachtwoord is "krijgjeniet"
Eerst vragen mensen " uhhh wat is je wifi", HOU JE BEK !!! en dan snappen ze het eindelijk vragen ze om wachtwoord zeg ik "KRIJG JE NIET" hahahah dubbeltrol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |